Pagina 106 van 174

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 26 jun 2020, 10:54
door qltel
julia55 schreef:Gisteren ondanks de voorspelde warmte toch op pad gegaan..
Onze auto in gennep gezet waar het duitslijntje weer verder gaat naar Duitsland.. dit is ongeveer drie km tot aan de Duitse grens hier gaat er wel een fietsroute verder maar niet echt een wandelroute...dus v a n tevoren aan de slag gegaan om toch een route in elkaar te knutselen
Vanaf de grens nadat we effe verkeerd gelopen waren gingen we naar Hassum...Asperden..via een groot watergebied e n langs de Niers door Kessel...via Hommersum weer terug naar het Duistlijntje..
Doordat er in open stukken een eindje stond was het te doen en 30km gelopen..
Hallo Julia,

Ik zie de route die je gelopen hebt zo voor me. Zeker de route over het tracé van het Duitse lijntje vind ik erg mooi lopen en ook het pad langs de Niers is mooi (maar wel smal.. :) )

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 01 aug 2020, 12:52
door liesie73
Het was wel niet vandaag, maar dit topic lijkt me het meest geschikt om mijn verslagen van de afgelopen dagen (26-30 juli) te plaatsen. Ik liep een mini-pelgrimage van Zwolle naar Nijmegen over het Jacobspad Nieumeghen. Hierbij het eerste verslag:

http://wandelenenmeer.blogspot.com/2020 ... -olst.html

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 01 aug 2020, 15:33
door liesie73

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 01 aug 2020, 23:20
door Sammie6306
Genoten van je verslagen tot nog toe. Bekende route voor mij, dus herkenbare foto's. Ben benieuwd hoe de volgende etappes zijn verlopen.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 aug 2020, 05:18
door Marko
Sammie6306 schreef:Genoten van je verslagen tot nog toe. Bekende route voor mij, dus herkenbare foto's. Ben benieuwd hoe de volgende etappes zijn verlopen.
Ook voor mij een bekende route, daardoor herken ik veel punten uit de verslagen en foto’s.
In gedachten zie ik Aike en mij daar nog :marche:
M’n eigen verslagen nog maar eens terug gelezen.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 aug 2020, 10:56
door Wil1956
Marko schreef:
Sammie6306 schreef:Genoten van je verslagen tot nog toe. Bekende route voor mij, dus herkenbare foto's. Ben benieuwd hoe de volgende etappes zijn verlopen.
Ook voor mij een bekende route, daardoor herken ik veel punten uit de verslagen en foto’s.
In gedachten zie ik Aike en mij daar nog :marche:
M’n eigen verslagen nog maar eens terug gelezen.
In mijn Apeldoornse tijd heb ik in die regio ook talloze tochten gemaakt dus veel herkenbare plaatsen gezien. Erg mooie foto's ook. Ik ben wel benieuwd met wat voor een camera die foto's zijn gemaakt. Met een smartphone of een camera?

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 aug 2020, 11:04
door liesie73
Wil1956 schreef:
Marko schreef:
Sammie6306 schreef:Genoten van je verslagen tot nog toe. Bekende route voor mij, dus herkenbare foto's. Ben benieuwd hoe de volgende etappes zijn verlopen.
Ook voor mij een bekende route, daardoor herken ik veel punten uit de verslagen en foto’s.
In gedachten zie ik Aike en mij daar nog :marche:
M’n eigen verslagen nog maar eens terug gelezen.
In mijn Apeldoornse tijd heb ik in die regio ook talloze tochten gemaakt dus veel herkenbare plaatsen gezien. Erg mooie foto's ook. Ik ben wel benieuwd met wat voor een camera die foto's zijn gemaakt. Met een smartphone of een camera?
De meeste foto's maak ik met een camera, een enkele met de smartphone. Ik heb een "dure" jongen, niet een enorm bereik, wel een goede lens, zodat ik foto's alsnog kan bijsnijden.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 aug 2020, 11:06
door liesie73

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 aug 2020, 12:19
door Spatoes
Mooie verslagen Louise en (veel) mooie foto's. :y:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 aug 2020, 14:12
door Cornelia
liesie73 schreef:En weer twee verslagen:

http://wandelenenmeer.blogspot.com/2020 ... rnhem.html

http://wandelenenmeer.blogspot.com/2020 ... rnhem.html

De laatste volgt later vandaag, denk ik.
Ligt het nu aan mij?
2x dezelfde link?

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 aug 2020, 14:25
door liesie73
Cornelia schreef:
liesie73 schreef:En weer twee verslagen:

http://wandelenenmeer.blogspot.com/2020 ... rnhem.html

http://wandelenenmeer.blogspot.com/2020 ... rnhem.html

De laatste volgt later vandaag, denk ik.
Ligt het nu aan mij?
2x dezelfde link?
Ligt niet aan jou, hierbij de ontbrekende link:
http://wandelenenmeer.blogspot.com/2020 ... sburg.html

En de link naar het laatste verslag:
http://wandelenenmeer.blogspot.com/2020 ... megen.html

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 aug 2020, 17:32
door Tigelu
Mooie verhalen, Louise. :byebye:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 aug 2020, 18:00
door fhd
Aan 1 stuk je verslagen gelezen, Louise. Goed gedaan! Herkenbare stukjes waar je met de Kennedymars Winterswijk-Arnhem ook langs kwam. Fijn dat jezelf zo genoten hebt, en dat het je zo goed hebt gedaan.

Begrijp ikhet nu goed dat beide kinders aan het uitvliegen zijn?

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 aug 2020, 18:32
door liesie73
fhd schreef:Begrijp ik het nu goed dat beide kinders aan het uitvliegen zijn?
Ja, Monique gaat in Groningen aan de universiteit Kunst, Cultuur en Media studeren, Gert Jan gaat in Velp aan Van Hall Larenstein (hbo) bos- en natuurbeheer studeren.

Vanaf september moeten Manlief en ik elkaar doordeweeks weer entertainen. (En in de loop van de tijd ook steeds vaker in het weekend vermoed ik.)

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 aug 2020, 18:46
door fhd
Spannend Louise! Ik dacht dat GJ deze studie al gedaan had? Wat zal het stil worden in huis. Maar misschien ook juist lekker!