Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Bertus heeft vandaag met 2 wandelmaten een mooie tocht in Kilder gelopen. De Herfstkleurentocht aldaar. Naar de herfstkleuren was het nog een beetje zoeken, maar paddestoelen waren er volop te vinden, in allerlei soorten en maten. Ook het weer zat mee, alleen op de laatste 2 straten vielen er een paar spatten. De meeste regen viel toen zij al lekker in de autu zaten. Kortom, een mooie zondag. Kijk maar naar de foto's: https://myalbum.com/album/N9456n8d57wr/ ... 4a21073ec7
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Contacteer:

Bericht door Truitje »

Truitje schreef:Bertus heeft vandaag met 2 wandelmaten een mooie tocht in Kilder gelopen. De Herfstkleurentocht aldaar. Naar de herfstkleuren was het nog een beetje zoeken, maar paddestoelen waren er volop te vinden, in allerlei soorten en maten. Ook het weer zat mee, alleen op de laatste 2 straten vielen er een paar spatten. De meeste regen viel toen zij al lekker in de autu zaten. Kortom, een mooie zondag. Kijk maar naar de foto's: https://myalbum.com/album/N9456n8d57wr/ ... 4a21073ec7
Goed, dat autu auto moet zijn dat snappen jullie wel he? Ik kan op de een of andere manier een geplaatst bericht niet meer bewerken, dat kon eerst wel dacht ik.......

En nu staat er dus wel wijzig onder het bericht..... waarom bij die andere niet? Alleen omdat ik tussendoor uitgelogd ben geweest?
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT

Bericht door Marko »

Truitje schreef:
Truitje schreef:Bertus heeft vandaag met 2 wandelmaten een mooie tocht in Kilder gelopen. De Herfstkleurentocht aldaar. Naar de herfstkleuren was het nog een beetje zoeken, maar paddestoelen waren er volop te vinden, in allerlei soorten en maten. Ook het weer zat mee, alleen op de laatste 2 straten vielen er een paar spatten. De meeste regen viel toen zij al lekker in de autu zaten. Kortom, een mooie zondag. Kijk maar naar de foto's: https://myalbum.com/album/N9456n8d57wr/ ... 4a21073ec7
Goed, dat autu auto moet zijn dat snappen jullie wel he? Ik kan op de een of andere manier een geplaatst bericht niet meer bewerken, dat kon eerst wel dacht ik.......

En nu staat er dus wel wijzig onder het bericht..... waarom bij die andere niet? Alleen omdat ik tussendoor uitgelogd ben geweest?
Dat is me laatst ook opgevallen. Het bleek al vrij snel niet meer mogelijk om een geplaatst bericht aan te passen.
Ik heb uitgelogd en weer ingelogd en kan dit bericht nog steeds wijzigen.

Overigens: mooie fotoserie, met heel veel paddenstoelen.
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Contacteer:

Bericht door Truitje »

Bertus en 2 wandelmaten zijn vandaag weer wezen Soppen, soms zelfs letterlijk, zo drassig was het soms. Maar het weer was goed, en de route was mooi. Er komen steeds meer herfstkleuren naar voren, mooi om te zien. Maar nu komen er dagen met slecht weer aan, en dat is meestal slecht nieuws voor de gekleurde herfstbladeren. Ik heb weer geprobeert om een mooi album van zijn foto's te maken, kijk maar hier: https://myalbum.com/album/Rd2NsS6vzkQh/ ... 8b7d9fee92
Voy con Dios
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 66
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag

Bericht door Voy con Dios »

Truitje schreef:Bertus en 2 wandelmaten zijn vandaag weer wezen Soppen, soms zelfs letterlijk, zo drassig was het soms. Maar het weer was goed, en de route was mooi. Er komen steeds meer herfstkleuren naar voren, mooi om te zien. Maar nu komen er dagen met slecht weer aan, en dat is meestal slecht nieuws voor de gekleurde herfstbladeren. Ik heb weer geprobeert om een mooi album van zijn foto's te maken, kijk maar hier: https://myalbum.com/album/Rd2NsS6vzkQh/ ... 8b7d9fee92
Geweldige fotoserie weer! Prachtige plaatjes, leuk "Halloweenparcours" trouwens. :-)
Foto over het bruggetje met al die herfstkleuren: zo mooi. Echt iets om eens na te schilderen. Hee, ik moet eens een paar dagen vrij nemen.
Truitje en Bertus, groetjes en dank weer voor jullie inspiratie!
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
Sammie6306
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 40 km
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
100+ wandelingen: 1

Bericht door Sammie6306 »

De afgelopen 10 dagen heel veel stappen in Boekarest (Roemenië), Varna, Nessebar, Pomorie en Burgas (Bulgarije) en Istanbul (Turkije) gezet. Op 2 dagen na iedere dag tussen de 10 en 20 km wandelend (hoewel: merendeel slenterend) afgelegd. Het was een mooie reis, maar ook vermoeiend. Je kunt beter doorwandelen dan slenteren, de voetjes zijn blij dat ik nu weer op een bureaustoel zit!
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Volgende wandeltocht: 12-08: iets op Texel
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers

Bericht door Tigelu »

Truitje schreef:Bertus en 2 wandelmaten zijn vandaag weer wezen Soppen, soms zelfs letterlijk, zo drassig was het soms. Maar het weer was goed, en de route was mooi. Er komen steeds meer herfstkleuren naar voren, mooi om te zien. Maar nu komen er dagen met slecht weer aan, en dat is meestal slecht nieuws voor de gekleurde herfstbladeren. Ik heb weer geprobeert om een mooi album van zijn foto's te maken, kijk maar hier: https://myalbum.com/album/Rd2NsS6vzkQh/ ... 8b7d9fee92
O wat leuk! Start bij Hotel Bakker in Vorden en daarna door mijn vroegere achtertuin! Is inderdaad heel mooi om te wandelen en ja, als het nat is (geweest) heb je de nodige modderpaden. Hoewel wel minder als vroeger. In mijn jeugd (ik ben in Vorden geboren en getogen) waren het allemaal zond en bospaden in het buitengebied.

Bedankt voor dit Feest der Herkenning!
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Jeltsje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 27+
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk

Bericht door Jeltsje »

Nu in de trein (vertraging) op weg naar Deventer. Albert en ik zijn voorlopers (samen met een aantal anderen) voor de nieuwe Gulden Martinusweg, van Utrecht, Arnhem, Zwolle naar Groningen. Ate en Kenneth houden ons een paar dagen gezelschap. Elly en Hilly komen later ook meelopen.
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT

Bericht door Marko »

Jeltsje schreef:Nu in de trein (vertraging) op weg naar Deventer. Albert en ik zijn voorlopers (samen met een aantal anderen) voor de nieuwe Gulden Martinusweg, van Utrecht, Arnhem, Zwolle naar Groningen. Ate en Kenneth houden ons een paar dagen gezelschap. Elly en Hilly komen later ook meelopen.
Succes met het voorlopen!

Martinus is hier ook te vinden:
https://martinusroute.nl/
Wil1956
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: 26.800+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
Mood: Gewoon

Bericht door Wil1956 »

Marko schreef:
Jeltsje schreef:Nu in de trein (vertraging) op weg naar Deventer. Albert en ik zijn voorlopers (samen met een aantal anderen) voor de nieuwe Gulden Martinusweg, van Utrecht, Arnhem, Zwolle naar Groningen. Ate en Kenneth houden ons een paar dagen gezelschap. Elly en Hilly komen later ook meelopen.
Martinus is hier ook te vinden:
https://martinusroute.nl/
Die link gaat in de verzameling wandellinks en de route op mijn to-do lijst.
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Wil1956
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: 26.800+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
Mood: Gewoon

Bericht door Wil1956 »

Vandaag de 25 km gelopen bij OLAT in Boxtel. Deze route is het laatste deel van de Kennedymars die daar gehouden werd. Er is ook een dagtocht van 35 km en dat is het laatste stuk van de 110 km lus (LDW). Er kon gestart worden tussen 8 en 10 uur in verband met de openstelling door Natuurmonumenten. De ochtend begon droog en zonnig maar rond het middaguur begon het te miezeren en dat duurde de hele tocht. Het parcours was echt des OLATs dus vieze schoenen en wandelbroek. Het hielp ook niet dat het de laatste tijd veel geregend heeft en dat men de natuur nat probeert te houden. Geloof mij, dat is in de Kampina erg goed gelukt.
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Ed
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 66
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei

Bericht door Ed »

Brielle. :-)%%
Facta non verba.
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Kilometers gelopen: 22181
Volgende wandeltocht: 12-08: iets op Texel
Kennedymarsen volbracht: 20
Merk wandelschoenen: vifefingers

Bericht door Tigelu »

Naar de Vomar: 350 hele meters heen, 50 mtr in de winkel en weer 350 mtr terug naar huis en dat allemaal in slechts 30 minuten. =D>
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Contacteer:

Bericht door Truitje »

Zondag is Bertus met 2 wandelmaten naar Utrecht gegaan om daar de snerttocht te gaan lopen. Ze hebben het jammergenoeg niet helemaal droog gehouden, maar dat hadden ze ook niet verwacht. Het was een mooie route ook al was die niet helemaal onbekend. Maar er is weer een album, dus kijk zelf maar wat je er van vindt: https://myalbum.com/album/yjC2tmtnqRJL/ ... ed4978dd40
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Contacteer:

Bericht door Truitje »

Bertus is vandaag naar Lunteren gegaan om daar een Soptocht te lopen. Er zaten voor Bertus best wel wat bekende stukken in. Bekende stukken van andere tochten, zoals bv ook de Edese4daagse. Ze hadden voor vandaag aardig wat regen afgegeven, maar daar hebben ze veel geluk meegehad, er is niet veel gevallen, en ze hebben zelfs in het zonnetje kunnen lopen. Voor de foto's komt nu de link: https://myalbum.com/album/YhebMr2Jcgv6/ ... 6740440ec7
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”