Kan wel een jaar duren. Scheelt een hoop nagellak. :icon_lol:Sammie6306 schreef:Ik heb het altijd zo gelaten, maar het was bij mij ook niet gevoelig. Kon makkelijk sokken en schoenen verdragen. Nagel groeit vanzelf weer.
Nagels eraf na lopen 4 x 50km 4D Nijmegen
Moderators: Carola, Tigelu, Moderators, Beheerders
- Ruud
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 80
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 25
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
Re: Nagels eraf na lopen 4 x 50km 4D Nijmegen
Kijken of we volgende week een beetje makkelijk doorkomen
-
Annet
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 60+
- Kilometers gelopen: 10.005
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl
Die nagel groeit gewoon weer aan. Heb zelf verscheidene keren de nagels van mijn tenen vlak naast de grote teen verloren. Kon ze na het douchen er gewoon af halen, geen pijn en gewoon laten zitten, geen pleister gebruiken of het moet heel gevoelig zijn. Je kunt er gewoon mee blijven wandelen, dan tijdens het wandelen wel een pleister gebruiken.Fien schreef:Voor het eerst in mijn leven heb ik een teennagel verloren. Vandaag, na de Alkmaarse 4daagse, onder de douche vandaan komend heb ik het gezien.
Nu is mijn vraag: moet ik hier iets aan doen, of komt er vanzelf een nieuwe nagel?
Ik ga in ieder geval tot volgend weekend niet wandelen, en misschien wel langer even niet.
Moet ik er een pleister overheen plakken, of het gewoon zo laten?
-
Fien
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 77
- Kilometers gelopen: 1500
- Aantal N4D volbracht: 15
- Merk wandelschoenen: New Balance; Hi-Tec
Bedankt voor de info. Ik heb er ook weinig last van, maar het ziet er heel eng uit.Annet schreef:Die nagel groeit gewoon weer aan. Heb zelf verscheidene keren de nagels van mijn tenen vlak naast de grote teen verloren. Kon ze na het douchen er gewoon af halen, geen pijn en gewoon laten zitten, geen pleister gebruiken of het moet heel gevoelig zijn. Je kunt er gewoon mee blijven wandelen, dan tijdens het wandelen wel een pleister gebruiken.Fien schreef:Voor het eerst in mijn leven heb ik een teennagel verloren. Vandaag, na de Alkmaarse 4daagse, onder de douche vandaan komend heb ik het gezien.
Nu is mijn vraag: moet ik hier iets aan doen, of komt er vanzelf een nieuwe nagel?
Ik ga in ieder geval tot volgend weekend niet wandelen, en misschien wel langer even niet.
-
Annet
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 60+
- Kilometers gelopen: 10.005
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl
Niet teveel naar kijken.Fien schreef:Bedankt voor de info. Ik heb er ook weinig last van, maar het ziet er heel eng uit.Annet schreef:Die nagel groeit gewoon weer aan. Heb zelf verscheidene keren de nagels van mijn tenen vlak naast de grote teen verloren. Kon ze na het douchen er gewoon af halen, geen pijn en gewoon laten zitten, geen pleister gebruiken of het moet heel gevoelig zijn. Je kunt er gewoon mee blijven wandelen, dan tijdens het wandelen wel een pleister gebruiken.Fien schreef:Voor het eerst in mijn leven heb ik een teennagel verloren. Vandaag, na de Alkmaarse 4daagse, onder de douche vandaan komend heb ik het gezien.
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Gewoon altijd je sokken aanhouden. Komt wel goed Schatje eh. . .Fien. :icon_wink:Annet schreef:Niet teveel naar kijken.Fien schreef:Bedankt voor de info. Ik heb er ook weinig last van, maar het ziet er heel eng uit.Annet schreef:Die nagel groeit gewoon weer aan. Heb zelf verscheidene keren de nagels van mijn tenen vlak naast de grote teen verloren. Kon ze na het douchen er gewoon af halen, geen pijn en gewoon laten zitten, geen pleister gebruiken of het moet heel gevoelig zijn. Je kunt er gewoon mee blijven wandelen, dan tijdens het wandelen wel een pleister gebruiken.Fien schreef:Voor het eerst in mijn leven heb ik een teennagel verloren. Vandaag, na de Alkmaarse 4daagse, onder de douche vandaan komend heb ik het gezien.
-
Fien
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 77
- Kilometers gelopen: 1500
- Aantal N4D volbracht: 15
- Merk wandelschoenen: New Balance; Hi-Tec
Dank je Spatoes. Gewoon nooit met open schoenen willen lopen (dat wil ik toch al nooit).Spatoes schreef:Gewoon altijd je sokken aanhouden. Komt wel goed Schatje eh. . .Fien. :icon_wink:Annet schreef:Niet teveel naar kijken.Fien schreef:Bedankt voor de info. Ik heb er ook weinig last van, maar het ziet er heel eng uit.Annet schreef:Die nagel groeit gewoon weer aan. Heb zelf verscheidene keren de nagels van mijn tenen vlak naast de grote teen verloren. Kon ze na het douchen er gewoon af halen, geen pijn en gewoon laten zitten, geen pleister gebruiken of het moet heel gevoelig zijn. Je kunt er gewoon mee blijven wandelen, dan tijdens het wandelen wel een pleister gebruiken.Fien schreef:Voor het eerst in mijn leven heb ik een teennagel verloren. Vandaag, na de Alkmaarse 4daagse, onder de douche vandaan komend heb ik het gezien.