Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Wil1956 schreef:
Truitje schreef:Bertus heeft vandaag samen met zijn zus en wandelvrienden in Apeldoorn de eerste dag van de Vierdaagse van Apeldoorn gelopen. Het was er warm, maar gelukkig waren er veel bomen die voor schaduw zorgden. En het was leuk zo onder het lopen verschillende bekenden tegen te komen. Kortom, het was een mooie dag, en voor de foto's kijk maar hier: https://myalbum.com/album/ZwoxQxVmd3Kn/ ... 350909eb34
Ach, dat brengt mooie herinneringen naar boven. Zoals je weet heb ik op kruipafstand van de startlocatie gewoond. Al weer 9 jaar geleden dat wij verhuisd zijn. Ik moet daar nog altijd de 10e medaille behalen. Al dacht ik wel dat de medailles veranderd zijn? Niet meer dat erg mooie kruis en gesp met de afstand en aantal maal gelopen?

Medailles zijn inderdaad veranderd, hoe ze nu zijn kan ik vrijdag pas laten zien, dan krijgt Bertus die van hem.
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Contacteer:

Bericht door Truitje »

Bertus en zijn wandelgezelschap hebben vandaag dag 2 in Apeldoorn gelopen. Op een paar kleine buitjes na hebben ze het droog gehouden. Toen ze net binnen waren hoorden ze de regen flink te keer gaan, maar goed, ze waren droog. Ook deze keer zijn weer een aantal bekenden gespot. Voor de foto's kijk hier maar: https://myalbum.com/album/Fx7ntqB2ExvA/ ... 1772ad3d24
Wil1956
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: 26.800+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Mood: Gewoon

Bericht door Wil1956 »

Truitje schreef:
Wil1956 schreef:
Truitje schreef:Bertus heeft vandaag samen met zijn zus en wandelvrienden in Apeldoorn de eerste dag van de Vierdaagse van Apeldoorn gelopen. Het was er warm, maar gelukkig waren er veel bomen die voor schaduw zorgden. En het was leuk zo onder het lopen verschillende bekenden tegen te komen. Kortom, het was een mooie dag, en voor de foto's kijk maar hier: https://myalbum.com/album/ZwoxQxVmd3Kn/ ... 350909eb34
Ach, dat brengt mooie herinneringen naar boven. Zoals je weet heb ik op kruipafstand van de startlocatie gewoond. Al weer 9 jaar geleden dat wij verhuisd zijn. Ik moet daar nog altijd de 10e medaille behalen. Al dacht ik wel dat de medailles veranderd zijn? Niet meer dat erg mooie kruis en gesp met de afstand en aantal maal gelopen?

Medailles zijn inderdaad veranderd, hoe ze nu zijn kan ik vrijdag pas laten zien, dan krijgt Bertus die van hem.
Tja, wat is de Apeldoornse Vierdaagse zonder regen? Ik kan mij geen deelname herinneren zonder een keer regen. Voor de hoeveelste keer loopt Bertus daar?
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Contacteer:

Bericht door Truitje »

Wil1956 schreef:
Truitje schreef:
Wil1956 schreef:

Tja, wat is de Apeldoornse Vierdaagse zonder regen? Ik kan mij geen deelname herinneren zonder een keer regen. Voor de hoeveelste keer loopt Bertus daar?
Hij loopt hem voor de 18de keer
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Contacteer:

Bericht door Truitje »

Dag 3, de dag van Hoog-Soeren was het vandaag in Apeldoorn. En net zoals in Nijmegen had deze dag het een en ander aan hoogte verschillen. Maar dankzij de regen waren de paden met los zand wel wat makkelijker te lopen, dus dat scheelde wel. Het was weer mooi, en het was weer gezellig, dus dankzij Bertus waren er weer heel wat foto's om uit te zoeken. De leukste/mooiste hebben het album gehaald, kijk maar: https://myalbum.com/album/eeAcbykLYmKH/ ... e5dbc6aef2
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Contacteer:

Bericht door Truitje »

Vierdaagse Apeldoorn, Dag 4. Mooie omgeving, mooie route, gezellige mensen, lekker wandelweer, wat kan een mens zich nog meer wensen. Bertus heeft zijn 18de Vierdaagse van Apeldoorn ook weer uitgelopen, en met vandaag ook weer heel wat foto's om dat te laten zien. We hopen dat jullie deze vierdaagse ook een beetje leuk vonden. Voor de foto's van de laatste dag, klik hier maar: https://myalbum.com/album/ifjK4dRPX8eK/ ... 9796c8e1d3
Spatoes
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa

Bericht door Spatoes »

Truitje schreef:Vierdaagse Apeldoorn, Dag 4. Mooie omgeving, mooie route, gezellige mensen, lekker wandelweer, wat kan een mens zich nog meer wensen. Bertus heeft zijn 18de Vierdaagse van Apeldoorn ook weer uitgelopen, en met vandaag ook weer heel wat foto's om dat te laten zien. We hopen dat jullie deze vierdaagse ook een beetje leuk vonden. Voor de foto's van de laatste dag, klik hier maar: https://myalbum.com/album/ifjK4dRPX8eK/ ... 9796c8e1d3
Bertus, gefeliciteerd!
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk

Bericht door joyke »

dankjewel trudy en Bertus voor alle mooie foto's van de vierdaagse van Apeldoorn
leuk om op deze manier mee te wandelen
heel misschien ga ik deze ook een keertje proberen
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT

Bericht door Marko »

Spatoes schreef:
Truitje schreef:Vierdaagse Apeldoorn, Dag 4. Mooie omgeving, mooie route, gezellige mensen, lekker wandelweer, wat kan een mens zich nog meer wensen. Bertus heeft zijn 18de Vierdaagse van Apeldoorn ook weer uitgelopen, en met vandaag ook weer heel wat foto's om dat te laten zien. We hopen dat jullie deze vierdaagse ook een beetje leuk vonden. Voor de foto's van de laatste dag, klik hier maar: https://myalbum.com/album/ifjK4dRPX8eK/ ... 9796c8e1d3
Bertus, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Bertus!
Wil1956
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Kilometers gelopen: 26.800+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1

Bericht door Wil1956 »

Foto 14: Den Treek Henschoten?! Dat is toch in de regio Amersfoort?
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers

Bericht door Tigelu »

Mooie foto’s weer! Bertus van harte gefeliciteerd met het uitlopen van deze 4 daagse en bedankt voor het delen dmv de foto’s.

Deze moet ik ook weer eens op de agenda zetten. De eerste keer dat ik hem liep was in 2000, met de jongens. Omdat Odoorn afgelast was ivm mond en klauwzeer hebben we toen Apeldoorn gelopen. Ludy mocht eigenlijk nog niet eens omdat hij nog te jong was (10 jaar) dus ik heb hem wat ouder gemaakt op het formulier. Maar ze wilden allebei zo graag een Vierdaagse lopen. Toen nog wel……
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Contacteer:

Bericht door Truitje »

Bertus heeft woensdag samen met 2 wandelmaten een SOP tocht voorgelopen. En het is maar goed dat dit soort tochten voorgelopen wordt, want nu kwamen ze tot de ontdekking dat als die tocht gelopen wordt, dat ie dan in omgekeerde volgorde gelopen wordt. Dit oa vanwege de rusten. Maar het is een mooie route, en Bertus heeft genoten vandaag. Voor de foto's mag je hier klikken: https://myalbum.com/album/sjjzzz4iKdBt/ ... e54e5843bc
Spatoes
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 68
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa

Bericht door Spatoes »

Hoe is het met de 4Daagsefoto's van Bertus?
Donderdagmorgen heeft hij een foto van mij ;( gemaakt.
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT

Bericht door Marko »

Even geen lange wandelingen, maar wel op pad met kleinzoon James (in wandelwagen).
Zaterdag heb ik 6 km met hem gewandeld, dwars door de Haagse “Bosjes van Pex”.
Zondag heb ik zo’n 8 km met hem gewandeld, door het Haagse park “Meer en Bos”.

In deze omgeving heb ik veel herinneringen aan vroegere wandeltochten, o.a. die van de de Haagse Voorjaarsserie die startten vanaf de Muurbloemweg.

Hier in de buurt (Loosduinen) hebben wij ook enkele jaren gewoond. Leuk om daar ook even heen te wandelen. We woonden daar 4 hoog, zonder lift. Met 2 kinderen en 3e op komst werd het al snel te klein en zijn we verhuisd naar Zoetermeer.

Vandaag is het regenachtig dus nog niet zeker of ik met kleinzoon Jens nog even naar buiten kan zonder een al te nat pak te krijgen.
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Contacteer:

Bericht door Truitje »

Bertus heeft zaterdag hier in Ede de Paragliderwandeltocht gelopen. De korte afstand, 15km, deze keer want hij wilde optijd thuis zijn, omdat er 's middags nog een verjaardag bezocht moest worden. Het was een mooie tocht, met uiteraard veel bekende plekken. Het wordt hier zo langzaamaan steeds paarser omdat de heide steeds meer in bloei komt. Al zijn er jammer genoeg ook genoeg bruine stukken te zien omdat het heidehaantje daar weer bezig is geweest. Het Glidermuseum in Wolfheze viel ook zeer in de smaak. Zo dichtbij en toch nog nooit geweest. Voor de foto's kijk maar hier: https://myalbum.com/album/SX6bSged5xzX/ ... 90ce89d1d9
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”