De fietsbel mag dan weer welSunny schreef:Er mag nog veel meer niet. En dat heeft nooit gemogen, dus het is niet iets wat dit jaar ineens allemaal niet mag. De reglementen zijn altijd al uitgebreid beschreven geweest.williamk schreef:ik ben blij dat ik dit jaar niet mee loop met de vierdaagse. Je mag eigenlijk niks dit jaar. Je moet gewoon lopen. Niet vervelend doen. Niet af snijden. Mischien gaan ze volgend jaar wel kleding voorschriften invoeren. En leger broek met de een t-shirt in de kleur van de route. Ik heb me erg geergerd aan het stukje van de marsleideer. Je mag niks. Ik vndt dat hij niet denkt aan de wandelaar.
Je mag er geen wedstrijd van maken, je mag niet meelopen als je uitgeloot bent, je mag je inschrijving niet aan iemand anders overdragen, je kan je geld niet terugkrijgen als je onverhoopt niet meedoet, je moet altijd met tenminste 1 voet aan de grond blijven, je mag geen gebruik maken van een fiets, je mag niet snel wandelen, niet Nordic walken, niet joggen of hardlopen, je mag je medewandelaars niet passeren als je ze daarmee hindert, je mag niet je eigen route verzinnen, je mag je politieke voorkeur niet duidelijk aangeven, je mag je niet aanstootgevend gedragen of kleden, je mag je hond niet meenemen, je mag je radio niet te hard aan hebben, je mag geen reclame maken, je mag onderweg geen vuurwerk afsteken of brand stichten, je mag je bovenlichaam niet ontbloten, je moet je op tijd aan- en afmelden, als je uitgevallen bent mag je de volgende dag niet meer starten en het ergste van alles: je mag niet eens doping gebruiken. BeLACHelijk allemaal zeg.......![]()
Afschaffing barcodekaart / overgang naar polsbandje
Moderators: Moderators, Beheerders
- Bill de oud naut
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 2016/30
- Aantal N4D volbracht: 30
- Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 4
- Merk wandelschoenen: lowa
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Re: Afschaffing barcodekaart
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!
http://www.deoudnaut.nl
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!
http://www.deoudnaut.nl
- williamk
- W4W Freak

- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 50
- Loopnummer 2025: 50 b 659
- Kilometers gelopen: te veel
- Aantal N4D volbracht: 10
- Volgende wandeltocht: goudenkruis dragers tocht nijmegen
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: new balance
- Mood: Blij
OKE regels zijn regels, maar dan moet een marsleider niet in zijn weblog niet over de regels gaan beginnen.
lopen is niet het aankomen maar het onderweg zijn
- langehalen
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 50-
- Kilometers gelopen: -
- Aantal N4D volbracht: 2
- Kennedymarsen volbracht: 70
- 100+ wandelingen: 30
- Merk wandelschoenen: ACICS
Wat is er mis met duidelijkheid en transparantiewilliamk schreef:OKE regels zijn regels, maar dan moet een marsleider niet in zijn weblog niet over de regels gaan beginnen.
op naar de 100 Kennedymarsen (nog 30).
CC 384.
CC 384.
- Ineke61

- Leeftijd: 64
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 15.050
- Aantal N4D volbracht: 16
- Kennedymarsen volbracht: 12
- 100+ wandelingen: 0
- Merk wandelschoenen: Skechers
- Mood: Vrolijk
- Contacteer:
langehalen-snelthuis schreef:Wat is er mis met duidelijkheid en transparantiewilliamk schreef:OKE regels zijn regels, maar dan moet een marsleider niet in zijn weblog niet over de regels gaan beginnen.
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:
http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:
http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com
- williamk
- W4W Freak

- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 50
- Loopnummer 2025: 50 b 659
- Kilometers gelopen: te veel
- Aantal N4D volbracht: 10
- Volgende wandeltocht: goudenkruis dragers tocht nijmegen
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: new balance
De regels staan in de regelement. De marsleider kan in zijn weblog vertellen wat hij tegen komt als marsleider. BV bezoek aan de burgemeester. Route verkenning. Leuke dingen die hij mee maakt als marsleider. wandelen is leuk en geen verplichting en moeten
lopen is niet het aankomen maar het onderweg zijn
- langehalen
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 50-
- Kilometers gelopen: -
- Aantal N4D volbracht: 2
- 100+ wandelingen: 30
- Merk wandelschoenen: ACICS
Hij hoeft ook niet te vertellen wat je NIET mag tijdend de N4D, maar helaas lopen er een hoopwilliamk schreef:De regels staan in de regelement. De marsleider kan in zijn weblog vertellen wat hij tegen komt als marsleider. BV bezoek aan de burgemeester. Route verkenning. Leuke dingen die hij mee maakt als marsleider. wandelen is leuk en geen verplichting en moeten
mongolen
gekken
mafkezen rond die van te voren duidelijk moet worden gemaakt wat je NIET mag doen.Dat wil onze marsleider van te voren dus duidelijk hebben gemaakt zodat hij niet achteraf "beschuldigd" kan worden dat hij het niet vermeld heeft.
op naar de 100 Kennedymarsen (nog 30).
CC 384.
CC 384.
-
Eppy
Het klinkt allemaal dreigender dan het in feite is. En is VOORAL ook bedoeld voor HEN DIE MOEDWILLIG
proberen om onreglementair de medaille te scoren, en de boel voor anderen te verzieken.
En daarom maakt de marsleiding ons er weer even attent op
Nog veel wandelplezier allemaal.
proberen om onreglementair de medaille te scoren, en de boel voor anderen te verzieken.
En daarom maakt de marsleiding ons er weer even attent op
Nog veel wandelplezier allemaal.
-
Jan Woordes
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 88
- Afstand 2025: 0
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 57
- Merk wandelschoenen: MBT
De marsleider heeft de maatregelen een beetje aangescherpt om het misbruiken van de regels tegen te gaan.williamk schreef:OKE regels zijn regels, maar dan moet een marsleider niet in zijn weblog niet over de regels gaan beginnen.
Bovendien,het moet maar eens een keer gezegd worden.Er zijn hele generaties opgegroeid,waarvan velen het gezag niet erkennen en zeggen: wij doen wat wij willen.
Nogmaals als je voor de Vierdaagse inschrijft,accepteert je de voorwaarden van de organisatie.
Zo eenvoudig liggen de zaken!
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..
- Rumi
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 56
- Kilometers gelopen: 24233
- Aantal N4D volbracht: 15
- 100+ wandelingen: 10
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Contacteer:
Wat een geouwehoer allemaal..... Gewoon gaan lopen en doen wat je ieder jaar doet. Simpel toch?
- johnnywalker

- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 41
- Kennedymarsen volbracht: 29
- 100+ wandelingen: 9
- Merk wandelschoenen: Mephisto
- Contacteer:
Mijn idee. Ik heb het 29 keer zonder polsbandje gedaan, dus....Rumi schreef:Wat een geouwehoer allemaal..... Gewoon gaan lopen en doen wat je ieder jaar doet. Simpel toch?
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
www.grootgennepsgenootschap.nl
www.grootgennepsgenootschap.nl
-
nynke
Altijd 1 voet aan de grond? Dat betekent dat ik geen vreugdesprongetje mag maken onderweg? Ik denk dat ik gediskwalificeerd ga worden
@williamk: vind je georganiseerde wandelingen nog wel leuk? kwam je tegen op de route in Odoorn en je liep daar ook alleen maar te brommen en te mopperen. doe jezelf een plezier zou ik zeggen en ga lekker lopen waar geen andere mensen, organisatoren, marsleiders, enz enz zijn. scheelt je een hoop negativiteit (en anderen ook) Elke organisatie van welke wandeltocht dan ook doet haar stinkende best om alles zo succesvol te laten verlopen met idd een paar regels meer of minder. Complimenten en waardering daarvoor lijkt mij wel op zijn plek. En ja t kan een keer tegenvallen, maar ook de organisatie heeft daar zelf de balen van en wil dit het jaar daarna anders met dan misschien een extra regel. So what. O ja, als laatste.....een weblog is een eigen ruimte van iemand waarin hij of zij schrijft wat ie lekker zelf wil. En wij worden niet verplicht zoiets te lezen.
hmmm........AMEN !
@williamk: vind je georganiseerde wandelingen nog wel leuk? kwam je tegen op de route in Odoorn en je liep daar ook alleen maar te brommen en te mopperen. doe jezelf een plezier zou ik zeggen en ga lekker lopen waar geen andere mensen, organisatoren, marsleiders, enz enz zijn. scheelt je een hoop negativiteit (en anderen ook) Elke organisatie van welke wandeltocht dan ook doet haar stinkende best om alles zo succesvol te laten verlopen met idd een paar regels meer of minder. Complimenten en waardering daarvoor lijkt mij wel op zijn plek. En ja t kan een keer tegenvallen, maar ook de organisatie heeft daar zelf de balen van en wil dit het jaar daarna anders met dan misschien een extra regel. So what. O ja, als laatste.....een weblog is een eigen ruimte van iemand waarin hij of zij schrijft wat ie lekker zelf wil. En wij worden niet verplicht zoiets te lezen.
hmmm........AMEN !
- Maaike
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 36
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 9
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 5
- Merk wandelschoenen: Ecco
Ik lees net in de Vierdaagsenieuwsbrief van Dave, dat de bandjes uitvoerig zijn getest... Fijn !» Bandje blokt illegale lopers
...
Het polsbandje is volgens het bestuurslid uitvoerig getest. „Het materiaal is scheurvast en kan niet worden venrwijderd, tenzij het moedwillig wordt doorgeknipt. Tijdens douchen, saunabezoek of zelfs een wilde vrijpartij kan het niet spontaan losschieten.”
...
- De Haagse Règâh

- Leeftijd: 52
- Loopnummer 2025: 50-A-048
- Kilometers gelopen: 70
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
- Kennedymarsen volbracht: 1
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Mizuno
- Contacteer:
En met welke van de onderhavige testen ben jij zo blij?Maaike schreef:Ik lees net in de Vierdaagsenieuwsbrief van Dave, dat de bandjes uitvoerig zijn getest... Fijn !» Bandje blokt illegale lopers
...
Het polsbandje is volgens het bestuurslid uitvoerig getest. „Het materiaal is scheurvast en kan niet worden venrwijderd, tenzij het moedwillig wordt doorgeknipt. Tijdens douchen, saunabezoek of zelfs een wilde vrijpartij kan het niet spontaan losschieten.”
...
http://nijmegen.dehaagseregah.nl
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
- Peter B
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 70
- Afstand 2025: 30km
- Kilometers gelopen: 150
- Aantal N4D volbracht: 36
- Volgende wandeltocht: Airborne
- 100+ wandelingen: 8
- Merk wandelschoenen: Hanwag
Met het douchen na een heftige vrijpartij in de sauna ?De Haagse Règâh schreef:En met welke van de onderhavige testen ben jij zo blij?
- Maaike
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 36
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 9
- 100+ wandelingen: 5
- Merk wandelschoenen: Ecco
De Haagse Règâh schreef:En met welke van de onderhavige testen ben jij zo blij?Maaike schreef:Ik lees net in de Vierdaagsenieuwsbrief van Dave, dat de bandjes uitvoerig zijn getest... Fijn !» Bandje blokt illegale lopers
...
...
Uiteraard het douchen ! O:)