Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 39
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Vrolijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

Cornelia schreef: 21 aug 2025, 19:51
joyke schreef: 21 aug 2025, 19:39
Cornelia schreef: 21 aug 2025, 19:25 Ik ga inmiddels zonder krukken aan de wandel.
Dus weer met kortere afstand begonnen.
Vanmiddag een rondje van 1km.
:clap: jippy Carla goed bezig
geniet van deze mooie stap vooruit
Op naar de 10 km.
Nog 8 weken tot Ameland.
:o rustig aan Carla niet gelijk de voetjes laten vlammen :lol:
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Contacteer:

Bericht door Cornelia »

Truitje schreef: 21 aug 2025, 22:27
Cornelia schreef: 21 aug 2025, 19:25 Ik ga inmiddels zonder krukken aan de wandel.
Dus weer met kortere afstand begonnen.
Vanmiddag een rondje van 1km.
Wat een goed nieuws, en nu niet meteen gaan overdrijven he, rustig aan opbouwen
Het lichaam laat wel weten wanneer het genoeg is.
Daarom ook rondjes rondom huis zodat ik een route in kan korten en als het nog goed voelt een stukje verder kan.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT

Bericht door Marko »

Vandaag heb ik, vanuit huis, ruim 21 km gelopen. Via het voormalige Floriadeterrein en het Balijbos ben ik richting de Dobbeplas gegaan. Daar om heen gelopen en aan het strandje een rust gepakt. Stond al 10 km op de teller. Daar even het vervolg van de route bedacht: richting en langs de Grote Plas in het Delftse Hout en van daaruit heb ik 8 km lang de officiële route van het Groene Hartpad gevolgd. Een prima route. De laatste 2 km afgebogen richting huis.
Het was heerlijk wandelweer en ik heb lekker gewandeld.
Hopelijk volgt er deze keer geen terugslag. Na de doorgemaakte zomergriep is mijn conditie nog niet terug op het oude niveau. Het lukt ook nog niet om 2 dagen achter elkaar zo’n afstand te lopen.
Gelukkig hoeft dat voorlopig ook nog niet, pas eind september, dan staat de Tocht om de Noord in de planning.
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Contacteer:

Bericht door Truitje »

Bertus is vandaag met zijn wandelmaten naar Elst gereden om daar mee te lopen met een mooie wandeltocht daar. En het was een mooie route langs mooie natuur en natuurlijk ook boerenlandschap. Het was ook lekker om te wandelen, niet zo als de laatste tijd toen het zo heet was. Natuurlijk zijn er weer heel wat leuke en mooie foto´s gemaakt, en de beste daarvan heb ik weer in een album gestopt. Kijk maar: https://myalbum.com/album/5MzTjmki5hDp/ ... 235ba8a281
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Bericht door Marko »

Rondje in Zoetermeer, 10 km.
Voornamelijk in het Floriadepark, een overblijfsel van de wereldtuinbouwtentoonstelling uit 1992.
Een groot deel van het Floriadeterrein is een woonwijk geworden.
Ik wandel regelmatig in het park, vandaag voorafgegaan door een stukje door het Westerpark aan de andere kant van de A12 die ik 2 x ben overgestoken (eerst de Nelson Mandelabrug en daarna de Balijbrug).
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Contacteer:

Bericht door Truitje »

Het is woensdag, maar Bertus heeft vandaag geen soptocht gelopen. In plaats daarvan heeft hij een tocht van mij gelopen. Deze tocht had ik in de Coronatijd al voor hem gemaakt, en die heeft hij toen ook gelopen. Maar er waren wat stukken die hij minder mooi of saai vond, en wat andere stukken die hij er graag in had. En het was vandaag Vlegeldag in Bennekom en daar wilde hij eigenlijk ook heen. Dus ging het vandaag eerst door de Binnenveldse Hooilanden, daarna de Wageningen, en aansluitend door het centrum van Bennekom waar de Vlegeldag was. Helemaal tevreden en een mooie route rijker. En het heeft weer heel wat mooie foto's opgeleverd, kijk maar: https://myalbum.com/album/88LKzHAbRqBT/ ... 1aace0b021
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Contacteer:

Bericht door Truitje »

Bertus is op woensdag weer wezen soppen, en wel in Arnhem deze keer. Er werd deze keer een rondje door de verschillende Arnhemse parken gelopen. Ze hebben er genoeg dus dat was geen probleem. Op een buitje net na de start na was het verder droog, dus ze hebben heel erg geboft. Toen we dinsdag avond het weerbericht zagen, hadden we dit niet verwacht. Het was een mooie route die ze deze keer met een redelijk kleine groep gelopen hebben. Voor de foto's neem je hier maar een kijkje : https://myalbum.com/album/8mi9ZS6Q2J9w/ ... 173b9c24bf
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
100+ wandelingen: 1
Mood: Gewoon
Contacteer:

Bericht door Cornelia »

Truitje schreef: 03 sep 2025, 23:54 Bertus is op woensdag weer wezen soppen, en wel in Arnhem deze keer. Er werd deze keer een rondje door de verschillende Arnhemse parken gelopen. Ze hebben er genoeg dus dat was geen probleem. Op een buitje net na de start na was het verder droog, dus ze hebben heel erg geboft. Toen we dinsdag avond het weerbericht zagen, hadden we dit niet verwacht. Het was een mooie route die ze deze keer met een redelijk kleine groep gelopen hebben. Voor de foto's neem je hier maar een kijkje : https://myalbum.com/album/8mi9ZS6Q2J9w/ ... 173b9c24bf
Mooi dat een stad zoveel groen heeft.
Hoe lang is zo'n wandeling? Met zoveel foto's lijkt het wel 40 km.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Contacteer:

Bericht door Truitje »

Cornelia schreef: 04 sep 2025, 15:38
Truitje schreef: 03 sep 2025, 23:54 Bertus is op woensdag weer wezen soppen, en wel in Arnhem deze keer. Er werd deze keer een rondje door de verschillende Arnhemse parken gelopen. Ze hebben er genoeg dus dat was geen probleem. Op een buitje net na de start na was het verder droog, dus ze hebben heel erg geboft. Toen we dinsdag avond het weerbericht zagen, hadden we dit niet verwacht. Het was een mooie route die ze deze keer met een redelijk kleine groep gelopen hebben. Voor de foto's neem je hier maar een kijkje : https://myalbum.com/album/8mi9ZS6Q2J9w/ ... 173b9c24bf
Mooi dat een stad zoveel groen heeft.
Hoe lang is zo'n wandeling? Met zoveel foto's lijkt het wel 40 km.
Sop wandeltochten zijn altijd ongeveer 25km en worden door verschillende leden zelf uitgezet
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Contacteer:

Bericht door Truitje »

Bertus heeft vandaag samen met zijn zus de Airborne gelopen. Het was mooi weer, omdat ze vroeg gestart zijn was het in het begin nog lekker rustig, maar later werd het toch weer drukker op de route. Maar dat was achteraf ook geen wonder, er bleek vandaag een rekord aantal deelnemers te zijn. Na het einde van de tocht konden ze niet zo maar naar huis, Bertus heeft gewoon zijn nummer 31 gekregen, maar Diny heeft vandaag voor de 50ste keer deelgenomen, en kreeg daarom haar medaille bij een speciale kraam officieel aangeboden, en kreeg er zelfs een mooie roos bij. Op tv werd verteld dat er vandaag 2 deelnemers waren die alle tochten gelopen hadden en vanddag hun medaille voor 78 x lopen zouden krijgen. Die hebben we niet op de foto, maar voor de rest kijk maar hier: https://myalbum.com/album/jgJQCqEkU6tk/ ... f1d21abc93
LOopmans
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Leeftijd: 36
Afstand 2025: 50
Kilometers gelopen: ~10000
Aantal N4D volbracht: 13
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 2

Bericht door LOopmans »

Ik ben ook gisteren in Oosterbeek geweest. Zoals ieder jaar, en dus alweer de 14e keer! Volgend jaar dus weer een medaille. Perfect weer, een sfeertje vrijwel zoals de 4Daagse, mooie route, wat betekenis eromheen en ik had weer gezelschap. Dat kon niet beter!

Achteraf bleek ik ook nog eens, bij het bijschrijven in mijn logboek, twee persoonlijke mijlpalen te hebben bereikt. Dit was, sinds het begin in 2011, mijn 250e georganiseerde wandeltocht, en ik ben de 10.000 kilometer (inclusief eigen rondjes, ik tel alles boven de 6km) gepasseerd! Toch leuk dat zoiets dan gebeurd bij een persoonlijke favoriet in plaats van een willekeurig ander wandelingetje.
Jeltsje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 27+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl

Bericht door Jeltsje »

Gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpalen
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 39
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: quechua decathlon

Bericht door joyke »

Proficiat met je bereikte mijlpalen :)
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Bericht door Marko »

LOopmans schreef: 07 sep 2025, 22:03 Ik ben ook gisteren in Oosterbeek geweest. Zoals ieder jaar, en dus alweer de 14e keer! Volgend jaar dus weer een medaille. Perfect weer, een sfeertje vrijwel zoals de 4Daagse, mooie route, wat betekenis eromheen en ik had weer gezelschap. Dat kon niet beter!

Achteraf bleek ik ook nog eens, bij het bijschrijven in mijn logboek, twee persoonlijke mijlpalen te hebben bereikt. Dit was, sinds het begin in 2011, mijn 250e georganiseerde wandeltocht, en ik ben de 10.000 kilometer (inclusief eigen rondjes, ik tel alles boven de 6km) gepasseerd! Toch leuk dat zoiets dan gebeurd bij een persoonlijke favoriet in plaats van een willekeurig ander wandelingetje.
Gefeliciteerd. Grappig hoe een ieder dat toch weer op geheel eigen wijze invult. In mijn 1e wandeljaren telde ik ook het aantal georganiseerde tochten. Nu loop ik vrijwel uitsluitend eigen tochten. Ik tel eigen rondjes vanaf 10 km mee.
De passage van mijn 30.000 km grens (vorig jaar)was, geheel niet verwacht of gepland, op een bijzondere plek
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Bericht door Marko »

Zaterdag: rondje in Zoetermeer, 12 km
Zondag: Afsluitdijk, vanaf de sluizen bij Kornwerderzand tot aan het Monument, 20 km verderop.
En ja, op de dijk de grens van 31.000 km gepasseerd.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”