wat jammer dat je door omstandigheden op de snelweg niet heb kunnen deelnemen hopelijk mag je de volgende ronden wel weer van de partij zijn 26 maart dan word er weer een georganiseerdWil1956 schreef:Hier wilde ik vandaag ook wandelen maar ik ben gestrand op de snelweg bij Rosmalen: een enorme file. Ik was erg laat thuis weggegaan en zou volgens de navigatie 1 minuut voor 12 daar aankomen. Daarna zou niet meer gestart mogen worden voor de 15 of 10 km dus ik ben maar omgedraaid. Op de terugweg een stop gemaakt bij de IJzeren Man te Vught en daar een rondje gelopen richting Kamp Vught, de fusilladeplaats en tenslotte een rondje langs de plas.joyke schreef: vandaag de snert tocht gelopen van de wandel sport vereniging ons genoegen schaijk
Onderweg kwam ik nog pijlen van de Bossche 100 tegen (waar 'onze' Bernard_dT bestuurslid van is) en zowaar nog twee deelnemers gespot.
Een korter rondje als eerst gepland maar toch leuk kunnen buitenspelen.
Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3005
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3005
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
martin ze kwamen van alle kanten het leek wel spits uur ik wandel er al jaren maar nog nooit zoveel gezien als vandaagMarko schreef:Fijn dat het wandelen goed is gegaan.joyke schreef:
het was een onvergetelijke ervaring zowel het wild spotten als een ritje in een porsch heb heerlijk gelopen zonder problemen
en zonder klachten tot nu toe
En wat leuk (en ook wel bijzonder) dat je al deze wilde dieren hebt gespot.
Wisenten heb ik nog niet van dichtbij gezien helaas.
de wisenten alleen op afstand gezien in hun verblijft
waar ze toen der tijd zijn uitgezet dat staat er nog steeds
ze hadden al een aantal jongen lopen
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Wil1956
- W4W WalkKING

- Berichten: 1682
- Lid geworden op: 14 apr 2009, 18:11
- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: 26.800+
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: Ja
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Mood: Gewoon
- Locatie: Tilburg
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag heb ik de 2e winterseriewandeltocht gelopen van de wsv W.I.E.G.O. te Breda. Deze tocht werd gehouden op 21 januari 2023 maar wordt door de vereniging ook enkele weken lang digitaal aangeboden. Dat wil zeggen, je kan na betaling een gpx-track, een routebeschrijving, een stempel en een wandelboekplaatje via de mail ontvangen zodat je de tocht op een zelf gekozen dag kan lopen. Uiteraard is er geen startburo open en zijn er geen pijlen dus de routebeschrijving is erg belangrijk! Helaas kon ik de gpx-track niet op de mobiel geplaatst krijgen. Ik vond de beschrijving op punten niet erg helder en af en toe spontaan optredende dyslexie (LA betekent linksaf en waarom ga je dan toch rechtsaf
) zorgde ervoor dat ik extra meters heb gelopen. Gelukkig was er ook een pad afgesloten wegens werkzaamheden en kon ik een stukje inkorten (volgens de Henk Bartels methode) zodat ik uiteindelijk toch aan de 15,5 km ben gekomen die de tocht volgens de organisatie lang moest zijn.
Vanaf de start ging het vrijwel meteen het Mastbos in. Via een lus door een villawijk kwam de route weer in het Mastbos terecht. Na een aantal lusjes een leuk stukje langs het riviertje de Mark, richting de finish dacht ik. De finishplaats was in zicht. Wat? Weer het Mastbos in? Na even in de verleiding geweest te zijn om weer de HB methode toe te passen ben ik de route toch maar gevolgd en was ik na 3,5 uur weer bij de virtuele finish.
Het is lang geleden dat ik stijve kuiten, houten bovenbenen en brandende voetzolen heb gehad. De dagelijkse rondjes met de hondjes leveren wel wat kilometers op maar dat is niets vergeleken met een echte tocht. Er zullen nog veel oefentochten moeten komen wil het in Nijmegen goed aflopen dit jaar.
Het was weer heerlijk genieten met een zonnetje erbij. O ja, en passant ook de kaap van 25.000 kilometers gehaald dus ik kan weer een speld bestellen
Vanaf de start ging het vrijwel meteen het Mastbos in. Via een lus door een villawijk kwam de route weer in het Mastbos terecht. Na een aantal lusjes een leuk stukje langs het riviertje de Mark, richting de finish dacht ik. De finishplaats was in zicht. Wat? Weer het Mastbos in? Na even in de verleiding geweest te zijn om weer de HB methode toe te passen ben ik de route toch maar gevolgd en was ik na 3,5 uur weer bij de virtuele finish.
Het is lang geleden dat ik stijve kuiten, houten bovenbenen en brandende voetzolen heb gehad. De dagelijkse rondjes met de hondjes leveren wel wat kilometers op maar dat is niets vergeleken met een echte tocht. Er zullen nog veel oefentochten moeten komen wil het in Nijmegen goed aflopen dit jaar.
Het was weer heerlijk genieten met een zonnetje erbij. O ja, en passant ook de kaap van 25.000 kilometers gehaald dus ik kan weer een speld bestellen
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Oud-Brabants gezegde
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 6981
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ja, Will.Wil1956 schreef:Vandaag heb ik de 2e winterseriewandeltocht gelopen van de wsv W.I.E.G.O. te Breda. Deze tocht werd gehouden op 21 januari 2023 maar wordt door de vereniging ook enkele weken lang digitaal aangeboden. Dat wil zeggen, je kan na betaling een gpx-track, een routebeschrijving, een stempel en een wandelboekplaatje via de mail ontvangen zodat je de tocht op een zelf gekozen dag kan lopen. Uiteraard is er geen startburo open en zijn er geen pijlen dus de routebeschrijving is erg belangrijk! Helaas kon ik de gpx-track niet op de mobiel geplaatst krijgen. Ik vond de beschrijving op punten niet erg helder en af en toe spontaan optredende dyslexie (LA betekent linksaf en waarom ga je dan toch rechtsaf) zorgde ervoor dat ik extra meters heb gelopen. Gelukkig was er ook een pad afgesloten wegens werkzaamheden en kon ik een stukje inkorten (volgens de Henk Bartels methode) zodat ik uiteindelijk toch aan de 15,5 km ben gekomen die de tocht volgens de organisatie lang moest zijn.
Vanaf de start ging het vrijwel meteen het Mastbos in. Via een lus door een villawijk kwam de route weer in het Mastbos terecht. Na een aantal lusjes een leuk stukje langs het riviertje de Mark, richting de finish dacht ik. De finishplaats was in zicht. Wat? Weer het Mastbos in? Na even in de verleiding geweest te zijn om weer de HB methode toe te passen ben ik de route toch maar gevolgd en was ik na 3,5 uur weer bij de virtuele finish.
Het is lang geleden dat ik stijve kuiten, houten bovenbenen en brandende voetzolen heb gehad. De dagelijkse rondjes met de hondjes leveren wel wat kilometers op maar dat is niets vergeleken met een echte tocht. Er zullen nog veel oefentochten moeten komen wil het in Nijmegen goed aflopen dit jaar.
Het was weer heerlijk genieten met een zonnetje erbij. O ja, en passant ook de kaap van 25.000 kilometers gehaald dus ik kan weer een speld bestellen
Rondjes om met de honden is inderdaad héél anders dan echt "wandelen". Ik weet nog wel dat ik echt begon te "wandelen" en ik dan mensen tegen kwam die ik anders trof tijdens de rondes met de honden.
Wat nou: zonder de honden op pad?
Ja, en eerlijk gezegd: ik vond het héérlijk.
Gewoon lekker doorlopen zonder op ze te letten.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3005
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
20 km in en om wijchen leur hernen
dit keer een minder avontuurlijke route veel saaie stukken
en op de dijk begon het ineens flink te waaien en regenen
met een mooie tijd van 4 uur 1 minuut en 37 seconden
op tijd weer lekker terug en toen was het grootste gros al weer na huis
heerlijk gelopen zonder problemen en door me nieuws ski jas geen moment koud gehad of doorweekt op me broek na
dit keer een minder avontuurlijke route veel saaie stukken
en op de dijk begon het ineens flink te waaien en regenen
met een mooie tijd van 4 uur 1 minuut en 37 seconden
op tijd weer lekker terug en toen was het grootste gros al weer na huis
heerlijk gelopen zonder problemen en door me nieuws ski jas geen moment koud gehad of doorweekt op me broek na
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4724
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Goed bezig Joyce!joyke schreef: 20 km in en om wijchen leur hernen
dit keer een minder avontuurlijke route veel saaie stukken
en op de dijk begon het ineens flink te waaien en regenen
met een mooie tijd van 4 uur 1 minuut en 37 seconden
op tijd weer lekker terug en toen was het grootste gros al weer na huis
heerlijk gelopen zonder problemen en door me nieuws ski jas geen moment koud gehad of doorweekt op me broek na
- Wil1956
- W4W WalkKING

- Berichten: 1682
- Lid geworden op: 14 apr 2009, 18:11
- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: 26.800+
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: Ja
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Mood: Gewoon
- Locatie: Tilburg
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Niet vandaag maar gisteren de 3e winterseriewandeltocht van wsv WIEGO in Breda gelopen. Afgelopen maandag had ik de 2e tocht nagelopen met de door de vereniging verstrekte routebeschrijving zoals hierboven is te lezen. Vandaag de 'echte' tocht gelopen, dat wil zeggen op de dag dat de vereniging deze heeft georganiseerd. Ook deze tocht is de komende weken nog na te lopen.
Wat een verschil! Een druk start- en finishburo en overal op de route mede wandelaars. Dit is veel leuker lopen dan in je eentje. De route liep richting Wolfslaar, het Ulvenhoutse Bos, het Markdal en jawel, ook het Mastbos. Nu enkele paden in tegenovergestelde richting dan afgelopen maandag. De route had ik al eens eerder gelopen maar ik heb mij prima vermaakt!
Volgende week de snertwandeling van dezelfde vereniging vanuit Prinsenbeek.
Wat een verschil! Een druk start- en finishburo en overal op de route mede wandelaars. Dit is veel leuker lopen dan in je eentje. De route liep richting Wolfslaar, het Ulvenhoutse Bos, het Markdal en jawel, ook het Mastbos. Nu enkele paden in tegenovergestelde richting dan afgelopen maandag. De route had ik al eens eerder gelopen maar ik heb mij prima vermaakt!
Volgende week de snertwandeling van dezelfde vereniging vanuit Prinsenbeek.
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Oud-Brabants gezegde
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Bertus heeft afgelopen zaterdag weer een WS78 tocht gelopen. Deze keer vanuit Arnhem-Zuid. Het waren mooie afwisselende 20 kilometers die van Arnhem- Zuid naar Driel, en daarna naar Heteren ging en vandaar naar Doorwerth, aansluitend via het voetveer van Driel weer terug naar Arnhem. En zoals jullie van hem kennen heeft hij weer een mooie fotoreportage gemaakt, kijk maar
https://myalbum.com/album/63WSUfZtsjKS/ ... 3e43add633
https://myalbum.com/album/63WSUfZtsjKS/ ... 3e43add633
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Berichten: 1905
- Lid geworden op: 06 jul 2005, 19:49
- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: -
- Mood: Blij
- Locatie: Hoogeveen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag een rondje van 10,5km maar wel ruim 3 uur over gedaan.
Tja als je deze moet beschrijven zodat anderen het ook snappen.
Morgen het 2e lusje en dat allemaal vanuit Hollandscheveld
Tja als je deze moet beschrijven zodat anderen het ook snappen.
Morgen het 2e lusje en dat allemaal vanuit Hollandscheveld
- fhd
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2707
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
- Leeftijd: 43
- Afstand 2025: Niet
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Sketchers
- Locatie: Kruikenstad
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Berend-Botje schreef:Vandaag een rondje van 10,5km maar wel ruim 3 uur over gedaan.
Tja als je deze moet beschrijven zodat anderen het ook snappen.![]()
Morgen het 2e lusje en dat allemaal vanuit Hollandscheveld
Had het met bier te maken?
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2657
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag alleen de kortste weg naar de kapper en weer terug naar huis (ca 1800 mtr). Gisteren ietswat te veel gedaan (was de stad even in en dat was achteraf wat te ver en te lang achtereen) waardoor ik vannacht afgestraft werd met een zeer onrustige knie.
Dus maar even een stapje terug en kijken of het vannacht beter gaat.
Dus maar even een stapje terug en kijken of het vannacht beter gaat.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4724
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Met kleine stapjes voorruit kom je er ook.Tigelu schreef:Vandaag alleen de kortste weg naar de kapper en weer terug naar huis (ca 1800 mtr). Gisteren ietswat te veel gedaan (was de stad even in en dat was achteraf wat te ver en te lang achtereen) waardoor ik vannacht afgestraft werd met een zeer onrustige knie.
Dus maar even een stapje terug en kijken of het vannacht beter gaat.
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Bertus heeft vandaag weer een stukje gelopen, samen met zijn zus Diny en wandelmaat Willem. En wel in Dieren, op de rand van de Posbank. Dus het ging lekker heuvel op en heuvel af. Het weer was gelukkig minder vochtig dan afgegeven was, dus daar hadden ze geluk mee. Maar er was ondertussen nog een wandeltocht bezig, want ze kwamen onderweg wat langharige deelnemers tegen.
Voor de foto's kijk hier: https://myalbum.com/album/wh7CuFcPe6LF/ ... 2aabf8342e
Voor de foto's kijk hier: https://myalbum.com/album/wh7CuFcPe6LF/ ... 2aabf8342e
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Tigelu schreef:Vandaag alleen de kortste weg naar de kapper en weer terug naar huis (ca 1800 mtr). Gisteren ietswat te veel gedaan (was de stad even in en dat was achteraf wat te ver en te lang achtereen) waardoor ik vannacht afgestraft werd met een zeer onrustige knie.
Dus maar even een stapje terug en kijken of het vannacht beter gaat.
Beter 5 kleine stapjes vooruit dan 3 grote vooruit en 2 terug......sterkte ermee
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 6981
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Je kent Tina toch.Marko schreef:Met kleine stapjes voorruit kom je er ook.Tigelu schreef:Vandaag alleen de kortste weg naar de kapper en weer terug naar huis (ca 1800 mtr). Gisteren ietswat te veel gedaan (was de stad even in en dat was achteraf wat te ver en te lang achtereen) waardoor ik vannacht afgestraft werd met een zeer onrustige knie.
Dus maar even een stapje terug en kijken of het vannacht beter gaat.
"Life is like a beach, enjoy the waves"