Egmond aan Zee?Cornelia schreef: 16 jan 2026, 08:11Goede voorbereiding op volgende week.wandelmama schreef: 15 jan 2026, 21:53 Vandaag voor het eerst in lange tijd weer 10 km gelopen. Ik kan het nog.![]()
Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
-
Fien
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 77
- Kilometers gelopen: 1500
- Aantal N4D volbracht: 15
- Merk wandelschoenen: New Balance; Hi-Tec
Fijn Elly, dat geeft een goed gevoel.wandelmama schreef: 15 jan 2026, 21:53 Vandaag voor het eerst in lange tijd weer 10 km gelopen. Ik kan het nog.![]()
- Truitje

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Contacteer:
Bertus is zaterdag net als veel anderen naar Putten geweest om een WS78 tocht te lopen. Het was een mooie route, al was de natuur een beetje triestig. Op een paar boompjes was goed te zien dat er wat dagen een flink pak sneeuw opgelegen had. Ze hingen helemaal omlaag. Voor de foto's kan je hier klikken : https://myalbum.com/album/FWsXWPWvgC4m/ ... a43086ad10
- Tigelu

- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
Gisteren voor het eerst in 3 dagen even buiten geweest. Was noodzaak: moest naar de bakker op de markt voor kaas-uien-stukken (om zelf af te bakken) voor de (a.s. En andere) wandeltochten maar afgelopen weekend was de bakker er niet ivm te veel sneeuw in Spakenburg (ze kwamen niet weg met bus+aanhanger/kraam). Was toch wel even lekker een frisse neus al was het maar 3 km en kreeg ik daarna de rekening van mijn lijf gepresenteerd. Dus daarna gelijk het Schuthok voor zondag afgemeld (dat is eerst 1,5 km lopen, daarna 3 uur poetsen en weer terug) want dat gaat dus ook niet lukken. Maar Ff rustig aan zodat ik het weekend naar Egmond kan.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Sammie6306

- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 40+
- Aantal N4D volbracht: 7
- 100+ wandelingen: 1
Afgelopen weekend best wat kilometers gemaakt, de eerste training voor de 4daagse is weer begonnen 
Vrijdag liepen Carola en ik 15 km in de omgeving rond kasteel Heeswijk. Heerlijk gewandeld, want wat was het een prachtig weer.
's Avonds nog een ronde van 5 km gewandeld in St. Oedenrode tijdens een nachtcache. Niet zoveel van de omgeving gezien dus
Zaterdag heb ik met een vriendin een etappe gelopen van het Westerborkpad, van Hilversum naar Amersfoort. Eigenlijk hadden we vanaf Hilversum Sportpark moeten lopen, maar ik heb ons af laten zetten bij station Hilversum, dus een klein stukje verder. Uiteindelijk 21 km gelopen met wederom prachtig weer en grotendeels ook een mooie route, zoals langs de Eem en over een heide/bosgebied. Alleen het laatste stukje Amersfoort in vond ik niet zo leuk, door de drukke straten.
Zondag nog eens 7 km gewandeld bij de nieuwjaarstocht van onze wandelvereniging. Er was ook een route van 17 km, maar aangezien ik in het bestuur zit (ik ben penningmeester) en daardoor mede-organisator begeleidde ik de groep die op 7 km wandelde. Een mooie route over landgoed Bellinckhof en door stadspark Beeklust. Helaas ook een stukje door de bebouwde kom, altijd minder mooi. Zeker nu we vlak langs het stadion kwamen waar de derby Heracles-FC Twente in de middag gespeeld werd. Dat betekende al veel volk, veel luide muziek en veel (verboden) vuurwerk. En met dat laatste was Woody dan weer niet zo (understatement!!!!) blij, zo zielig zoals hij angstig is geworden voor vuurwerk
Vrijdag liepen Carola en ik 15 km in de omgeving rond kasteel Heeswijk. Heerlijk gewandeld, want wat was het een prachtig weer.
's Avonds nog een ronde van 5 km gewandeld in St. Oedenrode tijdens een nachtcache. Niet zoveel van de omgeving gezien dus
Zaterdag heb ik met een vriendin een etappe gelopen van het Westerborkpad, van Hilversum naar Amersfoort. Eigenlijk hadden we vanaf Hilversum Sportpark moeten lopen, maar ik heb ons af laten zetten bij station Hilversum, dus een klein stukje verder. Uiteindelijk 21 km gelopen met wederom prachtig weer en grotendeels ook een mooie route, zoals langs de Eem en over een heide/bosgebied. Alleen het laatste stukje Amersfoort in vond ik niet zo leuk, door de drukke straten.
Zondag nog eens 7 km gewandeld bij de nieuwjaarstocht van onze wandelvereniging. Er was ook een route van 17 km, maar aangezien ik in het bestuur zit (ik ben penningmeester) en daardoor mede-organisator begeleidde ik de groep die op 7 km wandelde. Een mooie route over landgoed Bellinckhof en door stadspark Beeklust. Helaas ook een stukje door de bebouwde kom, altijd minder mooi. Zeker nu we vlak langs het stadion kwamen waar de derby Heracles-FC Twente in de middag gespeeld werd. Dat betekende al veel volk, veel luide muziek en veel (verboden) vuurwerk. En met dat laatste was Woody dan weer niet zo (understatement!!!!) blij, zo zielig zoals hij angstig is geworden voor vuurwerk
- Marko

@Aike: Leuk om je wandelervaringen van het afgelopen weekend te lezen. Ik heb ook een keer langs de Eem gelopen en vond dat ook mooi daar. Ik kwam ook in Amersfoort uit maar vond dat toen wel fijn. De drukte in de stad vind ik, na een wandeling in een rustige omgeving, prima!
Wat jammer dat Woody zo angstig is geworden voor vuurwerk.
Wat jammer dat Woody zo angstig is geworden voor vuurwerk.
- Truitje

- Contacteer:
Bertus heeft vandaag weer een wandeltocht gelopen, eentje van de WS78, en deze keer vanuit Boxmeer. Het was weer een mooie route, met zoals de naam al aangeeft bos en heide. Voor de foto's kan je hier klikken: https://myalbum.com/album/xCvfTfGAHuMV/ ... 4fd574c3f7
- Truitje

- Contacteer:
Bertus is vandaag een lekker stukje wezen lopen, eerst een stukje op de fiets, en daarna lekker lopen. Lekker genieten van het mooie weer, en de spontane route was ook mooi. Voor de foto's kijk hier https://myalbum.com/album/PhwhLoaP87oN/ ... 2c1f0f961e
- Truitje

- Contacteer:
Bertus is vandaag naar Houten geweest om daar weer een keertje een Soptocht te gaan lopen. Het was een mooie route, het was mooi weer en het was een gezellige groep mensen. Wat is er meer over te vertellen? O, ja, hier zijn de foto's: https://myalbum.com/album/r5rvAL5WHpza/ ... 8c6c36c614
- Truitje

- Contacteer:
Bertus is vandaag naar Geldermalsen geweest. Hij heeft daar de derde tocht uit de Winterserie gelopen. Het was bij het mooie weer lekker lopen. Langs boerenlandschap en dorpjes met af en toe zeer oude huizen. Leuk om te zien. Klik maar hier om de foto's te zien: https://myalbum.com/album/8365EQTJyicu/ ... 8f066f97c5
- Truitje

- Contacteer:
Ik heb net de foto's van Bertus ingeplakt, hij heeft zaterdag de WS78 tocht vanuit Velp gelopen. Een mooie tocht waar een paar pittige klimmetjes in verstopt zaten. De tocht zelf was mooi afwisselend, bebouwde kom, boerenlandschap en bos, we hebben vanalles gezien. Wil je nog even meegenieten kijk dan maar hier: https://myalbum.com/album/fBMPwcFKmfBy/ ... 24e2e5133f
- racoon
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 45
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 2
- Merk wandelschoenen: Salomon en hoka
- Mood: Blij
Afgelopen zaterdag de peperbuswandeltocht in Zwolle gelopen, 30 km uiteindelijk 31,21 km gelopen in 4:36 uur, genoten van de mooie omgeving en gelukkig droog gebleven.
- Marko

Het gebeurt niet vaak dat ik een maand lang niet méér dan 5 km op 1 dag heb gelopen.
Door griep/extreme moeheid was het even heel rustig.
Vandaag eindelijk weer iets meer kilometers gelopen al stopte de teller bij 11. Ik heb gewandeld van Zoetermeer naar Delft en daar geluncht met Marianne en een vriend van me.
Terug met de bus.
Ik merkte dat mijn conditie ver was weg gezakt maar het begin is er weer. Nu hopelijk in het weekend wat meer kilometers maken.
Door griep/extreme moeheid was het even heel rustig.
Vandaag eindelijk weer iets meer kilometers gelopen al stopte de teller bij 11. Ik heb gewandeld van Zoetermeer naar Delft en daar geluncht met Marianne en een vriend van me.
Terug met de bus.
Ik merkte dat mijn conditie ver was weg gezakt maar het begin is er weer. Nu hopelijk in het weekend wat meer kilometers maken.
- Marko

De vorige keer (eergisteren) bleek mijn conditie zwaar tegen te vallen.
Ik had nu printerinkt nodig en die winkel bevindt zich op 3 km afstand van ons huis.
Met een leuke omweg door het stadscentrum en het oude dorp van Zoetermeer kwam ik vandaag tot 11 km.
Conditie was beter dan eergisteren en nu maar hopen dat het morgen ook nog goed voelt. Dan kan ik weer gaan opbouwen.
Ik had nu printerinkt nodig en die winkel bevindt zich op 3 km afstand van ons huis.
Met een leuke omweg door het stadscentrum en het oude dorp van Zoetermeer kwam ik vandaag tot 11 km.
Conditie was beter dan eergisteren en nu maar hopen dat het morgen ook nog goed voelt. Dan kan ik weer gaan opbouwen.
- joyke

- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
vandaag rondje berg en dal gedaan
Auto geparkeerd bij Fletcher Hotel Erica en vanuit daar de bossen in het
was prachtig wandel weer berg op en berg af trap op trap af het was 9.9 km maar het voelde als het dubbele
Me conditie was redelijk te noemen hoefde niet uit te puffen als ik boven was maar op me slofjes bracht ik het er ook niet van af
Me hond bracht het er beter van af al was die knock out op weg naar huis
Auto geparkeerd bij Fletcher Hotel Erica en vanuit daar de bossen in het
was prachtig wandel weer berg op en berg af trap op trap af het was 9.9 km maar het voelde als het dubbele
Me conditie was redelijk te noemen hoefde niet uit te puffen als ik boven was maar op me slofjes bracht ik het er ook niet van af
Me hond bracht het er beter van af al was die knock out op weg naar huis
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg