Pagina 123 van 174
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 10 jan 2023, 07:32
door Jeltsje
joyke schreef:Spatoes schreef:
Foto's zijn mooi!

Wel een natte boel.
Bij 'onze' hoffotograaf (B. uit Ede) in de leer geweest?
leuk gedaan martin ook de foto's
Jij loopt een eind achter

maar gelukkig hebben we de mooie foto's nog.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 10 jan 2023, 20:56
door Truitje
Spatoes schreef:
Foto's zijn mooi!

Wel een natte boel.
Bij 'onze' hoffotograaf (B. uit Ede) in de leer geweest?
Doen me idd aan de foto's van die fotograaf denken. Goed gedaan Martin, mooie heldere foto's

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 15 jan 2023, 12:01
door Marko
Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 15 jan 2023, 12:11
door Spatoes
Marko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
Wat goed van Jens!

Natuurlijk wil hij met Opa lopen!
Leuk kort verslagje van een korte bijzondere wandeling.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 16 jan 2023, 19:39
door Jeltsje
Marko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
Geweldig

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 16 jan 2023, 19:39
door Jeltsje
Marko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
Geweldig

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 16 jan 2023, 19:40
door Jeltsje
Marko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
Geweldig

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 16 jan 2023, 20:21
door Marko
Jeltsje schreef:Marko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
Geweldig

We genieten beiden van het “buiten spelen”.
In Spijkenisse zit er steevast ook een grote glijbaan in de wandeling opgenomen. En opa glijdt achter hem aan.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 17 jan 2023, 05:25
door joyke
Marko schreef:Jeltsje schreef:Marko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
Geweldig

We genieten beiden van het “buiten spelen”.
In Spijkenisse zit er steevast ook een grote glijbaan in de wandeling opgenomen. En opa glijdt achter hem aan.

geweldig dat was vast genieten
de eerste stappen van Jens zijn gezet
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 18 jan 2023, 23:12
door Truitje
joyke schreef:Marko schreef:Jeltsje schreef:Marko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
Geweldig

We genieten beiden van het “buiten spelen”.
In Spijkenisse zit er steevast ook een grote glijbaan in de wandeling opgenomen. En opa glijdt achter hem aan.

geweldig dat was vast genieten
de eerste stappen van Jens zijn gezet
Kijk daar zijn de eerste kilometers op het gezamelijke 4daagsepad

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 19 jan 2023, 18:22
door Marko
Truitje schreef:joyke schreef:Marko schreef:Jeltsje schreef:Marko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
Geweldig

We genieten beiden van het “buiten spelen”.
In Spijkenisse zit er steevast ook een grote glijbaan in de wandeling opgenomen. En opa glijdt achter hem aan.

geweldig dat was vast genieten
de eerste stappen van Jens zijn gezet
Kijk daar zijn de eerste kilometers op het gezamelijke 4daagsepad

De 4-daagse filmpjes die op mijn telefoon staan vindt hij geweldig om te bekijken.
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 22 jan 2023, 18:52
door julia55
Vandaag na twee jaar weer de wandeltocht wintertinteltenentocht te oeffelt...met n paar graden vorst in de nacht deed het zn naam eer aan...een mooie tocht die eerst richting het kleine dorpje st Agatha daarna langs de Maas en door de maasheggen naar beugen ..waar de rust was toen via natuurgebied de vilt...dwars door een koeistal weer terug naar oeffelt..n mooie toch met meer dan 400 deelnemers
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 28 jan 2023, 19:31
door joyke
vandaag de snert tocht gelopen van de wandel sport vereniging ons genoegen schaijk
we hadden ons inachreven voor de 20 kilometer
auto geparkeerd op de parkeerplaats en via de pendel trein na de start locatie
we hebben taurossen exmoor paarden nog andere wilde paarden en wisenten gespot en ook diverse nakomelingen van de dieren
er waren zelfs momenten dat we moesten stoppen vanwegen het overstekende wild
was een prachtige dag met zeer goede voorzieningen
na afloopt nog even een stempel gehaald en terug gereden in een porsch macan
de pendel treintje bleek niet meer te rijden met gevolg dat we gestrand waren op de start finish locatie
dat werd door de organisatie goed opgelost door met een vrijwilliger nee te reizen na de parkeerplaats waar me eigen auto stond
het was een onvergetelijke ervaring zowel het wild spotten als een ritje in een porsch heb heerlijk gelopen zonder problemen
en zonder klachten tot nu toe
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 28 jan 2023, 20:10
door Marko
joyke schreef: vandaag de snert tocht gelopen van de wandel sport vereniging ons genoegen schaijk
we hadden ons inachreven voor de 20 kilometer
auto geparkeerd op de parkeerplaats en via de pendel trein na de start locatie
we hebben taurossen exmoor paarden nog andere wilde paarden en wisenten gespot en ook diverse nakomelingen van de dieren
er waren zelfs momenten dat we moesten stoppen vanwegen het overstekende wild
was een prachtige dag met zeer goede voorzieningen
na afloopt nog even een stempel gehaald en terug gereden in een porsch macan
de pendel treintje bleek niet meer te rijden met gevolg dat we gestrand waren op de start finish locatie
dat werd door de organisatie goed opgelost door met een vrijwilliger nee te reizen na de parkeerplaats waar me eigen auto stond
het was een onvergetelijke ervaring zowel het wild spotten als een ritje in een porsch heb heerlijk gelopen zonder problemen
en zonder klachten tot nu toe
Fijn dat het wandelen goed is gegaan.
En wat leuk (en ook wel bijzonder) dat je al deze wilde dieren hebt gespot.
Wisenten heb ik nog niet van dichtbij gezien helaas.
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 28 jan 2023, 23:36
door Wil1956
joyke schreef: vandaag de snert tocht gelopen van de wandel sport vereniging ons genoegen schaijk
Hier wilde ik vandaag ook wandelen maar ik ben gestrand op de snelweg bij Rosmalen: een enorme file. Ik was erg laat thuis weggegaan en zou volgens de navigatie 1 minuut voor 12 daar aankomen. Daarna zou niet meer gestart mogen worden voor de 15 of 10 km dus ik ben maar omgedraaid. Op de terugweg een stop gemaakt bij de IJzeren Man te Vught en daar een rondje gelopen richting Kamp Vught, de fusilladeplaats en tenslotte een rondje langs de plas.
Onderweg kwam ik nog pijlen van de Bossche 100 tegen (waar 'onze' Bernard_dT bestuurslid van is) en zowaar nog twee deelnemers gespot.
Een korter rondje als eerst gepland maar toch leuk kunnen buitenspelen.