De overgangsregeling heet denk ik niet voor niets zo....Cornelia schreef:Misschien doen de gekleurde startkaarten hun dienst en voeren ze dat alsnog in 2011 ook in.
Afschaffing barcodekaart / overgang naar polsbandje
Moderators: Moderators, Beheerders
- Sunny
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 9140
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
Re: Afschaffing barcodekaart
- johnnywalker

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 0
- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 41
- Kennedymarsen volbracht: 29
- 100+ wandelingen: 9
- Merk wandelschoenen: Mephisto
- Mood: Blij
- Contacteer:
Overgang kan erg lang duren heb ik wel eens gehoordSunny schreef:De overgangsregeling heet denk ik niet voor niets zo....Cornelia schreef:Misschien doen de gekleurde startkaarten hun dienst en voeren ze dat alsnog in 2011 ook in.![]()
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
www.grootgennepsgenootschap.nl
- Danyell
- Beheerder

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: 39.057
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Saucony
- Mood: Vrolijk
- Contacteer:
Heel erg lang ...johnnywalker schreef:Overgang kan erg lang duren heb ik wel eens gehoordSunny schreef:De overgangsregeling heet denk ik niet voor niets zo....Cornelia schreef:Misschien doen de gekleurde startkaarten hun dienst en voeren ze dat alsnog in 2011 ook in.![]()
En opvliegerig dat je ervan wordt!
Alleen, maar niet eenzaam
-
marsvrouwtje
Zit jij nog niet in de penopauze dan?johnnywalker schreef:Overgang kan erg lang duren heb ik wel eens gehoordSunny schreef:De overgangsregeling heet denk ik niet voor niets zo....Cornelia schreef:Misschien doen de gekleurde startkaarten hun dienst en voeren ze dat alsnog in 2011 ook in.![]()
- Cornelia

- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Regels zijn er om te veranderen en de laatste jaren is er nogal wat veranderdSunny schreef:De overgangsregeling heet denk ik niet voor niets zo....Cornelia schreef:Misschien doen de gekleurde startkaarten hun dienst en voeren ze dat alsnog in 2011 ook in.![]()
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- johnnywalker

- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 41
- Kennedymarsen volbracht: 29
- 100+ wandelingen: 9
- Merk wandelschoenen: Mephisto
- Mood: Blij
- Contacteer:
Nee zeg, dat is voor oude mannen. Hooguit een weekje vakantie af en toemarsvrouwtje schreef:Zit jij nog niet in de penopauze dan?johnnywalker schreef:Overgang kan erg lang duren heb ik wel eens gehoordSunny schreef:De overgangsregeling heet denk ik niet voor niets zo....Cornelia schreef:Misschien doen de gekleurde startkaarten hun dienst en voeren ze dat alsnog in 2011 ook in.![]()
![]()
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
-
Jan Woordes
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 88
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 57
- Merk wandelschoenen: MBT
- Mood: Vrolijk
johnnywalker schreef:Nee zeg, dat is voor oude mannen. Hooguit een weekje vakantie af en toemarsvrouwtje schreef:Zit jij nog niet in de penopauze dan?johnnywalker schreef:Overgang kan erg lang duren heb ik wel eens gehoordSunny schreef:De overgangsregeling heet denk ik niet voor niets zo....Cornelia schreef:Misschien doen de gekleurde startkaarten hun dienst en voeren ze dat alsnog in 2011 ook in.![]()
![]()
Hoe kom je er bij voor oude mannen.Die hebben nog voldoende potentie.
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..
- Maaike
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 36
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 9
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 5
- Merk wandelschoenen: Ecco
Dus ... ook geen stress meer dat je je knipkaart kwijt kan raken ... Pfffff !Weblog Marsleider Johan Willemstein schreef:Inmiddels is het zeker dat we het polsbandje, behalve bij start en finish, ook gaan gebruiken voor de controles onderweg. Dus niet meer knippen, alleen nog scannen. In mijn vorige notitie schreef ik al het een en ander over dit onderwerp, en het ziet er nu echt naar uit dat we dit medium een vaste plek gaan geven en in de komende jaren ook multifunctioneel gaan inzetten. Daarbij zijn de kernbegrippen vooralsnog het verhogen van de administratieve efficiency en het verminderen van onreglementair gedrag.
-
nynke
Nu maar zorgen dat je je arm niet kwijtraakt onderweg......
Trouwens, ik las dat ze in het rondje (om) Ameland ook polsbandjes gaan inzetten.........kan er alvast geoefend en gemopperd worden....
Ik ben benieuwd hoe ze daar bevallen (wel jammer trouwens dat ze zich genoodzaakt voelen tot deze maatregel over te gaan)
Trouwens, ik las dat ze in het rondje (om) Ameland ook polsbandjes gaan inzetten.........kan er alvast geoefend en gemopperd worden....
Ik ben benieuwd hoe ze daar bevallen (wel jammer trouwens dat ze zich genoodzaakt voelen tot deze maatregel over te gaan)
- Cornelia

- Contacteer:
Bij het Rondje Ameland maken ze dit jaar gebruik van een polsbandje voor de deelnemers omdat vorig jaar zwartlopers gebruik hebben gemaakt van de fourage die voor de betalende deelnemers was.nynke schreef:Nu maar zorgen dat je je arm niet kwijtraakt onderweg......
Het zwartlopen kunnen ze niet uitbannen maar geen bandje dan ook geen fourage.
-
nynke
Hmmm, snap je reactie niet zo goed. Ik had dat over Ameland idd gelezen.....ik ben alleen benieuwd hoe ze bevallen ....Cornelia schreef:Bij het Rondje Ameland maken ze dit jaar gebruik van een polsbandje voor de deelnemers omdat vorig jaar zwartlopers gebruik hebben gemaakt van de fourage die voor de betalende deelnemers was.nynke schreef:Nu maar zorgen dat je je arm niet kwijtraakt onderweg......
- Cornelia

- Contacteer:
Bij Rondje Ameland is het bandje niet zozeer voor de controle (dat is een bijkomend voordeel) maar om misbruik van de catering tegen te gaan.nynke schreef:Hmmm, snap je reactie niet zo goed. Ik had dat over Ameland idd gelezen.....ik ben alleen benieuwd hoe ze bevallen ....Cornelia schreef:Bij het Rondje Ameland maken ze dit jaar gebruik van een polsbandje voor de deelnemers omdat vorig jaar zwartlopers gebruik hebben gemaakt van de fourage die voor de betalende deelnemers was.nynke schreef:Nu maar zorgen dat je je arm niet kwijtraakt onderweg......
- opa-paul
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 77
- Kilometers gelopen: te weinig
- Aantal N4D volbracht: 9
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: NB.
- Wolfje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: .