Carola had startnr. 54.BestuurZtotZ schreef:Dat is idd een beetje wrang. Wij als organisatie waren/zijn daar ook niet van op de hoogte. Het hoort ook niet zo....dat is de taak van de motoren en niet van wandelaars onderling.Danyell schreef:Tuurlijk doe je dat met plezier, dat weet ik wel, daar ken ik je goed genoeg voor.Carola schreef:Zo had ik het nog niet eens bekeken, maar ja inderdaad. De motorrijders vroegen ons 's nachts of we wilden wachten op Carla omdat zij op dat moment helemaal alleen en achteraan liep.
En dat doe ik met alle plezier, net zoals ik later steeds op Trudy wachtte of langzaam meeliep, daar ben je tenslotte wandelmaatjes voor. Het was best donker in sommige stukken en soms een tijdje geen motorrijder te zien en om dan als vrouw alleen te lopen...best eng
Maar ik vind het wel vreemd van de organisatie dat ze je eerst vragen om in te houden om anderen te helpen en je dan later uit de tocht halen.
Zeker als het maar om een kleine achterstand ging, die gemakkelijk ingehaald kon worden.
Geen goede manier om mensen te motiveren elkaar te helpen!
Ik ga het aankaarten en kom hier later op terug...kunnen jullie mij zeggen om welke start nrs het ging ?
Ik zou toch al gestopt zijn bij post 10 vanwege een blessure dus voor mij is het niet van toepassing (nr. 34).
Carola was zeer ontdaan en zou, als ze doorgelopen was op tijd bij post 11 geweest zijn.
Ik vond het natuurlijk erg lief dat ze voor mij inhielden en ik had het nog niet zo bekeken als Danyell.
Ze hadden Carola ook het voordeel van de twijfel kunnen geven en haar kunnen laten lopen.
Als ze dan post 11 niet op tijd had gehaald dan had ze er, denk ik, meer vrede mee gehad dan nu.