Moderators: Moderators, Beheerders
Het lichaam laat wel weten wanneer het genoeg is.
Mooi dat een stad zoveel groen heeft.Truitje schreef: 03 sep 2025, 23:54 Bertus is op woensdag weer wezen soppen, en wel in Arnhem deze keer. Er werd deze keer een rondje door de verschillende Arnhemse parken gelopen. Ze hebben er genoeg dus dat was geen probleem. Op een buitje net na de start na was het verder droog, dus ze hebben heel erg geboft. Toen we dinsdag avond het weerbericht zagen, hadden we dit niet verwacht. Het was een mooie route die ze deze keer met een redelijk kleine groep gelopen hebben. Voor de foto's neem je hier maar een kijkje : https://myalbum.com/album/8mi9ZS6Q2J9w/ ... 173b9c24bf
Sop wandeltochten zijn altijd ongeveer 25km en worden door verschillende leden zelf uitgezetCornelia schreef: 04 sep 2025, 15:38Mooi dat een stad zoveel groen heeft.Truitje schreef: 03 sep 2025, 23:54 Bertus is op woensdag weer wezen soppen, en wel in Arnhem deze keer. Er werd deze keer een rondje door de verschillende Arnhemse parken gelopen. Ze hebben er genoeg dus dat was geen probleem. Op een buitje net na de start na was het verder droog, dus ze hebben heel erg geboft. Toen we dinsdag avond het weerbericht zagen, hadden we dit niet verwacht. Het was een mooie route die ze deze keer met een redelijk kleine groep gelopen hebben. Voor de foto's neem je hier maar een kijkje : https://myalbum.com/album/8mi9ZS6Q2J9w/ ... 173b9c24bf
Hoe lang is zo'n wandeling? Met zoveel foto's lijkt het wel 40 km.
Gefeliciteerd. Grappig hoe een ieder dat toch weer op geheel eigen wijze invult. In mijn 1e wandeljaren telde ik ook het aantal georganiseerde tochten. Nu loop ik vrijwel uitsluitend eigen tochten. Ik tel eigen rondjes vanaf 10 km mee.LOopmans schreef: 07 sep 2025, 22:03 Ik ben ook gisteren in Oosterbeek geweest. Zoals ieder jaar, en dus alweer de 14e keer! Volgend jaar dus weer een medaille. Perfect weer, een sfeertje vrijwel zoals de 4Daagse, mooie route, wat betekenis eromheen en ik had weer gezelschap. Dat kon niet beter!
Achteraf bleek ik ook nog eens, bij het bijschrijven in mijn logboek, twee persoonlijke mijlpalen te hebben bereikt. Dit was, sinds het begin in 2011, mijn 250e georganiseerde wandeltocht, en ik ben de 10.000 kilometer (inclusief eigen rondjes, ik tel alles boven de 6km) gepasseerd! Toch leuk dat zoiets dan gebeurd bij een persoonlijke favoriet in plaats van een willekeurig ander wandelingetje.