Ik denk dat je een verkeerde afbeelding hebt gekozen Maarten, dit zijn zo te zien de pvc bandjes, die zijn er al heeeeel lang niet meer, zeker niet op de festivals.De Haagse Règâh schreef:Het zal wel zoiets worden als dit soort.despier schreef:Hier het tegenovergestelde, als het zo'n elastisch kl*te ding is heb ik er heel veel moeite mee, zo'n livestrong ding doe ik niet om, heel irritante dingen. Gewoon een bandje ala Pinkpop dan is er niets aan de handPeter B schreef:Een rijkelijk late duit in het zakje: als het een zo'n elastisch polsbandje is (als Livestrong en Biertje ?) heb ik er totaal geen moeite mee. Maar de polsbandjes van de laatste DoTo vond ik helemaal niks....... die houden het geen vier dagen vol, zeker als je ermee moet douchen !
Nou, ik heb shocking nieuws voor de organisatie: Die dingen gaan kapot onder invloed van zout, zon en water! Ook verkleuren ze in korte tijd. Ook leuk, lopen we allemaal met dezelfde kleur polsband....
En ook zitten ze megairritant en zijn scherp.
Afschieten dit hele plan, er zitten gewoon geen voordelen aan! Dit is geen vernieuwing of vooruitgang. Op geen enkele wijze....
De ontwerper van dit plan mag weer lekker tunnels gaan graven in Amsterdam ofzo.
Dus ik neem aan dat deze ook niet gebruikt gaan worden tijdens de 4daagse.