11 juni 2016: Kennedymars Hengelo (OV)
Moderators: Moderators, Beheerders
- knutsel
- W4W Super Freak

Re: 11 juni 2016: Kennedymars Hengelo (OV)
doen we dan ook ff 1 biertje herwin?
poos geleden man!
poos geleden man!
- footloose
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 64
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 8
- Volgende wandeltocht: Betuwetocht
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
- Mood: Vrolijk
Gaat hem definitief niet worden, ben er gewoon niet klaar voor. Moet ook nog stevig aan de bak voor Nijmegen (4x 40). Tja het is niet anders. Ik mik nu op de KM in Haaksbergen in september, voor mijn debuut.footloose schreef:Heel misschien wordt dit mijn eerste (poging).
Zit nog een beetje in mijn maag met dat uur korter, heb liever nog een uur langer, hihi.
Voordeel: alleen overdag en ik kan vanuit huis vertrekken. Maar ik wacht nog even met inschrijven.
Laatst gewijzigd door footloose op 11 jun 2016, 06:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- herwin
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 32
- Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
- Kennedymarsen volbracht: 19
- 100+ wandelingen: 10
- Merk wandelschoenen: Divers
Ja, da's meer dan 10 jaar geleden, mijn laatste biertje. Maar ik denk dat ik toch wat sneller binnen ben dan jij, dus dan ga ik mooi naar huis om te eten, misschien dat ik later op de avond nog even weer langs kan komen. Zien we dan welknutsel schreef:doen we dan ook ff 1 biertje herwin?
poos geleden man!
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
Heel veel plezier in Hengelo :icon_biggrin:
-
Spatoes

- Leeftijd: 68
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Ja, wandel ze Rob en Monique.Jeltsje schreef:Heel veel plezier in Hengelo :icon_biggrin:
- herwin
- W4W WalkKING

Goed, dat begon niet goed. Na zo'n 100 stappen vond ik mijn schoenen toch we erg raar aanvoelen, ik kijk nog eens goed, heb ik het verkeerde paar schoenen aan. Ik heb twee paar Saucony's in ongeveer dezelfde kleur, waarvan de een heerlijk wandelt en de ander fantastische hardloopschoenen zijn maar beduidend minder wandelen. Met een beetje improviseren qua techniek ging het wel, en iets voor 5 uur 's middags was ik ook weer binnen. Wat mij betreft wederom een geslaagde editie.
-
Spatoes

- Leeftijd: 68
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Gefeliciteerd Herwin. Dus krap 12 uur erover gedaan.herwin schreef:Goed, dat begon niet goed. Na zo'n 100 stappen vond ik mijn schoenen toch we erg raar aanvoelen, ik kijk nog eens goed, heb ik het verkeerde paar schoenen aan. Ik heb twee paar Saucony's in ongeveer dezelfde kleur, waarvan de een heerlijk wandelt en de ander fantastische hardloopschoenen zijn maar beduidend minder wandelen. Met een beetje improviseren qua techniek ging het wel, en iets voor 5 uur 's middags was ik ook weer binnen. Wat mij betreft wederom een geslaagde editie.
- knutsel
- W4W Super Freak

leuke km!
mooie route de boel goed voor mekaar!!!
aanrader!
mooie route de boel goed voor mekaar!!!
aanrader!
- Ineke61

- Kilometers gelopen: 15.050
- Aantal N4D volbracht: 16
- Kennedymarsen volbracht: 12
- Merk wandelschoenen: Skechers
- Contacteer:
Wat jammer dat het tegengevallen is! Maar jeetje, wat een tijd! Weer laaggevlogen :icon_lol:Rob Mans schreef:Kennedymars van Hengelo in 14 uur en 50 minuten uitgelopen. Precies om 5 uur gestart en Monique en ik kwamen 's avonds om 19.50 uur over de finishlijn heen. Ik of wij vonden het een geestdodende route. De gehele 80 km alleen maar agrarisch landschap, stukjes bos en buxus hagen. Deze werden afgewisseld met 8 kapelletjes, een ooievaar, grote kei en een kerk in Lonneker. Volgend jaar valt deze Kennedymars samen met Diekirch. Wij weten al waar we naar toe gaan :icon_wink:
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:
http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com
- Marko

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 32.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Zo gek veel langer zijn wij, in Cuijk, toch niet onderweg geweest? :icon_wink:Ineke61 schreef:Wat jammer dat het tegengevallen is! Maar jeetje, wat een tijd! Weer laaggevlogen :icon_lol:Rob Mans schreef:Kennedymars van Hengelo in 14 uur en 50 minuten uitgelopen. Precies om 5 uur gestart en Monique en ik kwamen 's avonds om 19.50 uur over de finishlijn heen. Ik of wij vonden het een geestdodende route. De gehele 80 km alleen maar agrarisch landschap, stukjes bos en buxus hagen. Deze werden afgewisseld met 8 kapelletjes, een ooievaar, grote kei en een kerk in Lonneker. Volgend jaar valt deze Kennedymars samen met Diekirch. Wij weten al waar we naar toe gaan :icon_wink:
Laatst gewijzigd door Marko op 12 jun 2016, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- herwin
- W4W WalkKING

Wat ik dan niet snap is dat jij vorig jaar (of was het twee jaar terug) laaiend enthousiast over deze tocht was, en qua route is er echt niet veel veranderdRob Mans schreef:Kennedymars van Hengelo in 14 uur en 50 minuten uitgelopen. Precies om 5 uur gestart en Monique en ik kwamen 's avonds om 19.50 uur over de finishlijn heen. Ik of wij vonden het een geestdodende route. De gehele 80 km alleen maar agrarisch landschap, stukjes bos en buxus hagen. Deze werden afgewisseld met 8 kapelletjes, een ooievaar, grote kei en een kerk in Lonneker. Volgend jaar valt deze Kennedymars samen met Diekirch. Wij weten al waar we naar toe gaan :icon_wink:
- Ineke61

- Contacteer:
Nou.....4.40 uur langer hebben wij over 80 km gedaan :icon_lol:Marko schreef:Zoveel gek veel langer zijn wij, in Cuijk, toch niet onderweg geweest? :icon_wink:Ineke61 schreef:Wat jammer dat het tegengevallen is! Maar jeetje, wat een tijd! Weer laaggevlogen :icon_lol:Rob Mans schreef:Kennedymars van Hengelo in 14 uur en 50 minuten uitgelopen. Precies om 5 uur gestart en Monique en ik kwamen 's avonds om 19.50 uur over de finishlijn heen. Ik of wij vonden het een geestdodende route. De gehele 80 km alleen maar agrarisch landschap, stukjes bos en buxus hagen. Deze werden afgewisseld met 8 kapelletjes, een ooievaar, grote kei en een kerk in Lonneker. Volgend jaar valt deze Kennedymars samen met Diekirch. Wij weten al waar we naar toe gaan :icon_wink:
- Ineke61

- Contacteer:
Dat viel mij ook op inderdaad, Rob leg eens uit :icon_wink:herwin schreef:Wat ik dan niet snap is dat jij vorig jaar (of was het twee jaar terug) laaiend enthousiast over deze tocht was, en qua route is er echt niet veel veranderdRob Mans schreef:Kennedymars van Hengelo in 14 uur en 50 minuten uitgelopen. Precies om 5 uur gestart en Monique en ik kwamen 's avonds om 19.50 uur over de finishlijn heen. Ik of wij vonden het een geestdodende route. De gehele 80 km alleen maar agrarisch landschap, stukjes bos en buxus hagen. Deze werden afgewisseld met 8 kapelletjes, een ooievaar, grote kei en een kerk in Lonneker. Volgend jaar valt deze Kennedymars samen met Diekirch. Wij weten al waar we naar toe gaan :icon_wink:
- Rumi
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 56
- Kilometers gelopen: 24233
- Aantal N4D volbracht: 15
- Kennedymarsen volbracht: 70
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Contacteer:
Beetje vreemde constatering van Rob inderdaad over deze tocht. Was alles behalve geestdodend. Gewoon een heel mooi parcours waar menig andere KM een voorbeeld aan kan nemen. Diverse stukken opgelopen met beiden en uit niets was te merken dat ze er tegen hun zin liepen.....
- Ed

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: wat lusjes
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
Als het klote was dan was het klote Rob,excuses niet nodig.Rob Mans schreef:De eerste 50 km was ook niet het "probleem". Vanaf de rustpost in Lonneker op 49 km begon het bij ons pas te spelen.Rumi schreef:Beetje vreemde constatering van Rob inderdaad over deze tocht. Was alles behalve geestdodend. Gewoon een heel mooi parcours waar menig andere KM een voorbeeld aan kan nemen. Diverse stukken opgelopen met beiden en uit niets was te merken dat ze er tegen hun zin liepen.....
Facta non verba.