Ach, we doen allemaal wel eens gekke dingen, dat kleurt het leven ( in dit geval misschien wel wit)johnnywalker schreef:Malle vent! Ik zie je wel weer een keer als het wat warmer isDirkie schreef:Ingeschreven voor deze toch't.
Moet alleen nog even de centjes overmaken
15-16 feb 2013: Winterswijk-Arnhem (GLD)
Moderators: Moderators, Beheerders
- Dirkie
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 66+
- Afstand 2025: 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 60
- 100+ wandelingen: 7
- Merk wandelschoenen: Meindl,Newbalance,Gr
- Mood: Vrolijk
Re: 15-16 feb 2013: Winterswijk-Arhem (GLD)
Erger u niet, verwonder u slechts
Ambula, Bevi et Canta
Ambula, Bevi et Canta
- JHD1979
- Frequente W4W'er

- Leeftijd: 43
- Afstand 2025: 50
- Loopnummer 2025: 50-?-???
- Kilometers gelopen: 300
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: 17
- 100+ wandelingen: 4
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Opgewonden
Re: 15-16 feb 2013: Winsterswijk-Arhem (GLD)
Even kijken of het mag van mijn vrouw =P~Tigelu schreef:Dank je wel voor de link. Tijd is idd 19 uur. Maar dat is voor mij wel haalbaar (18 ook wel, maar vind ikzelf een beetje krap worden).herwin schreef:http://www.lwog.nl/v4/
Het is mogelijk om in een groep de eerste 40 kilometer te lopen, met 6 km/h, maar dat moet niet. Vorig jaar was er volgens mij ook vrijwel niemand die in de groep meeliep, maar dat weet LDW vast beter.
Volgens mij was de tijdslimiet hiervoor ook 18 of 19 uur in plaats van 20, maar dat kan ik zo snel niet op de site terugvinden (en meestal heb ik daar ook weinig problemen mee)
Nog even over nadenken, maar ik vermoed dat ik die volgend jaar eens ga proberen.
Op de site zie ik dat ze uit gaan van een minimumsnelheid van 5,5 km per uur. Lijkt mij dus dat je binnen 15 uur klaar moet zijn... Ik zie vast iets over het hoofd.
Weet iemand wat die herinnering inhoud?
Op naar de 100 Kennedymarsen (nog 83).
- LDW
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 55
- Kilometers gelopen: 20.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Volgende wandeltocht: Kennedymars Someren
- Kennedymarsen volbracht: 56
- 100+ wandelingen: 46
- Merk wandelschoenen: Hanwang GTX
- Mood: Gewoon
Ja, ik weet wat de herinnering inhoudt: Er is in eerste instantie een medaille, en ieder jaar dat je deelneemt, krijg je een strip met daarop één van de doorkomstplaatsen voor op het lint van die medaille. Na een keer of 3-4 wordt dit lint te klein en moet de organisatie op zoek naar een ´alternatief´.JHD1979 schreef:
Weet iemand wat die herinnering inhoud?
Ambulo ergo sum
- herwin
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 32
- Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
- Kennedymarsen volbracht: 19
- 100+ wandelingen: 10
- Merk wandelschoenen: Divers
Vast de tijd exclusief rusten. Volgens mij hadden ze ook nog wel een cut-off time bij wat rustposten, maar dat weten de langzame lopers vast beter.JHD1979 schreef:Op de site zie ik dat ze uit gaan van een minimumsnelheid van 5,5 km per uur. Lijkt mij dus dat je binnen 15 uur klaar moet zijn... Ik zie vast iets over het hoofd.
- Wil1956
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 70
- Kilometers gelopen: 26.900
- Kennedymarsen volbracht: Ja
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
Vorig jaar heb ik er 17 uur en 3 kwartier over gedaan dus die 15 uur klopt niet. Het is wel zo dat de openingstijden van de rustposten is afgestemd op een tempo tussen de 7,5 en 5,5 uur wandelen. Ze zeggen dat ze streng zijn met de openingstijden maar mijn ervaring leert dat er wel wat rek inzit. Je moet tenslotte de beginners ook de kans geven. In mijn herinnering sluit de finish om 18.00 uur dus je hebt 19 uur de tijd. Op de site staat de eindtijd overigens niet aangegeven.herwin schreef:Vast de tijd exclusief rusten. Volgens mij hadden ze ook nog wel een cut-off time bij wat rustposten, maar dat weten de langzame lopers vast beter.JHD1979 schreef:Op de site zie ik dat ze uit gaan van een minimumsnelheid van 5,5 km per uur. Lijkt mij dus dat je binnen 15 uur klaar moet zijn... Ik zie vast iets over het hoofd.
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Oud-Brabants gezegde
- Carola
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 38
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: iktrainnie
- Aantal N4D volbracht: 16
- Volgende wandeltocht: KM..?
- 100+ wandelingen: 9
- Aantal 11 steden gelopen: 2
Re: 15-16 feb 2013: Winterswijk-Arnhem (GLD)
Het eerste jaar, met die gladheid, hadden we 18 uur de tijd. Ik heb er 19 uur over gedaan toen en gewoon mijn stempels en beloningen gekregen 
-
Rinster24
Ik dacht dat aantal deelnemers bereikt was. contact met organisatie liet weten dat aantal nu op 200 staat maar dat zijn incl de 40 km wandelaars. op de lijst staan aantal namen vh forum. zit er over na te denken om mee te doen... mijn doel voor 2013 is tenslotte meer km lopen en g
een 4 of 5 daagse. maar ik denk dat ik mij ga opgeven. hoor goede verhalen over organisatie en verzorging. ik weet inmiddels wat de posbank is,niet onbelangrijk,heb t zelf ervaren! Mijn conditie is nu goed en er staan voor deze km nog aantal wandelingen op het programma. wellicht dat ik met iemand heenreis vanuit apeldoorn kan carpoolen, terugreis red ik mij wel!wie doen er trouwens mee van t forum? lijstje?
een 4 of 5 daagse. maar ik denk dat ik mij ga opgeven. hoor goede verhalen over organisatie en verzorging. ik weet inmiddels wat de posbank is,niet onbelangrijk,heb t zelf ervaren! Mijn conditie is nu goed en er staan voor deze km nog aantal wandelingen op het programma. wellicht dat ik met iemand heenreis vanuit apeldoorn kan carpoolen, terugreis red ik mij wel!wie doen er trouwens mee van t forum? lijstje?
- herwin
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 32
- Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
- Kennedymarsen volbracht: 19
- 100+ wandelingen: 10
- Merk wandelschoenen: Divers
Dat lijstje is best makkelijk te maken, de volledige deelnemerslijst staat immers op de site
- Appie (en Jannie)
- LangeHalen
- Wolfje (gok ik, ik weet niet zeker of de achternaam klopt maar een Trudy uit Middelburg geeft toch wel een erg hoge kans)
- Tigelu (idem, maar dan Tina uit Hoorn)
- LDW
- Dunzjos (die ik al tijden niet meer heb zien posten)
- Herwin
En dan vergeet ik vast wel weer namen.
- Appie (en Jannie)
- LangeHalen
- Wolfje (gok ik, ik weet niet zeker of de achternaam klopt maar een Trudy uit Middelburg geeft toch wel een erg hoge kans)
- LDW
- Herwin
- Carola
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 38
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: iktrainnie
- Aantal N4D volbracht: 16
- Volgende wandeltocht: KM..?
- 100+ wandelingen: 9
- Aantal 11 steden gelopen: 2
Kans is groot dat ik ook wel ga. Met een pittige 4daagse eind januari heb ik vast weer genoeg kilometers in de benen voor de Kennedymars
Zal me binnenkort ff inschrijven, voor het weer vol is..
Zal me binnenkort ff inschrijven, voor het weer vol is..
- Wil1956
- W4W WalkKING

Op het lijstje van Herwin ontbreekt mijn naam. Ik sta 2e van onderen op de lijst. Carpoolen vanuit Apeldoorn is altijd mogelijk, alleen ik heb gekozen voor de optie om met de auto naar de finishlocatie in Arnhem te gaan en vandaar met de bus van de organisatie naar Winterswijk. En vandaar te voet terug om de auto op te halen!Rinster24 schreef:wellicht dat ik met iemand heenreis vanuit apeldoorn kan carpoolen, terugreis red ik mij wel!wie doen er trouwens mee van t forum? lijstje?
Oud-Brabants gezegde
Oud-Brabants gezegde
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
En carpoolen met mij gaat ook niet: ik ga met de trein.Wil1956 schreef:Op het lijstje van Herwin ontbreekt mijn naam. Ik sta 2e van onderen op de lijst. Carpoolen vanuit Apeldoorn is altijd mogelijk, alleen ik heb gekozen voor de optie om met de auto naar de finishlocatie in Arnhem te gaan en vandaar met de bus van de organisatie naar Winterswijk. En vandaar te voet terug om de auto op te halen!Rinster24 schreef:wellicht dat ik met iemand heenreis vanuit apeldoorn kan carpoolen, terugreis red ik mij wel!wie doen er trouwens mee van t forum? lijstje?
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- LDW
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 55
- Kilometers gelopen: 20.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Volgende wandeltocht: Kennedymars Someren
- 100+ wandelingen: 46
- Merk wandelschoenen: Hanwang GTX
Ik doe 80-en-langer ook altijd met de trein.
Aanrader!
Aanrader!
Ambulo ergo sum
- peterc
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 75
- Afstand 2025: 30km
- Kilometers gelopen: 10000
- Kennedymarsen volbracht: 13
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 3
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Contacteer:
Herwin, je weet dames gaan voor, eerst Jannie (en Appie)herwin schreef:Dat lijstje is best makkelijk te maken, de volledige deelnemerslijst staat immers op de site
- Appie (en Jannie)
- LangeHalen
- LDW
- Herwin
-
Rinster24
ik heb mij opgegeven en betaald. Will kan ik met jouw de heenreis mee carpoolen naar de finish (bus heb ik ook)? terugreis red ik mij wel want ik wil niet vast zitten aan iemand ivm eerder of later de finish bereiken.peterc schreef:Herwin, je weet dames gaan voor, eerst Jannie (en Appie)herwin schreef:Dat lijstje is best makkelijk te maken, de volledige deelnemerslijst staat immers op de site
- Appie (en Jannie)
- LangeHalen
- LDW
- Herwin
- Wil1956
- W4W WalkKING

Mirjam, in orde. Wij spreken tegen die tijd wel iets af via een pb.Rinster24 schreef:ik heb mij opgegeven en betaald. Will kan ik met jouw de heenreis mee carpoolen naar de finish (bus heb ik ook)? terugreis red ik mij wel want ik wil niet vast zitten aan iemand ivm eerder of later de finish bereiken.peterc schreef:Herwin, je weet dames gaan voor, eerst Jannie (en Appie)herwin schreef:Dat lijstje is best makkelijk te maken, de volledige deelnemerslijst staat immers op de site
- Appie (en Jannie)
- LangeHalen
- LDW
- Herwin
Oud-Brabants gezegde
Oud-Brabants gezegde