Ook ik heb de oude lay out nog, Eric heeft wel de nieuwe.Elly N schreef:Het is even wennen, maar ik zie de foto's in mijn eigen albums nog steeds op de "oude" manier. :icon_rolleyes:
Er zitten wel weer hele mooie plaatjes bij hoor en ik zag ook mijn broertje Henk voorbij komen. :icon_wink:
Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- joyke

- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
verschillende wandeling gemaakt door Brabant verschillende winkels terassen enz bezocht
en natuurlijk ook stukje bos natuur gebieden
en natuurlijk ook stukje bos natuur gebieden
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- herwin
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 32
- Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
- Kennedymarsen volbracht: 19
- 100+ wandelingen: 10
- Merk wandelschoenen: Divers
Vandaag naar mijn werk gefietst, vanaf daar eerst via de snelste verharde route naar Oldenzaal gelopen zodat ik nog een beetje snelheidstraining kon doen, daarna via het Overijsels Havezatenpad weer terug gelopen, omgekleed in de fietsenstalling en precies op tijd op het terrein van de Universiteit Twente om de finish van de HogeLageTorenloop te kunnen zien. Onderweg last gehad van regen, hagel, gladheid, harde wind en heel veel modder, dus een perfecte training voor de Bossche 100.
- Bertvos
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 47
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: > 40000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 13
- 100+ wandelingen: 32
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Meindl
Herwin schreef: Onderweg last gehad van regen, hagel, gladheid, harde wind en heel veel modder, dus een perfecte training voor de Bossche 100.
Hopelijk bij Bossche100 geen regen, hagel en gladheid. Modder en harde wind zijn wat minder bezwaarlijk.
Hopelijk bij Bossche100 geen regen, hagel en gladheid. Modder en harde wind zijn wat minder bezwaarlijk.
- Cornelia

- Contacteer:
Vandaag de 20 km. gelopen van WS'78 vanuit Amersfoort.
Een wandeling die de moeite waard was.
Veel afwisseling: stad, stadsmuren, stadswal, cultuur, kamp Amersfoort.
Na de soeppost ging het de natuur in. Gelukkig viel de bagger mee. We konden er goed omheen lopen.
Genieten met een grote G vanwege het super wandelweer.
Het fruit (appel) kregen we bij afmelden mee.
Geen koffie van de organisatie dus onderweg even een bakkie gescoord.
Na de soeppost ging het de natuur in. Gelukkig viel de bagger mee. We konden er goed omheen lopen.
- Tigelu

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Merk wandelschoenen: vifefingers
Die koffie van de organisatie was er wel: voor de 20 km lopers was er op de soeppost soep én koffie! Maar ik denk dat die elders lekkerder zal zijn geweest.Cornelia schreef:Vandaag de 20 km. gelopen van WS'78 vanuit Amersfoort.
Voor de rest sluit ik me aan: mooie afwisselende route en naar WS''78 begrippen weinig modder (althans op de 20 km route).
Onderweg lekker in de zon op een bankje gezeten en om 13:15 uur doorgereden naar mijn vader in de Achterhoek.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Cornelia

- Contacteer:
Ha, ha leuk om te lezen dat jij ook even op een bankje in de zon hebt gezeten.Tigelu schreef:Die koffie van de organisatie was er wel: voor de 20 km lopers was er op de soeppost soep én koffie! Maar ik denk dat die elders lekkerder zal zijn geweest.Cornelia schreef:Vandaag de 20 km. gelopen van WS'78 vanuit Amersfoort.
Voor de rest sluit ik me aan: mooie afwisselende route en naar WS''78 begrippen weinig modder (althans op de 20 km route).
Onderweg lekker in de zon op een bankje gezeten en om 13:15 uur doorgereden naar mijn vader in de Achterhoek.
Dat hebben wij ook gedaan. En inderdaad zag ik in de vuilniszakken op de soeppost bekertjes, met koffie, liggen. Die zal dus niet echt lekker geweest zijn. Inderdaad later onderweg een bakkie gedaan, was lekker en we hadden er ook trek in.
- Tigelu

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Merk wandelschoenen: vifefingers
Cornelia schreef:Ha, ha leuk om te lezen datTigelu schreef:Die koffie van de organisatie was er wel: voor de 20 km lopers was er op de soeppost soep én koffie! Maar ik denk dat die elders lekkerder zal zijn geweest.Cornelia schreef:Vandaag de 20 km. gelopen van WS'78 vanuit Amersfoort.
Onderweg lekker in de zon op een bankje gezeten en om 13:15 uur doorgereden naar mijn vader in de Achterhoek.jijjullie(= Tigelu en FHD) ook even op een bankje in de zon hebt gezeten.
Dat hebben wij ook gedaan. En inderdaad zag ik in de vuilniszakken op de soeppost bekertjes, met koffie, liggen. Die zal dus niet echt lekker geweest zijn. Inderdaad later onderweg een bakkie gedaan, was lekker en we hadden er ook trek in.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- fhd

- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- Merk wandelschoenen: meindl
Ook ik heb idd de 20km gelopen in Amersfoort. S,avonds Sinterklaasavond bij mijn ouders dus voor de r0km was te weinig tijd. Voor de 20km had ik juist veel tijd dus had ik zin in een relaxt tochie ipv te stampen. Bij de start kwam ik Carla en Tina tegen en met de laatste heb ik de gehele19.2km gelopen.
Amersfoort vind ik een prachtige stad en we zijn dan ook langs bijna alle mooie dingen geweest, al miste ik het huisje van Piet Mondriaan en het standbeeld van Johan van oldeBarneveld nog maar dat mocht de pret niet drukken. Ook de bossen waren goed te doen en bij het kamp was het net zo indrukwekkend als normaal.
Tomatendrap was het dit keer en ik moet zeggen dat ik de smaak niet verkeerd vond. Er werd geroepen dat de20km hier ook koffie mocht, maar ik had genoeg aan soep en een broodje voor mezelf en weet dat de koffie hier niet altijd lekker is...
Op ong. 15km wilde ik nog een rust houden voor mijn overige boterhammen en Tina zag toevallig een bankje. Daar even gezeten en toen voor de laatste paar km oppad waardoor we iets na enen binnen kwamen een van de laatste mandarijnen kregen.
Weer heerlijk gewandeld in gezellig gezelschap in heerlijk weer. We hadden het er al wel over dat wij mazzel hadden want deweerberichten voor die avond zouden baren boos zij met een zuidwester tegen op het strand, toen nog niet wetende hoe bar en boos het zou worden...
Amersfoort vind ik een prachtige stad en we zijn dan ook langs bijna alle mooie dingen geweest, al miste ik het huisje van Piet Mondriaan en het standbeeld van Johan van oldeBarneveld nog maar dat mocht de pret niet drukken. Ook de bossen waren goed te doen en bij het kamp was het net zo indrukwekkend als normaal.
Tomatendrap was het dit keer en ik moet zeggen dat ik de smaak niet verkeerd vond. Er werd geroepen dat de20km hier ook koffie mocht, maar ik had genoeg aan soep en een broodje voor mezelf en weet dat de koffie hier niet altijd lekker is...
Op ong. 15km wilde ik nog een rust houden voor mijn overige boterhammen en Tina zag toevallig een bankje. Daar even gezeten en toen voor de laatste paar km oppad waardoor we iets na enen binnen kwamen een van de laatste mandarijnen kregen.
Weer heerlijk gewandeld in gezellig gezelschap in heerlijk weer. We hadden het er al wel over dat wij mazzel hadden want deweerberichten voor die avond zouden baren boos zij met een zuidwester tegen op het strand, toen nog niet wetende hoe bar en boos het zou worden...
- Truitje

- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Contacteer:
Bertus heeft afgelopen zaterdag dus ook de WS78 tocht vanuit Amersfoort gelopen. Hij vond dit een heel mooie tocht, en dat had tot gevolg dat hij weer heel veel foto's gemaakt heeft.........
Het resultaat is hier te zien: http://myalbum.com/album/pDWVpf9zfFl0
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 3
- Merk wandelschoenen: -
- Mood: Blij
Heel veel bekende plekjes, tja woon er om de hoek. Helaas kon ik zelf niet mee wandelen.
en Bertus moet toch een grotere geheugenkaart kopen of minder foto's maken :icon_lol:
en Bertus moet toch een grotere geheugenkaart kopen of minder foto's maken :icon_lol:
- Cornelia

- Contacteer:
Ik dacht al: zou Bertus toch niet gelopen hebben?Truitje schreef:Bertus heeft afgelopen zaterdag dus ook de WS78 tocht vanuit Amersfoort gelopen. Hij vond dit een heel mooie tocht, en dat had tot gevolg dat hij weer heel veel foto's gemaakt heeft.........
Lekker nagenieten van de stukjes die ik gelopen heb en genieten van wat ik gemist heb.
- joyke

- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
weer een leuke foto serie met gebouwen natuur en vliegtuigen voertuigenTruitje schreef:Bertus heeft afgelopen zaterdag dus ook de WS78 tocht vanuit Amersfoort gelopen. Hij vond dit een heel mooie tocht, en dat had tot gevolg dat hij weer heel veel foto's gemaakt heeft.........
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Truitje

- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Contacteer:
Zijn geheugenkaart is groot genoeg hoor, maar er stonden nog andere foto's op en die kon hij zonder bril niet verwijderen :icon_rolleyes: . En hij hoefde nog maar een paar kilometer, dus zag hij ook niet de noodzaak om een paar foto's te verwijderen.Berend-Botje schreef:Heel veel bekende plekjes, tja woon er om de hoek. Helaas kon ik zelf niet mee wandelen.
- fhd

- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- Merk wandelschoenen: meindl
Vandaag toch in Nederhorst ten berg gelopen. Ik besloot zowel de route van de 20 als van de 30km mee te nemen. De start was makkelijk te vinden en vrij vlot kon ik van start. De inschrijfprijs vond ik met 5,00 aan de hoge kant, zeker aangezien er alleen horecarusten waren en er geen kwbnkorting was. Aan de routebeschrijving te zien zou het voornamelijk recht toe recht aan worden, nog net geen A4tje was de 20km! En meteen bij de start liep ik al mis: Je moest rechtsaf volgens de route beschrijving, maar dit bleek linksaf te zijn. ik zag ook geen pijl, die kwam pas bij aanwijzing nr 3. Vanaf daar ging het tot ong. 14km goed. Eerst mocht een stuk van zo.n 3km gevolgd worden wat al slingerend langs een grote plas water ging met de wind in de rug. Na een helem poos zag ik weer een pijl waar " wijziging" op stond. Ook op de grond stond een pijl en het woord "wijz" Maar moest ik nu rechtsaf het modderpad op of de slingerende weg vervolgen? Beetje jammer dat het onduidelijk was. Aan de route beschrijving had je nu dus niets omdat blijkbaar een wijziging was. Geen herhalingspijlen werden er geplaatst, nog onduidelijker! Uiteindelijk bleek ik toch het juiste pad te hebben gekozen waardoor deze slingerende weg geen 3km was maar ruim 5km. Hierna mocht er een stuk fietspad langs een drukke weg belopen worden langs mooie huizen aan de ene kant en ik meen de Vecht aan de andere kant. Alleen het oversteken van de weg zorgde weer voor wat verwarring maar als je alleen de pijlen volgde zonder in de routebeschrijving te kijken was het makkelijk te vinden. De eerste rust was op bijna 8km maar dat vond ik wat vroeg.
Vervolgens ging de route langs een best drukke weg zonder fietspad oid langs het water met nu pal wind tegen! Dat was even buffelen want het was geen klein stukje. Gelukkig doemde de torens van de kerken van Weesp redelijk snel op. Via de stadswal met zijn grote fort (Of hoe heet dat ding) kwamen we Weespo binnen om vervolgens een korte stadswandeling te maken. Hier was de tweede rust op 12km en ik had wel trek in koffie dus even gestopt. Ik was helemaal alleen en dat voelde wat ongemakkelijk, heb de koffie snel achterover gegooit en ben verder gegaan. nog een klein stukje door het stadje en toen mochten we weer een lange weg inslaan richting de Vecht. Heb pad zou onverhard worden en aan het einde moest je rechtsaf.
Maar ook hier geen herhalingspijlen. En hoe vat je rechtdoor op als er twee wegen rechtdoor lijken te gaan terwijl er geen pijl is? De ene leek meer rechtsaf te gaan en de andere meer rechtdoor. maar de ene ging richting een grote plas water wat best de Vecht kon zijn, de ander ging over het water heen en ging langs een ander water. Ik besloot de weg te kiezen die er in mijn ogen het meest rechtdoor uitzag en ging over het water heen. Hierdoor zag ik dat de andere rechtdoorweg niet onverhard werd zoals in de routebeschrijving stond en ook geen pijl aan het einde (Wat goed te zien was van bovenaf.) Het leek er dus op dat ik goed liep. Helaas kwam er maar geen end aan deze weg en ineens belandde ik in Driemond. Dit leek me geen goed teken, want vanaf hier was het echtwel een flink stuk terug lopen naar Nederhorst ten berg en kon het nooit 20,5km zijn! Ik had ook geen zin om terug te loen want wie weet was ik al veel eerder fout gegaan dus besloot dan maar mijn eigen route te maken. Ik kreeg behalve de routebeschrijving niets mee bij de start, dus afmelden leek me niet nodig., Er werd ook niet bijgehouden hoeveel loers er waren, eentje meer of minder zullen ze vast niet missen,.
uiteindelijk bleek ik vlakbij de Gaasperplas te zitten en wandelde ik eerst richting Diemen om later riching de Bijlmer naar een metrostation te lopen. Toch zo,n 20km gelopen, alleen iet wat anders dan gepland. Al met al best een afwisselende route van wat ik er van mee heb gekregen ondanks het vele rechte rechtaan. Maar mij zien ze hier niet meer denk ik zo!
Vervolgens ging de route langs een best drukke weg zonder fietspad oid langs het water met nu pal wind tegen! Dat was even buffelen want het was geen klein stukje. Gelukkig doemde de torens van de kerken van Weesp redelijk snel op. Via de stadswal met zijn grote fort (Of hoe heet dat ding) kwamen we Weespo binnen om vervolgens een korte stadswandeling te maken. Hier was de tweede rust op 12km en ik had wel trek in koffie dus even gestopt. Ik was helemaal alleen en dat voelde wat ongemakkelijk, heb de koffie snel achterover gegooit en ben verder gegaan. nog een klein stukje door het stadje en toen mochten we weer een lange weg inslaan richting de Vecht. Heb pad zou onverhard worden en aan het einde moest je rechtsaf.
Maar ook hier geen herhalingspijlen. En hoe vat je rechtdoor op als er twee wegen rechtdoor lijken te gaan terwijl er geen pijl is? De ene leek meer rechtsaf te gaan en de andere meer rechtdoor. maar de ene ging richting een grote plas water wat best de Vecht kon zijn, de ander ging over het water heen en ging langs een ander water. Ik besloot de weg te kiezen die er in mijn ogen het meest rechtdoor uitzag en ging over het water heen. Hierdoor zag ik dat de andere rechtdoorweg niet onverhard werd zoals in de routebeschrijving stond en ook geen pijl aan het einde (Wat goed te zien was van bovenaf.) Het leek er dus op dat ik goed liep. Helaas kwam er maar geen end aan deze weg en ineens belandde ik in Driemond. Dit leek me geen goed teken, want vanaf hier was het echtwel een flink stuk terug lopen naar Nederhorst ten berg en kon het nooit 20,5km zijn! Ik had ook geen zin om terug te loen want wie weet was ik al veel eerder fout gegaan dus besloot dan maar mijn eigen route te maken. Ik kreeg behalve de routebeschrijving niets mee bij de start, dus afmelden leek me niet nodig., Er werd ook niet bijgehouden hoeveel loers er waren, eentje meer of minder zullen ze vast niet missen,.
uiteindelijk bleek ik vlakbij de Gaasperplas te zitten en wandelde ik eerst richting Diemen om later riching de Bijlmer naar een metrostation te lopen. Toch zo,n 20km gelopen, alleen iet wat anders dan gepland. Al met al best een afwisselende route van wat ik er van mee heb gekregen ondanks het vele rechte rechtaan. Maar mij zien ze hier niet meer denk ik zo!