Pagina 116 van 174

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 25 apr 2022, 23:38
door Jeltsje
Mooi verslag Martin :y:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 26 apr 2022, 05:01
door Marko
Jeltsje schreef:Mooi verslag Martin :y:
Dank je Liana!

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 26 apr 2022, 06:03
door joyke
Marko schreef:
Jeltsje schreef:Mooi verslag Martin :y:
Dank je Liana!
:talk: weer een leuk verslag ook deze is met gedachten een mooi beeld van te krijgen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 26 apr 2022, 18:35
door Marko
joyke schreef:
Marko schreef:
Jeltsje schreef:Mooi verslag Martin :y:
Dank je Liana!
:talk: weer een leuk verslag ook deze is met gedachten een mooi beeld van te krijgen
Goed om te weten, dank je Joyce!
Morgen het vervolg/slot .

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 27 apr 2022, 15:59
door Marko
Vandaag het laatste deel langs het Amsterdam-Rijnkanaal gelopen. Was uiteindelijk zo’n 36 km, 4 km langer dan gepland. Met een geweldige finale in hartje Amsterdam.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 28 apr 2022, 11:08
door edwinvandeb
Alle Oranjeverenigingen in Maasdriel deden gisteren mee aan "Maasdriel beweegt". Er waren routes tussen 9 dorpen op papier gezet en zo kon je zelf als "lego-blokjes" je eigen routes maken afhankelijk van hoeveel km je wilde lopen.
Erg leuk was dat je natuurlijk bij andere dorpen in het feestgedruis aan komt lopen; er is overal iets te doen, dus het leek ineens wel op de vierdaagse. Plus ieder dorp had iets gratis te geven aan de wandelaars, afhankelijk van fruit, drinken, gebak, krentenbrood etc. Dus geen gebrek aan eten en drinken. Was superleuk, ik heb zelf 35km gelopen.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 28 apr 2022, 14:39
door Jeltsje
edwinvandeb schreef:Alle Oranjeverenigingen in Maasdriel deden gisteren mee aan "Maasdriel beweegt". Er waren routes tussen 9 dorpen op papier gezet en zo kon je zelf als "lego-blokjes" je eigen routes maken afhankelijk van hoeveel km je wilde lopen.
Erg leuk was dat je natuurlijk bij andere dorpen in het feestgedruis aan komt lopen; er is overal iets te doen, dus het leek ineens wel op de vierdaagse. Plus ieder dorp had iets gratis te geven aan de wandelaars, afhankelijk van fruit, drinken, gebak, krentenbrood etc. Dus geen gebrek aan eten en drinken. Was superleuk, ik heb zelf 35km gelopen.
Wat een leuk idee :y:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 28 apr 2022, 18:22
door Tigelu
Jeltsje schreef:
edwinvandeb schreef:Alle Oranjeverenigingen in Maasdriel deden gisteren mee aan "Maasdriel beweegt". Er waren routes tussen 9 dorpen op papier gezet en zo kon je zelf als "lego-blokjes" je eigen routes maken afhankelijk van hoeveel km je wilde lopen.
Erg leuk was dat je natuurlijk bij andere dorpen in het feestgedruis aan komt lopen; er is overal iets te doen, dus het leek ineens wel op de vierdaagse. Plus ieder dorp had iets gratis te geven aan de wandelaars, afhankelijk van fruit, drinken, gebak, krentenbrood etc. Dus geen gebrek aan eten en drinken. Was superleuk, ik heb zelf 35km gelopen.
Wat een leuk idee :y:
Vond ik ook, toen ik de info via de mail kreeg (als deelnemer van de door deze Oranjevereniging georganiseerde Vierdaagse van Kerkdriel), maar ik kon er niet heen omdat ik vanaf de 27e een gereserveerde camperplek in België had.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 28 apr 2022, 18:35
door Tigelu
Vanmorgen met een 65+ kaart de trein naar Brugge gepakt. Eenmaal in het oude stadspark eerst een kaart van Brugge bij de info (VVV) gehaald. Daarna eers de stadswalroute gewandeld, die officieel 8,5 km is maar uiteraard wat langer uitpakte vanwege extra lusjes langs, door en op bezienswaardigheden zoals het Begijnhof, molens, poorten enz.
Na de ronde eerst door de winkelstraat heen op zoek naar wat ontbrekende zaken zoals een niet-lekkende warmwaterzak en wat andere nuttige zaken. Daarna op de bonnefooi rondgelopen en uitgebreid de gebouwen bekeken. En ook enkele winkels uitgebreid van binnen (kerst, Pasen en schwartzwald winkel en diverse curiosawinkels, chocolaterie waar ze ook suikervrije Belgische bonbons en marsepein maken en verkopen). Uiteindelijk weer kriskras door de stad de weg naar het station gezocht en gevonden en om 18 uur de trein terug naar Blankenberge. Niet veel foto’s gemaakt, want de charger bleek leeggelopen (wrs door de kou in de nacht in Bussy), dus al vanaf 14 uur zuinig aan gedaan met de telefoonaccu.

Toen ik eenmaal weer in Bussy was en de telefoon aan de lader lag, kon ik zien hoeveel km ik uiteindelijk gelopen had vanaf het vertrek vanmorgen om 9:15 uur: 24,4 km.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 30 apr 2022, 19:36
door Berend-Botje
Vandaag voorlopen van de Hoogeveense Keientocht.
40km werd inclusief route van en naar station 46,1 of 47,6 afhankelijk welke app je kijkt :)

Thuis maar effe beter beoordelen nu uitrusten in de trein

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 01 mei 2022, 17:25
door Tigelu
Gisteren twee info-routes over WO I gecombineerd. Dat leverde een afwisselende tocht van uiteindelijk ruim 24 km op door en om Blankenberge heen.
Vanmorgen bijtijds de trein genomen (wel eerst bijna 2 km heenlopen) naar Brugge. Op het station daar startte om 8 uur (mijn start was iets later: 8:20 uur) de 30 km-route die dit jaar in plaats van de Int. Tweedaagse van Blankenberge werd georganiseerd.
Direct bij de start al een goodiebag + een appel gekregen. Verder waren er voor de 30 km maar liefst 6 controle/stempelposten opgezet. De helft alleen gestempeld en weer doorgelopen. Alleen bij post 2 (een of andere verenigingsgebouwtje), 4 (straatterras in Zuienkerke midden in gezellige rommelmarkt en feest) en post 6 (bierbrouwerij Broers in Uitkerke).
De finish was op de bovenste etage van het Casino. Daar was ik uiteindelijk om 14:40 uur.

De rechte verbinding (trein) van Blankenberge naar Brugge is slechts 16 km, dus de route slingerde behoorlijk heen en weer om aan de totale 30 (off. 31,4 km) km te kunnen komen. Veel groen in diverse hoogten (bos, struiken en platte polder) en goed autoluw. Prima wandelweer. De frisse wind van de afgelopen dagen was gaan liggen en daardoor kon ik vanaf de tweede helft van de ochtend in alleen T-shirt wandelen, nadat al vrij vroeg het vest onder de jas uitgegaan was.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 01 mei 2022, 19:57
door Marko
Gisteren gelopen van Vlissingen naar Oostkapelle, etappe(s) van het nieuwe NederRandpad en 32 km lang. Met het extra lopen onderweg en naar de auto achteraf totaal 34 km gelopen.
Koud en winderig in Vlissingen maar later zonnig en iets aangenamer in de duinen en op het strand.
Als ik tijd heb dan volgt er nog een uitgebreider verslag.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 08 mei 2022, 00:57
door Truitje
Bertus is vandaag lekker op de fiets naar Wageningen geweest om daat de Capitulatie-Bevrijdingstocht te lopen. Zo leuk om dan tijdens een tocht bekenden tegen te komen, en verder een stuk op te lopen. Op wat regendruppels na was het lekker wandelweer en weer een mooie route. Voor de foto's kijk hier: https://myalbum.com/album/f27LgiR4iB3J

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 09 mei 2022, 13:40
door edwinvandeb
Vorige week 5 dagen lang gemiddeld 27.000 stappen per dag gemaakt in New York (4 dagen) en Philadelphia (1 dag) en ja.. we hadden ook nog gewoon een onbeperkte metro-kaart haha, maar stiekem loop je er nog veel bij en dat is geen straf. Onder andere over een mooie oud-spoorlijnbaan gelopen die nu als wandelpad boven een gedeelte van de wijk Chelsea loopt + de wandeling over de Brooklyn bridge is ook erg leuk.

En ook nog de Rocky steps (Rocky 1) gerend incl. juich "on-top" :)

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 09 mei 2022, 17:50
door Voy con Dios
Truitje schreef:Bertus is vandaag lekker op de fiets naar Wageningen geweest om daat de Capitulatie-Bevrijdingstocht te lopen. Zo leuk om dan tijdens een tocht bekenden tegen te komen, en verder een stuk op te lopen. Op wat regendruppels na was het lekker wandelweer en weer een mooie route. Voor de foto's kijk hier: https://myalbum.com/album/f27LgiR4iB3J
Bertus, wat een heerlijke fotoreportage. Ik heb ook die tocht gelopen (was al vroeg weg, want 40 km) maar ik heb lang niet zulke mooie plaatjes als die jij maakte hoor!
Vooral die van het arboretum in Wageningen, geweldig, echt een "Bertus-reportage". En fijn om te lezen, dat je nog altijd wandelt, jammer dat ik je niet even heb gezien.
Wel ontmoet: Bert Vos. Die gozer loopt geloof ik alles.