Pagina 119 van 174

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 10 jul 2022, 06:28
door joyke
Truitje schreef:Bertus heeft zaterdag in Wijchen de Kerkdorpentocht gelopen, gezellig met zijn zus samen. De route was bekend, net als de omgeving, maar het was gewoon een mooie training voor Nijmegen. Voor de foto's kan je hier klikken:https://myalbum.com/album/M5Vw5qc5m4vh

Ennuh, het zijn er deze keer niet zo veel :-)%%
voor mijn bijna allemaal bekende plekken
helaas heb ik bertus zelf niet gezien die dag

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 10 jul 2022, 07:10
door Voy con Dios
Truitje schreef:Bertus heeft zaterdag in Wijchen de Kerkdorpentocht gelopen, gezellig met zijn zus samen. De route was bekend, net als de omgeving, maar het was gewoon een mooie training voor Nijmegen. Voor de foto's kan je hier klikken:https://myalbum.com/album/M5Vw5qc5m4vh

Ennuh, het zijn er deze keer niet zo veel :-)%%
!
Leuk, en ze hadden het ook de Kastelentocht kunnen noemen. Mooie oude gebouwen!

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 10 jul 2022, 08:51
door joyke
Voy con Dios schreef:
Truitje schreef:Bertus heeft zaterdag in Wijchen de Kerkdorpentocht gelopen, gezellig met zijn zus samen. De route was bekend, net als de omgeving, maar het was gewoon een mooie training voor Nijmegen. Voor de foto's kan je hier klikken:https://myalbum.com/album/M5Vw5qc5m4vh

Ennuh, het zijn er deze keer niet zo veel :-)%%
!
Leuk, en ze hadden het ook de Kastelentocht kunnen noemen. Mooie oude gebouwen!
ook die is er die is er altijd met Hemelvaart in Wijchen met erna een markt door de kasteel Laan

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 10 jul 2022, 10:59
door vaatje70
Vandaag niet maar gisteren van Sneek naar Heerenveen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 13 jul 2022, 19:26
door Truitje
Vandaag is Bertus met zijn zus naar Apeldoorn geweest om daar 1 dag mee te lopen met de vierdaagse. Het was een mooie route met mooi weer, wat wil een mens nog meer. Voor de foto's klik hier: https://myalbum.com/album/cJPbbjfwBfLm

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 13 jul 2022, 20:17
door Voy con Dios
Truitje schreef:Vandaag is Bertus met zijn zus naar Apeldoorn geweest om daar 1 dag mee te lopen met de vierdaagse. Het was een mooie route met mooi weer, wat wil een mens nog meer. Voor de foto's klik hier: https://myalbum.com/album/cJPbbjfwBfLm
Ik zie twee bijzonderheden:
1. Bertus heeft lang haar
2. Hier en daar asfalt tussen de onverharde horror (mij zie je niet bij die vierdaagse)

Misschien zijn er een paar foto's goed geshopt? :D

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 13 jul 2022, 20:22
door joyke
Truitje schreef:Vandaag is Bertus met zijn zus naar Apeldoorn geweest om daar 1 dag mee te lopen met de vierdaagse. Het was een mooie route met mooi weer, wat wil een mens nog meer. Voor de foto's klik hier: https://myalbum.com/album/cJPbbjfwBfLm
ziet er zeer gezellig uit die Apeldoorn vierdaagse dag
misschien een optie voor volgende jaar

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 13 jul 2022, 20:49
door Truitje
joyke schreef:
Truitje schreef:Vandaag is Bertus met zijn zus naar Apeldoorn geweest om daar 1 dag mee te lopen met de vierdaagse. Het was een mooie route met mooi weer, wat wil een mens nog meer. Voor de foto's klik hier: https://myalbum.com/album/cJPbbjfwBfLm
ziet er zeer gezellig uit die Apeldoorn vierdaagse dag
misschien een optie voor volgende jaar
Je kan daar ook kortere afstanden lopen, dus als Nijmegen niet meer lukt is dit een leuk alternatief

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 14 jul 2022, 05:48
door joyke
Truitje schreef:
joyke schreef:
Truitje schreef:Vandaag is Bertus met zijn zus naar Apeldoorn geweest om daar 1 dag mee te lopen met de vierdaagse. Het was een mooie route met mooi weer, wat wil een mens nog meer. Voor de foto's klik hier: https://myalbum.com/album/cJPbbjfwBfLm
ziet er zeer gezellig uit die Apeldoorn vierdaagse dag
misschien een optie voor volgende jaar
Je kan daar ook kortere afstanden lopen, dus als Nijmegen niet meer lukt is dit een leuk alternatief
ik zag het op een foto inderdaad
wie weet word het dan Apeldoorn wel voor mij

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 14 jul 2022, 10:03
door Wil1956
Truitje schreef:Bertus heeft zaterdag in Wijchen de Kerkdorpentocht gelopen, gezellig met zijn zus samen. De route was bekend, net als de omgeving, maar het was gewoon een mooie training voor Nijmegen. Voor de foto's kan je hier klikken:https://myalbum.com/album/M5Vw5qc5m4vh

Ennuh, het zijn er deze keer niet zo veel :-)%%
Leuke foto's van een vertrouwde omgeving! Ik heb jaren vlak bij de startlocatie gewoond en ook 9 keer daar mee gelopen. Inmiddels al weer 8 jaar daar weg. Het parcours richting het Loo is wel nieuw voor mij want in die tijd ging de 1e dag richting Beekbergen.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 21 jul 2022, 00:22
door Truitje
Wil1956 schreef:
Truitje schreef:Bertus heeft zaterdag in Wijchen de Kerkdorpentocht gelopen, gezellig met zijn zus samen. De route was bekend, net als de omgeving, maar het was gewoon een mooie training voor Nijmegen. Voor de foto's kan je hier klikken:https://myalbum.com/album/M5Vw5qc5m4vh

Ennuh, het zijn er deze keer niet zo veel :-)%%
Leuke foto's van een vertrouwde omgeving! Ik heb jaren vlak bij de startlocatie gewoond en ook 9 keer daar mee gelopen. Inmiddels al weer 8 jaar daar weg. Het parcours richting het Loo is wel nieuw voor mij want in die tijd ging de 1e dag richting Beekbergen.
De route naar het Loo was voor Bertus juist de reden om die dag een daagje mee te lopen. Die route is hem goed bevallen.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 03 aug 2022, 10:40
door Marko
Vanmorgen een rondje van 12 km gelopen in het nabijgelegen Zoetermeerse Balijbos, met voldoende mogelijkheden om in de schaduw te lopen. Heerlijk lopen hier, veel tussendoor paadjes, waardoor de route erg afwisselend was.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 14 aug 2022, 19:45
door Jeltsje
De Heuvelland 4daagse gewandeld. Een mooie 4daagse, met iedere dag het venijn in de staart :tmi: :rofl: .Tina was er ook maar liep een andere afstand, wel hebben we samen iedere dag gezellig aangezeten. Ineke en Syl met partners ook nog getroffen.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 21 aug 2022, 01:39
door Truitje
Jeltsje schreef:De Heuvelland 4daagse gewandeld. Een mooie 4daagse, met iedere dag het venijn in de staart :tmi: :rofl: .Tina was er ook maar liep een andere afstand, wel hebben we samen iedere dag gezellig aangezeten. Ineke en Syl met partners ook nog getroffen.
Zus van Bertus, Diny ook nog gezien? Zij heeft daar ook gelopen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 21 aug 2022, 01:40
door Truitje
Bertus heeft zaterdag een lekker stukje gelopen. Hij had bij Blauw-Wit de 20km willen gaan lopen, maar door gedoe met de vergunningen mochten die met hun lopers de heide niet op en waren de 15km en 20km maar geschrapt. Niet leuk dus. Daarom is hij vanmorgen te voet op pad gegaan, en heeft de ongeveer 5km naar de start gelopen. Daarvandaan heeft hij de route van 10km gelopen en heeft zich daarna netjes weer afgemeld na afloop. Maar deze keer is hij meteen aan de volgende tocht begonnen. Dwars door Ede, en daarna langs de N224 op naar de schaapskooi. Bij de schaapskooi de heide oversteken tot hij bij de tunnel kwam. Daar doorheen en aan de andere kant iets van rechtsaf en uiteindelijk weer richting huis. Dit was een stuk van ongeveer 15km, dus heeft hij ongeveer 30km gelopen vandaag. En dus ook weer wat foto's geschoten, kijk maar: https://myalbum.com/album/WDNGqjkiEtvm