Okee, volgende keer beter.Walker07 schreef:Het wordt niets met Fulda dit jaar voor mij. Blijft op de wensenlijst staan. Helaas.
Zijn Tigelu en ik de enige deelnemers dit jaar? Of zijn er nog andere geïnteresseerden?
Moderators: Moderators, Beheerders

Okee, volgende keer beter.Walker07 schreef:Het wordt niets met Fulda dit jaar voor mij. Blijft op de wensenlijst staan. Helaas.
Terug naar “Wandeltochten in oktober”