Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Gebruikersavatar
Jeltsje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3780
Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 27+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Jeltsje »

joyke schreef:
Spatoes schreef:
Marko schreef:Voor de liefhebbers wat plaatjes:
https://myalbum.com/album/zx2zzofm5pei/ ... 1ed7ce5bbb
Is gelijk een test of dit goed werkt.
Foto's zijn mooi! =D> Wel een natte boel.
Bij 'onze' hoffotograaf (B. uit Ede) in de leer geweest?
leuk gedaan martin ook de foto's
Jij loopt een eind achter :rofl: maar gelukkig hebben we de mooie foto's nog. :y:
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Spatoes schreef:
Marko schreef:Voor de liefhebbers wat plaatjes:
https://myalbum.com/album/zx2zzofm5pei/ ... 1ed7ce5bbb
Is gelijk een test of dit goed werkt.
Foto's zijn mooi! =D> Wel een natte boel.
Bij 'onze' hoffotograaf (B. uit Ede) in de leer geweest?
Doen me idd aan de foto's van die fotograaf denken. Goed gedaan Martin, mooie heldere foto's =D>
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4722
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
Spatoes
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2986
Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Spatoes »

Marko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
Wat goed van Jens! :y: Natuurlijk wil hij met Opa lopen!
Leuk kort verslagje van een korte bijzondere wandeling. =D>
Gebruikersavatar
Jeltsje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3780
Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 27+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Jeltsje »

Marko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
Geweldig :yo:
Gebruikersavatar
Jeltsje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3780
Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 27+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Jeltsje »

Marko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
Geweldig :yo:
Gebruikersavatar
Jeltsje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3780
Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 27+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Jeltsje »

Marko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
Geweldig :yo:
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4722
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Jeltsje schreef:
Marko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
Geweldig :yo:
We genieten beiden van het “buiten spelen”.
In Spijkenisse zit er steevast ook een grote glijbaan in de wandeling opgenomen. En opa glijdt achter hem aan. :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2998
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk
Locatie: wijchen - nijmegen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

Marko schreef:
Jeltsje schreef:
Marko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
Geweldig :yo:
We genieten beiden van het “buiten spelen”.
In Spijkenisse zit er steevast ook een grote glijbaan in de wandeling opgenomen. En opa glijdt achter hem aan. :mrgreen: :mrgreen:
geweldig dat was vast genieten
de eerste stappen van Jens zijn gezet
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

joyke schreef:
Marko schreef:
Jeltsje schreef:
Marko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
Geweldig :yo:
We genieten beiden van het “buiten spelen”.
In Spijkenisse zit er steevast ook een grote glijbaan in de wandeling opgenomen. En opa glijdt achter hem aan. :mrgreen: :mrgreen:
geweldig dat was vast genieten
de eerste stappen van Jens zijn gezet
Kijk daar zijn de eerste kilometers op het gezamelijke 4daagsepad :-%
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4722
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Truitje schreef:
joyke schreef:
Marko schreef:
Jeltsje schreef:
Marko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
Geweldig :yo:
We genieten beiden van het “buiten spelen”.
In Spijkenisse zit er steevast ook een grote glijbaan in de wandeling opgenomen. En opa glijdt achter hem aan. :mrgreen: :mrgreen:
geweldig dat was vast genieten
de eerste stappen van Jens zijn gezet
Kijk daar zijn de eerste kilometers op het gezamelijke 4daagsepad :-%
De 4-daagse filmpjes die op mijn telefoon staan vindt hij geweldig om te bekijken.
Gebruikersavatar
julia55
W4W Expert
W4W Expert
Berichten: 382
Lid geworden op: 28 jan 2011, 19:47
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 40.000
Aantal N4D volbracht: 37
Volgende wandeltocht: Q
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
Locatie: rijkevoort

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door julia55 »

Vandaag na twee jaar weer de wandeltocht wintertinteltenentocht te oeffelt...met n paar graden vorst in de nacht deed het zn naam eer aan...een mooie tocht die eerst richting het kleine dorpje st Agatha daarna langs de Maas en door de maasheggen naar beugen ..waar de rust was toen via natuurgebied de vilt...dwars door een koeistal weer terug naar oeffelt..n mooie toch met meer dan 400 deelnemers
Gebruikersavatar
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2998
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk
Locatie: wijchen - nijmegen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

vandaag de snert tocht gelopen van de wandel sport vereniging ons genoegen schaijk

we hadden ons inachreven voor de 20 kilometer
auto geparkeerd op de parkeerplaats en via de pendel trein na de start locatie

we hebben taurossen exmoor paarden nog andere wilde paarden en wisenten gespot en ook diverse nakomelingen van de dieren
er waren zelfs momenten dat we moesten stoppen vanwegen het overstekende wild

was een prachtige dag met zeer goede voorzieningen
na afloopt nog even een stempel gehaald en terug gereden in een porsch macan

de pendel treintje bleek niet meer te rijden met gevolg dat we gestrand waren op de start finish locatie

dat werd door de organisatie goed opgelost door met een vrijwilliger nee te reizen na de parkeerplaats waar me eigen auto stond

het was een onvergetelijke ervaring zowel het wild spotten als een ritje in een porsch heb heerlijk gelopen zonder problemen
en zonder klachten tot nu toe
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4722
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

joyke schreef: vandaag de snert tocht gelopen van de wandel sport vereniging ons genoegen schaijk

we hadden ons inachreven voor de 20 kilometer
auto geparkeerd op de parkeerplaats en via de pendel trein na de start locatie

we hebben taurossen exmoor paarden nog andere wilde paarden en wisenten gespot en ook diverse nakomelingen van de dieren
er waren zelfs momenten dat we moesten stoppen vanwegen het overstekende wild

was een prachtige dag met zeer goede voorzieningen
na afloopt nog even een stempel gehaald en terug gereden in een porsch macan

de pendel treintje bleek niet meer te rijden met gevolg dat we gestrand waren op de start finish locatie

dat werd door de organisatie goed opgelost door met een vrijwilliger nee te reizen na de parkeerplaats waar me eigen auto stond

het was een onvergetelijke ervaring zowel het wild spotten als een ritje in een porsch heb heerlijk gelopen zonder problemen
en zonder klachten tot nu toe
Fijn dat het wandelen goed is gegaan.
En wat leuk (en ook wel bijzonder) dat je al deze wilde dieren hebt gespot.
Wisenten heb ik nog niet van dichtbij gezien helaas.
Gebruikersavatar
Wil1956
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1682
Lid geworden op: 14 apr 2009, 18:11
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: 26.800+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Locatie: Tilburg

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Wil1956 »

joyke schreef: vandaag de snert tocht gelopen van de wandel sport vereniging ons genoegen schaijk
Hier wilde ik vandaag ook wandelen maar ik ben gestrand op de snelweg bij Rosmalen: een enorme file. Ik was erg laat thuis weggegaan en zou volgens de navigatie 1 minuut voor 12 daar aankomen. Daarna zou niet meer gestart mogen worden voor de 15 of 10 km dus ik ben maar omgedraaid. Op de terugweg een stop gemaakt bij de IJzeren Man te Vught en daar een rondje gelopen richting Kamp Vught, de fusilladeplaats en tenslotte een rondje langs de plas.
Onderweg kwam ik nog pijlen van de Bossche 100 tegen (waar 'onze' Bernard_dT bestuurslid van is) en zowaar nog twee deelnemers gespot.
Een korter rondje als eerst gepland maar toch leuk kunnen buitenspelen.
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”