Pagina 2 van 174
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 14 mei 2015, 14:42
door Marko
joyke schreef: dankjewel trudy René en martin ben door de dolle heen :icon_redface:
Ja SUPER!!!
Ik hoorde het inderdaad van Trudy. Ik Was erg benieuwd hoe het zou gaan met je!
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 14 mei 2015, 14:57
door joyke
Marko schreef:joyke schreef: dankjewel trudy René en martin ben door de dolle heen :icon_redface:
Ja SUPER!!!
Ik hoorde het inderdaad van Trudy. Ik Was erg benieuwd hoe het zou gaan met je!
nog steeds heel goed alleen beetje stijfjes inmiddels geen blaartjes of pijntjes nu afwachten of het zo blijft
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 14 mei 2015, 15:22
door sabine
Oh wat fijn Joyce!!!!
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 14 mei 2015, 15:25
door joyke
sabine schreef:Oh wat fijn Joyce!!!!
ja ben ontzettend blij dat goed ging en gelukt is
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 14 mei 2015, 15:26
door Annet
joyke schreef:Marko schreef:joyke schreef: dankjewel trudy René en martin ben door de dolle heen :icon_redface:
Ja SUPER!!!
Ik hoorde het inderdaad van Trudy. Ik Was erg benieuwd hoe het zou gaan met je!
nog steeds heel goed alleen beetje stijfjes inmiddels geen blaartjes of pijntjes nu afwachten of het zo blijft
Wijffie je bent een kanjer!!! De tijd is ook super, gefeliciteerd, geeft je weer moed. De stijfheid gaat wel weer over, dat hoort er een beetje bij.
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 14 mei 2015, 15:39
door joyke
Annet schreef:joyke schreef:Marko schreef:joyke schreef: dankjewel trudy René en martin ben door de dolle heen :icon_redface:
Ja SUPER!!!
Ik hoorde het inderdaad van Trudy. Ik Was erg benieuwd hoe het zou gaan met je!
nog steeds heel goed alleen beetje stijfjes inmiddels geen blaartjes of pijntjes nu afwachten of het zo blijft
Wijffie je bent een kanjer!!! De tijd is ook super, gefeliciteerd, geeft je weer moed. De stijfheid gaat wel weer over, dat hoort er een beetje bij.
dankjewel annet
ik had het totaal niet verwacht aangezien ik een been met eigen wil heb
En een schommelende versleten linkerheup zijden
Ik weet dat de stijfheid erbij hoort en er weer uitlopen moet dat komt wel goed
Lig nu Lekker met de blote voetjes omhoog in de zon te genieten
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 14 mei 2015, 17:32
door bahkos
Marjanneke schreef:Afgelopen vrijdag/zaterdag de Kennedymars van Hilversum (uit)gelopen. :icon_cool:
En op zondag nog een kort tochtje in Krommenie... :icon_mrgreen:
Beetje laat, ik had het niet gezien, maar van harte gefeliciteerd met het uitlopen van de KM van Hilversum. Grote klasse van je
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 14 mei 2015, 17:46
door Jeltsje
Marjanneke en Joyke allebei van harte gefeliciteerd met deze topprestaties :icon_biggrin:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 14 mei 2015, 18:10
door joyke
Jeltsje schreef:Marjanneke en Joyke allebei van harte gefeliciteerd met deze topprestaties :icon_biggrin:
dankjewel Jeltsje :icon_cheesygrin:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 14 mei 2015, 18:15
door Wil1956
Meimaand is Mariamaand en dat betekent in Brabant een bedevaart naar den Bosch om het Mariabeeld te bekijken in de Sint Jan. Met de routeplanner op standje 'wandelen' kwam er een route uit van 21,5 km en dat moet te doen zijn. Net na 7 uur van huis uit vertrokken naar den Bosch. Op zich wel apart om een wandeltocht vanaf de eigen drempel te beginnen.
Het is nog rustig om de binnenwegen en het zonnetje houdt zich schuil achter de wolken. Af en toe komt ie er door en dat geeft mooie zonnestralen. Via Udenhout en Biezenmortel lopen wij op Helvoirt aan maar net daarvoor zwenken wij af om het dorp heen. In de verte zie ik de kerk en het hoge gebouw van de veevoerfabriek, waar ik met de trein altijd langs kom. Uiteindelijk loop ik langs de ijzeren Man om daarna door Vught te trekken. Rechts prachtige huizen en links het militaire oefenterrein waar onze Bernard vele jaren het vaderland heeft liggen verdedigen. Op het einde van deze lange weg gaat het linksaf de Bosscheweg op en komt den Bosch langzaam in zicht. Een stukje op de stadswal en dan kom ik aan op de Parade. In de Sint Jan is net een mis aan de gang dus op een rustig plekje de dienst afgewacht. Het is een Latijnse mis en dat is heel erg lang geleden dat ik dat gehoord heb. Na de dienst is er gelegenheid om wat kaarsjes aan te steken bij het mooie beeld van Maria met Jezus op de arm. Het is druk met pelgrims.
Buiten schijnt de zon en de stad is vol mensen. Even een portie kibbeling, wat cola, nog een worstenbroodje! Een beetje pelgrim gaat ook weer te voet naar huis dus de terugweg wordt met dezelfde route afgelegd. Alles wordt nu van de andere kant bekeken en het blijft de moeite waard. Alleen is nu het café bij de rotonde tussen Biezenmortel en Udenhout nu wel open dus fluks twee bier besteld. Om 16.45 uur stap ik weer over de drempel van de voordeur. Ik denk dat ik zo'n 45 km heb afgelegd. Prima dag gehad.
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 14 mei 2015, 20:22
door Sammie6306
Vandaag ook gelopen in Wijchen. Prima gepijld, routebeschrijving op sommige punten een beetje onduidelijk, maar de pijlen maakten dat goed. De 30 km-route was in totaal 31,2 volgens de routebeschrijving. Heerlijk gelopen met prachtig weer en in een mooie omgeving door leuke oude stadjes en dorpjes. Vorige keer de 20 km gelopen, deze keer dus de 30... vind ik een mooiere route! :icon_biggrin:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 17 mei 2015, 18:31
door Wil1956
Vandaag gelopen in en om den Bosch met de Stan Meeuwsentocht. Ik koos voor de 30 km. Het ging via de Bossche Broek richting Sint Michielsgestel en Gemonde. Bekend terrein van Bernard_dT's Voetstappentocht, een aantal jaren geleden. Veel zon met soms een schrale frisse wind. Prima wandeldag gehad.
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 17 mei 2015, 18:34
door Berend-Botje
Zaterdag van Balkbrug naar Hoogeveen. Ondanks de miezer regen toch kunnen genieten.
Deel vd route maar wat aangepast zodat de rest in oktober ook wat moois te zien krijgt
Weer een kleine 30km in de pocket en , in tegenstelling met vorige week, nergens last van
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 17 mei 2015, 19:32
door herwin
Voor mij het derde jaar op rij de snelwandeltraining in Overveen en Bloemendaal. Vrij onverwacht kwam Ilonka ook weer eens langs
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 18 mei 2015, 15:15
door joyke
tomaat soepje met brood niet zo zin te kook vandaag :icon_sad: