Moet je ook combineren met stedentrip. En vroeg de vliegreis boeken scheelt ook in de kosten. Mijn overnachtingen heb ik geboekt bij slapen in Barcelona.nl maar kamertjes huren bij universiteit is ook niet duur en ook vrij centraal.Ben schreef:In haar gastenboek schrijf je ook dat je de KM van Vijfhuizen nog eens wilt doen. Stuk goedkoper. Iets voor september 2012 ?Ineke61 schreef:Ik heb haar site als favoriet staan, ze schrijft erg leuk! De foto's zijn mooi en heel herkenbaar. Misschien een keertje doen deze tocht? Dat wordt dan flink sparen ben ik bang!Truitje schreef:Een paar wandelaars die ik ken zijn ook geweest en eentje daarvan houdt een wandelblog bij, daar kan je haar verslag lezen en ook al wat foto's zien: http://wandelenmetmonique.blogspot.com/Gery schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat foto's.![]()
Ziet er trouwens leuk uit Barcelona maar om even op en neer te gaan voor een tochie is het mij even te ver.
15-16 oktober 2011: IML Barcelona (Spanje)
Moderators: Moderators, Beheerders
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2653
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: 15-16 oktober 2011: IML Barcelona (Spanje)
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Ben
- W4W WalkKING

- Berichten: 1799
- Lid geworden op: 14 mar 2007, 16:44
- Leeftijd: 63
- Kilometers gelopen: 10500+
- Volgende wandeltocht: Oud Amsterdam ?
- Kennedymarsen volbracht: 3
- 100+ wandelingen: 3
- Merk wandelschoenen: Meindl Island
- Mood: Gewoon
- Locatie: Het dorp van Dik Trom
Re: 15-16 oktober 2011: IML Barcelona (Spanje)
We hebben de jongste een stedentrip naar Barcelona in het vooruizicht gesteld als hij de leeftijd van 16 jaar bereikt. Moeten we maar in het IML weekend doen dus.Tigelu schreef:Moet je ook combineren met stedentrip. En vroeg de vliegreis boeken scheelt ook in de kosten. Mijn overnachtingen heb ik geboekt bij slapen in Barcelona.nl maar kamertjes huren bij universiteit is ook niet duur en ook vrij centraal.Ben schreef:In haar gastenboek schrijf je ook dat je de KM van Vijfhuizen nog eens wilt doen. Stuk goedkoper. Iets voor september 2012 ?Ineke61 schreef:Ik heb haar site als favoriet staan, ze schrijft erg leuk! De foto's zijn mooi en heel herkenbaar. Misschien een keertje doen deze tocht? Dat wordt dan flink sparen ben ik bang!Truitje schreef:Een paar wandelaars die ik ken zijn ook geweest en eentje daarvan houdt een wandelblog bij, daar kan je haar verslag lezen en ook al wat foto's zien: http://wandelenmetmonique.blogspot.com/Gery schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat foto's.![]()
Ziet er trouwens leuk uit Barcelona maar om even op en neer te gaan voor een tochie is het mij even te ver.
I'm rather walking than WalkKING! (Ben)
“Succes is niet definitief, falen is niet fataal. Het is de moed om door te gaan die telt.”
“Succes is niet definitief, falen is niet fataal. Het is de moed om door te gaan die telt.”