Tigelu € 32,40
Berend-Botje € 17,50
Zal me zelf er voor dit seizoen 2019/2021 ook maar weer bij zetten

Een

en gezien mijn plannen voor komend seizoen kan het wel een een "duur" sponsor seizoen worden

Moderators: Moderators, Beheerders
Eh? Lang seizoen.Berend-Botje schreef:Cornelia € 13,70
Tigelu € 32,40
Berend-Botje € 17,50
Zal me zelf er voor dit seizoen 2019/2021
En hoeveel gaan we bijschrijven van Sicilië?Tigelu schreef:Cornelia € 13,70
Tigelu € 49,40
Berend-Botje € 17,50
Dat schiet dus ineens omhoog als je je bedenkt dat ik sinds de Dam tot Dam vergeten ben bij te houden.
Ik heb op afstandmeten.nl alle routes ingetekend (incl. de "eigen" rondtoer en shopping meters) en kwam daarmee voor mij op 64 km (voor jou 61 km) en dat was dan wel zonder de hoogtemeters (Etna 250 mtr, Capo Gallo 500 mtr en Monte Pellegrino 440 mtr)Cornelia schreef:En hoeveel gaan we bijschrijven van Sicilië?Tigelu schreef:Cornelia € 13,70
Tigelu € 49,40
Berend-Botje € 17,50
Dat schiet dus ineens omhoog als je je bedenkt dat ik sinds de Dam tot Dam vergeten ben bij te houden.
Als we alleen de officiële kms tellen kom ik niet verder dan 45 km. Als we de hoogte meters tellen wordt het iets meer
Zoveel nog?Tigelu schreef:Ik heb op afstandmeten.nl alle routes ingetekend (incl. de "eigen" rondtoer en shopping meters) en kwam daarmee voor mij op 64 km (voor jou 61 km) en dat was dan wel zonder de hoogtemeters (Etna 250 mtr, Capo Gallo 500 mtr en Monte Pellegrino 440 mtr)Cornelia schreef:En hoeveel gaan we bijschrijven van Sicilië?Tigelu schreef:Cornelia € 13,70
Tigelu € 49,40
Berend-Botje € 17,50
Als we alleen de officiële kms tellen kom ik niet verder dan 45 km. Als we de hoogte meters tellen wordt het iets meer
Je hebt een PB met de exacte getallen: blijkt aan km's 64,5 km te zijn (voor jou 63,5) en in totaal (ik was wat vergeten) 1280 meters omhoog en dus ook wer naar beneden.Cornelia schreef:Zoveel nog?Tigelu schreef:Ik heb op afstandmeten.nl alle routes ingetekend (incl. de "eigen" rondtoer en shopping meters) en kwam daarmee voor mij op 64 km (voor jou 61 km) en dat was dan wel zonder de hoogtemeters (Etna 250 mtr, Capo Gallo 500 mtr en Monte Pellegrino 440 mtr)Cornelia schreef:En hoeveel gaan we bijschrijven van Sicilië?Tigelu schreef:Cornelia € 13,70
Tigelu € 49,40
Berend-Botje € 17,50
Was de Etna niet hoger?