Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Bertus heeft vandaag de WS78 tocht vanuit Dronten gelopen. Een mooie afwisselende route. Het was ondanks de kou lekker wandelweer. Op sommige plekken lag wel erg veel water op het pad, maar het was toch goed te doen. Voor de foto's kijk maar hier: https://myalbum.com/album/cxYcc475dXVs/ ... a16050b5c4
Gebruikersavatar
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2998
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk
Locatie: wijchen - nijmegen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

3 dagen Antwerpen centrum met tussen de 12 en 15 kilometer per dag wandelen prachtige gebouwen en oudheden bekeken en diverse wijken bezocht wat een andere wereld
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Bertus is vandaag met 2 wandelmaten naar Soest geweest om daar de St. Nicolaastocht te lopen. Alleen bleek bij aankomst de startlocatie gesloten, dus ze konden zich niet inschrijven. Er werden wel routebeschrijvingen uitgedeeld, dus er kon wel gelopen worden, en omdat er ook niet gepijld was mochten ze gratis lopen. Op een paar fouten na is de route toch goed gevonden. Voor de foto's klik hier: https://myalbum.com/album/yRBzHxaGLipP/ ... 4af05beb75
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4722
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Truitje schreef:Bertus is vandaag met 2 wandelmaten naar Soest geweest om daar de St. Nicolaastocht te lopen. Alleen bleek bij aankomst de startlocatie gesloten, dus ze konden zich niet inschrijven. Er werden wel routebeschrijvingen uitgedeeld, dus er kon wel gelopen worden, en omdat er ook niet gepijld was mochten ze gratis lopen. Op een paar fouten na is de route toch goed gevonden. Voor de foto's klik hier: https://myalbum.com/album/yRBzHxaGLipP/ ... 4af05beb75
Mooie fotoserie!
Ik ben dan benieuwd waarom de verhuurder van de startlocatie niet is komen opdagen.
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Na de wandeling in Soest gisteren is Bertus vandaag weer aan de wandel geweest. In Wijchen deze keer, want daar kon de 2de dag van de winterserie gelopen worden. Dankzij een andere treinverbinding was hij deze keer wel optijd en kon gewoon 20km lopen en had een heerlijke wandeldag. Voor de foto's kan je hier kijken: https://myalbum.com/album/ibeamiTCNbxB/ ... 545108f3a7
Gebruikersavatar
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 6979
Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cornelia »

Truitje schreef:Na de wandeling in Soest gisteren is Bertus vandaag weer aan de wandel geweest. In Wijchen deze keer, want daar kon de 2de dag van de winterserie gelopen worden. Dankzij een andere treinverbinding was hij deze keer wel optijd en kon gewoon 20km lopen en had een heerlijke wandeldag. Voor de foto's kan je hier kijken: https://myalbum.com/album/ibeamiTCNbxB/ ... 545108f3a7
Oe, wat veel lange rechte stukken!
Het lijkt NH wel.
Dacht dat het in de omg3ving rond Wijchen wat inspirerender was.
Vanaf de foto's van Beuningen wat meer te bekijken.
Mooi stukje door dat landschapspark.
Je zag wel dat het koud was, allemaal de muts op en handschoenen aan.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Gebruikersavatar
edwinvandeb
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Berichten: 266
Lid geworden op: 14 aug 2017, 15:03
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 0
Loopnummer 2025: 0
Kilometers gelopen: 5000+
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl Badia
Locatie: Kerkdriel

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door edwinvandeb »

Ik kwam afgelopen zondag tijdens de 21km snertocht nog de Kerstman tegen :byebye:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4722
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

3 weken geleden heb ik (met veel moeite) de N70 gelopen. Ik was toen niet fit en ben dat daarna een tijdje gebleven.
Vandaag maar weer de wandelschoenen aangetrokken voor een wandeling in eigen omgeving. Het zijn 10 fraaie kilometers geworden. In de nabijgelegen parken was het aangenaam wandelen met op sommige plekken nog wel wat gladheid. Daar waar de zon scheen of had geschenen was het ijs gesmolten en kon ik prima lopen.
Gebruikersavatar
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2998
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk
Locatie: wijchen - nijmegen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

vandaag de leurse stoofloop gedaan werd georganiseerd door restaurant leurse hof in leur naast wijchen

we hebben de 8.5 kilometer route gekozen wat zeer goed was beschrijven op A4 papier met bijpassende foto's
uit eindelijk bleek de route 10.2 en daar komt nog 3 kilometers extra bij omdat we van huis uit lopend na de start locatie gegaan waren

halve wegen de route konde we kiezen tussen 2 soorten soep dat zeer goed gevuld was met diverse staan en zit plaatsen die uit keken over een prachtig stukje natuur gebied van hernen

onderweg was er veel te lezen over de gebouwen en gebieden op informatie borden en onze route beschrijving wat het zeer de moeite waard maakte ook hadden we prachtig weer volop zon met een frisse wind op sommige open vlaktes

weer terug op de start locatie konden we kiezen uit 3 soorten stoof menu's runder vega of wild stoof we hadden gekozen voor de wild wat te lekker weg smolt in de mond aangevuld met een heerlijke dame blance ijs

We hebben ons al aangemeld voor de volgende editie
want het was ons zeer goed bevallen en geregeld
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4722
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Vanmiddag het 1e wandelrondje van 2013 gelopen vanuit huis: het nabijgelegen Balijbos leent zich goed voor een mooie wandeling. Het is erg afwisselend, je kunt er alle kanten uit. Rustige verharde en onverharde paden. Veel bos (niet zo mijn ding maar wel aardig voor de afwisseling).
Het is tevens een moerassig gebied dus uitkijken dat je niet van het pad afgaat en weg zakt.
Leuke bruggetjes over, zo ook over een wiebelige hangbrug. Daarna richting A12 gelopen om zo goed zicht te krijgen op de verderop gelegen en gehavende Nelson Mandelabrug.
Er is een flinke hap uit de overkapping genomen, om het instortingsgevaar weg te nemen.
Dicht bij de brug kunnen komen om wat plaatjes te schieten. Oeps, het pad eindigt door afzetting met hekken. Even de verkeersweg oversteken maar ook aan de andere kant van de weg mag ik niet lopen.
Bijna thuis, het begint te regenen. Geluk gehad dus.
Spatoes
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2986
Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Spatoes »

Marko schreef:Vanmiddag het 1e wandelrondje van 2013 gelopen vanuit huis: het nabijgelegen Balijbos leent zich goed voor een mooie wandeling. Het is erg afwisselend, je kunt er alle kanten uit. Rustige verharde en onverharde paden. Veel bos (niet zo mijn ding maar wel aardig voor de afwisseling).
Het is tevens een moerassig gebied dus uitkijken dat je niet van het pad afgaat en weg zakt.
Leuke bruggetjes over, zo ook over een wiebelige hangbrug. Daarna richting A12 gelopen om zo goed zicht te krijgen op de verderop gelegen en gehavende Nelson Mandelabrug.
Er is een flinke hap uit de overkapping genomen, om het instortingsgevaar weg te nemen.
Dicht bij de brug kunnen komen om wat plaatjes te schieten. Oeps, het pad eindigt door afzetting met hekken. Even de verkeersweg oversteken maar ook aan de andere kant van de weg mag ik niet lopen.
Bijna thuis, het begint te regenen. Geluk gehad dus.
Leuk verslagje uit het verleden? 2013? Hihi.
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4722
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Spatoes schreef:
Marko schreef:Vanmiddag het 1e wandelrondje van 2013 gelopen vanuit huis: het nabijgelegen Balijbos leent zich goed voor een mooie wandeling. Het is erg afwisselend, je kunt er alle kanten uit. Rustige verharde en onverharde paden. Veel bos (niet zo mijn ding maar wel aardig voor de afwisseling).
Het is tevens een moerassig gebied dus uitkijken dat je niet van het pad afgaat en weg zakt.
Leuke bruggetjes over, zo ook over een wiebelige hangbrug. Daarna richting A12 gelopen om zo goed zicht te krijgen op de verderop gelegen en gehavende Nelson Mandelabrug.
Er is een flinke hap uit de overkapping genomen, om het instortingsgevaar weg te nemen.
Dicht bij de brug kunnen komen om wat plaatjes te schieten. Oeps, het pad eindigt door afzetting met hekken. Even de verkeersweg oversteken maar ook aan de andere kant van de weg mag ik niet lopen.
Bijna thuis, het begint te regenen. Geluk gehad dus.
Leuk verslagje uit het verleden? 2013? Hihi.
Scheelt maar 10 jaar. :lol:
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4722
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Voor de liefhebbers wat plaatjes:
https://myalbum.com/album/zx2zzofm5pei/ ... 1ed7ce5bbb
Is gelijk een test of dit goed werkt.
Spatoes
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2986
Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Spatoes »

Marko schreef:Voor de liefhebbers wat plaatjes:
https://myalbum.com/album/zx2zzofm5pei/ ... 1ed7ce5bbb
Is gelijk een test of dit goed werkt.
Foto's zijn mooi! =D> Wel een natte boel.
Bij 'onze' hoffotograaf (B. uit Ede) in de leer geweest?
Gebruikersavatar
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2998
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk
Locatie: wijchen - nijmegen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

Spatoes schreef:
Marko schreef:Voor de liefhebbers wat plaatjes:
https://myalbum.com/album/zx2zzofm5pei/ ... 1ed7ce5bbb
Is gelijk een test of dit goed werkt.
Foto's zijn mooi! =D> Wel een natte boel.
Bij 'onze' hoffotograaf (B. uit Ede) in de leer geweest?
leuk gedaan martin ook de foto's
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”