De route ging langs weilanden, door weilanden, over sloten die je met enkel een plank moest oversteken, over bredere wateren die je moest oversteken met in elkaar geknutselde vlotten. Langs sloten, over bospaden. En alles, werkelijk alles, was modderig! Ik heb letterlijk 400 meter verhard (asfalt) gezien. Tot aan mn kuiten in de drek, verder ging het gelukkig niet. En gelukkig ben ik ook niet in het water gevallen
Er zijn allerlei routetechnieken gebruikt zoals strippenkaart, lopen op kompas, knipperlichten volgen, reflectoren volgen, bordjes volgen met landen uit het schengenverdrag, bordjes met disneyfiguren. Dus als je bijv de schengenlanden niet wist of een looney-tunes bordje volgde ging je verkeerd en miste je een letter.
We moesten een kaart inleveren met alle gevonden letters en dan kwam je op een ranglijst. Van de 100 teams zijn we 50e geworden. Keurige middenmoot
Er waren 2 rusten, bij de eerste was Cafe Rene uit allo allo nagebouwd in een bunker en kregen we een broodje knakworst. Bij de 2e was een boerenschuur met warme choco en oranjekoek.
Het was mijn 1e wampex-avontuur en zeker voor herhaling vatbaar!
Hier wat fotootjes voor een kleine indruk: http://myalbum.com/album/UVCWAYtGldoC