Pagina 122 van 174

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 26 nov 2022, 23:19
door Truitje
Bertus heeft vandaag de WS78 tocht vanuit Dronten gelopen. Een mooie afwisselende route. Het was ondanks de kou lekker wandelweer. Op sommige plekken lag wel erg veel water op het pad, maar het was toch goed te doen. Voor de foto's kijk maar hier: https://myalbum.com/album/cxYcc475dXVs/ ... a16050b5c4

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 03 dec 2022, 16:52
door joyke
3 dagen Antwerpen centrum met tussen de 12 en 15 kilometer per dag wandelen prachtige gebouwen en oudheden bekeken en diverse wijken bezocht wat een andere wereld

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 03 dec 2022, 22:54
door Truitje
Bertus is vandaag met 2 wandelmaten naar Soest geweest om daar de St. Nicolaastocht te lopen. Alleen bleek bij aankomst de startlocatie gesloten, dus ze konden zich niet inschrijven. Er werden wel routebeschrijvingen uitgedeeld, dus er kon wel gelopen worden, en omdat er ook niet gepijld was mochten ze gratis lopen. Op een paar fouten na is de route toch goed gevonden. Voor de foto's klik hier: https://myalbum.com/album/yRBzHxaGLipP/ ... 4af05beb75

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 04 dec 2022, 05:56
door Marko
Truitje schreef:Bertus is vandaag met 2 wandelmaten naar Soest geweest om daar de St. Nicolaastocht te lopen. Alleen bleek bij aankomst de startlocatie gesloten, dus ze konden zich niet inschrijven. Er werden wel routebeschrijvingen uitgedeeld, dus er kon wel gelopen worden, en omdat er ook niet gepijld was mochten ze gratis lopen. Op een paar fouten na is de route toch goed gevonden. Voor de foto's klik hier: https://myalbum.com/album/yRBzHxaGLipP/ ... 4af05beb75
Mooie fotoserie!
Ik ben dan benieuwd waarom de verhuurder van de startlocatie niet is komen opdagen.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 04 dec 2022, 23:30
door Truitje
Na de wandeling in Soest gisteren is Bertus vandaag weer aan de wandel geweest. In Wijchen deze keer, want daar kon de 2de dag van de winterserie gelopen worden. Dankzij een andere treinverbinding was hij deze keer wel optijd en kon gewoon 20km lopen en had een heerlijke wandeldag. Voor de foto's kan je hier kijken: https://myalbum.com/album/ibeamiTCNbxB/ ... 545108f3a7

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 05 dec 2022, 11:16
door Cornelia
Truitje schreef:Na de wandeling in Soest gisteren is Bertus vandaag weer aan de wandel geweest. In Wijchen deze keer, want daar kon de 2de dag van de winterserie gelopen worden. Dankzij een andere treinverbinding was hij deze keer wel optijd en kon gewoon 20km lopen en had een heerlijke wandeldag. Voor de foto's kan je hier kijken: https://myalbum.com/album/ibeamiTCNbxB/ ... 545108f3a7
Oe, wat veel lange rechte stukken!
Het lijkt NH wel.
Dacht dat het in de omg3ving rond Wijchen wat inspirerender was.
Vanaf de foto's van Beuningen wat meer te bekijken.
Mooi stukje door dat landschapspark.
Je zag wel dat het koud was, allemaal de muts op en handschoenen aan.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 13 dec 2022, 10:44
door edwinvandeb
Ik kwam afgelopen zondag tijdens de 21km snertocht nog de Kerstman tegen :byebye:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 15 dec 2022, 17:26
door Marko
3 weken geleden heb ik (met veel moeite) de N70 gelopen. Ik was toen niet fit en ben dat daarna een tijdje gebleven.
Vandaag maar weer de wandelschoenen aangetrokken voor een wandeling in eigen omgeving. Het zijn 10 fraaie kilometers geworden. In de nabijgelegen parken was het aangenaam wandelen met op sommige plekken nog wel wat gladheid. Daar waar de zon scheen of had geschenen was het ijs gesmolten en kon ik prima lopen.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 08 jan 2023, 20:00
door joyke
vandaag de leurse stoofloop gedaan werd georganiseerd door restaurant leurse hof in leur naast wijchen

we hebben de 8.5 kilometer route gekozen wat zeer goed was beschrijven op A4 papier met bijpassende foto's
uit eindelijk bleek de route 10.2 en daar komt nog 3 kilometers extra bij omdat we van huis uit lopend na de start locatie gegaan waren

halve wegen de route konde we kiezen tussen 2 soorten soep dat zeer goed gevuld was met diverse staan en zit plaatsen die uit keken over een prachtig stukje natuur gebied van hernen

onderweg was er veel te lezen over de gebouwen en gebieden op informatie borden en onze route beschrijving wat het zeer de moeite waard maakte ook hadden we prachtig weer volop zon met een frisse wind op sommige open vlaktes

weer terug op de start locatie konden we kiezen uit 3 soorten stoof menu's runder vega of wild stoof we hadden gekozen voor de wild wat te lekker weg smolt in de mond aangevuld met een heerlijke dame blance ijs

We hebben ons al aangemeld voor de volgende editie
want het was ons zeer goed bevallen en geregeld

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 09 jan 2023, 20:02
door Marko
Vanmiddag het 1e wandelrondje van 2013 gelopen vanuit huis: het nabijgelegen Balijbos leent zich goed voor een mooie wandeling. Het is erg afwisselend, je kunt er alle kanten uit. Rustige verharde en onverharde paden. Veel bos (niet zo mijn ding maar wel aardig voor de afwisseling).
Het is tevens een moerassig gebied dus uitkijken dat je niet van het pad afgaat en weg zakt.
Leuke bruggetjes over, zo ook over een wiebelige hangbrug. Daarna richting A12 gelopen om zo goed zicht te krijgen op de verderop gelegen en gehavende Nelson Mandelabrug.
Er is een flinke hap uit de overkapping genomen, om het instortingsgevaar weg te nemen.
Dicht bij de brug kunnen komen om wat plaatjes te schieten. Oeps, het pad eindigt door afzetting met hekken. Even de verkeersweg oversteken maar ook aan de andere kant van de weg mag ik niet lopen.
Bijna thuis, het begint te regenen. Geluk gehad dus.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 09 jan 2023, 20:16
door Spatoes
Marko schreef:Vanmiddag het 1e wandelrondje van 2013 gelopen vanuit huis: het nabijgelegen Balijbos leent zich goed voor een mooie wandeling. Het is erg afwisselend, je kunt er alle kanten uit. Rustige verharde en onverharde paden. Veel bos (niet zo mijn ding maar wel aardig voor de afwisseling).
Het is tevens een moerassig gebied dus uitkijken dat je niet van het pad afgaat en weg zakt.
Leuke bruggetjes over, zo ook over een wiebelige hangbrug. Daarna richting A12 gelopen om zo goed zicht te krijgen op de verderop gelegen en gehavende Nelson Mandelabrug.
Er is een flinke hap uit de overkapping genomen, om het instortingsgevaar weg te nemen.
Dicht bij de brug kunnen komen om wat plaatjes te schieten. Oeps, het pad eindigt door afzetting met hekken. Even de verkeersweg oversteken maar ook aan de andere kant van de weg mag ik niet lopen.
Bijna thuis, het begint te regenen. Geluk gehad dus.
Leuk verslagje uit het verleden? 2013? Hihi.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 09 jan 2023, 20:20
door Marko
Spatoes schreef:
Marko schreef:Vanmiddag het 1e wandelrondje van 2013 gelopen vanuit huis: het nabijgelegen Balijbos leent zich goed voor een mooie wandeling. Het is erg afwisselend, je kunt er alle kanten uit. Rustige verharde en onverharde paden. Veel bos (niet zo mijn ding maar wel aardig voor de afwisseling).
Het is tevens een moerassig gebied dus uitkijken dat je niet van het pad afgaat en weg zakt.
Leuke bruggetjes over, zo ook over een wiebelige hangbrug. Daarna richting A12 gelopen om zo goed zicht te krijgen op de verderop gelegen en gehavende Nelson Mandelabrug.
Er is een flinke hap uit de overkapping genomen, om het instortingsgevaar weg te nemen.
Dicht bij de brug kunnen komen om wat plaatjes te schieten. Oeps, het pad eindigt door afzetting met hekken. Even de verkeersweg oversteken maar ook aan de andere kant van de weg mag ik niet lopen.
Bijna thuis, het begint te regenen. Geluk gehad dus.
Leuk verslagje uit het verleden? 2013? Hihi.
Scheelt maar 10 jaar. :lol:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 09 jan 2023, 20:24
door Marko
Voor de liefhebbers wat plaatjes:
https://myalbum.com/album/zx2zzofm5pei/ ... 1ed7ce5bbb
Is gelijk een test of dit goed werkt.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 09 jan 2023, 21:21
door Spatoes
Marko schreef:Voor de liefhebbers wat plaatjes:
https://myalbum.com/album/zx2zzofm5pei/ ... 1ed7ce5bbb
Is gelijk een test of dit goed werkt.
Foto's zijn mooi! =D> Wel een natte boel.
Bij 'onze' hoffotograaf (B. uit Ede) in de leer geweest?

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 10 jan 2023, 04:59
door joyke
Spatoes schreef:
Marko schreef:Voor de liefhebbers wat plaatjes:
https://myalbum.com/album/zx2zzofm5pei/ ... 1ed7ce5bbb
Is gelijk een test of dit goed werkt.
Foto's zijn mooi! =D> Wel een natte boel.
Bij 'onze' hoffotograaf (B. uit Ede) in de leer geweest?
leuk gedaan martin ook de foto's