En als je goed om je heen kijkt zie je vast wel meer cafe's, of mogelijkheden om je dorst te lessen.
Je moet ook goed drinken tijdens zo'n tocht vandaar de vele cafe's
Moderators: Moderators, Beheerders

Als ik het goed heb zijn die cafe's ed voornamelijk in de laatste 30 kilometer, is het toch eerst 50 kilometer afzienZoef Sloef schreef:Ben, ik heb ff geteld er liggen 16 cafe's langs de route, 3 restaurants, 1 zaal en een ijssalon. Dus het gaat je zeker lukken om er een aantal van te scoren.
En als je goed om je heen kijkt zie je vast wel meer cafe's, of mogelijkheden om je dorst te lessen.
Je moet ook goed drinken tijdens zo'n tocht vandaar de vele cafe's![]()
![]()
.

en je vriendje heeft toch ook wat by de camper?Zoef Sloef schreef:Voor als nog ligt het eerste cafe op een kilometer of 23. Dat valt nog wel mee toch.
Dat is net op tijd voordat je de ergste dorst krijgt.:^o
O ja hoor zal wat inladen die dag.knutsel schreef:en je vriendje heeft toch ook wat by de camper?Zoef Sloef schreef:Voor als nog ligt het eerste cafe op een kilometer of 23. Dat valt nog wel mee toch.

Geef dan wel even de stand-plaatsen door....Zoef Sloef schreef:O ja hoor zal wat inladen die dag.knutsel schreef:en je vriendje heeft toch ook wat by de camper?Zoef Sloef schreef:Voor als nog ligt het eerste cafe op een kilometer of 23. Dat valt nog wel mee toch.

Wat wil je Carla: punten scoren [-X of jezelf op het lijstje zeten #-oCornelia schreef:Maaike
Mej. Ooievaar
LDW
Otto
Rumi
Syl
Voy con Dios
Wil 1956
Wolfje
Zoef Sloef

Tigelu schreef:Wat wil je Carla: punten scoren [-X of jezelf op het lijstje zeten #-oCornelia schreef:Maaike
Mej. Ooievaar
LDW
Otto
Rumi
Syl
Voy con Dios
Wil 1956
Wolfje
Zoef Sloef

Ik kon ook al geen "toegevoegde waarde" ontdekken.Tigelu schreef:Wat wil je Carla: punten scoren [-X of jezelf op het lijstje zeten #-o