Dat was het zeker.fhd schreef:Klinkt als een afwisselende toch, Carla. Veel plezier nog! (En Tina natuurlijk ook.)
Vandaag het Binderpad gelopen.
Zeker de moeite waard als je eens een rondje om wilt met veel variatie.
Jammer dat de Horeca nog dicht is anders is een opstekertje in Egmond Binnen wel lekker.
Nu zelf voorzienend maar niet minder de moeite waard.
Schotse Hooglanders gespot in de duinen, een rondje over de Adelbertusakker en water gepompt.
Daarna weer langs het water met overstapjes.
Gelukkig niet zoveel als zaterdag, daar heb ik nog spierpijn van.
Weer richting de auto werden we vanaf het uitzichtpunt gespot door Martin, Louise en Elly.
Die waren aan het laatste stukje van de Derperroute bezig.
Tegen de tijd dat wij de parkeerplaats opliepen kwamen zij de trap weer af.
Martin had nog wat lekkers in de thermosfles dus dat even soldaat gemaakt met z'n allen.
Uiteindelijk stapten wij in de auto en gingen zij weer de trap op (arme Elly).
Leuk om elkaar toch even gesproken te hebben.



