Afschaffing barcodekaart / overgang naar polsbandje

Nieuws en berichten over de vierdaagse van 2010

Moderators: Moderators, Beheerders

Gebruikersavatar
De Haagse Règâh
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2376
Lid geworden op: 23 apr 2005, 10:46
Leeftijd: 52
Afstand 2025: 0
Loopnummer 2025: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Locatie: Loosduinen/Den Haag
Contacteer:

Re: Afschaffing barcodekaart

Bericht door De Haagse Règâh »

Jan Woordes schreef:
Maaike schreef:
peterc schreef:Daar gaan we weer.
Gewoon afwachten en misschien valt het allemaal best wel mee.
We zullen het er mee moeten doen, of niet natuurlijk, beslis je zelf.
Ach ... Laat hem hier maar over nuilen. Anders begint ie straks nog over z'n roze-pillen-nuil-onderwerp... ;)
Hij heeft nog steeds niet door dat hij gewoon een nummer in het geheel is. :lol: :lol:
Oh, sterker nog, ik hèb gewoon een deelnemersnummer.
En ja hoor, ik doe braaf mijn bandje om en volg heel trouw de regeltjes.

Maar ik mag toch wel zeggen dat ik die bandjes gewoon ruk vind zitten? Als de PVV dit item op het verkiezingsprogramma zou zetten zou ik zelfs serieus overwegen om vandaag.... Nee, toch maar niet....
Net zoals ik mag zeggen dat ik een mening heb over de waarde van de prestatie wanneer je een vierdaagse niet kan volbrengen zonder het gebruik van roze pillen? Voor nieuwelingen lees: Roze pillen or not?
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
Gebruikersavatar
Sunny
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3298
Lid geworden op: 03 jun 2005, 16:28
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Afschaffing barcodekaart

Bericht door Sunny »

Wij hebben in Egypte een week lang een (all-inclusive) polsbandje om gehad. Zonnen, zweten, zwemmen, douchen, borrelen, eten, drinken, visjes voeren, alles hebben we ermee gedaan. Pas de problème!

Afbeelding
Gebruikersavatar
peterc
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1378
Lid geworden op: 19 okt 2008, 14:23
Leeftijd: 75
Afstand 2025: 30km
Kilometers gelopen: 10000
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 13
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 3
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Locatie: Giekerk
Contacteer:

Re: Afschaffing barcodekaart

Bericht door peterc »

Sunny schreef:Wij hebben in Egypte een week lang een (all-inclusive) polsbandje om gehad. Zonnen, zweten, zwemmen, douchen, borrelen, eten, drinken, visjes voeren, alles hebben we ermee gedaan. Pas de problème!

Afbeelding
Geweldig toch, alleen de kleur, ze weten daar natuurlijk niet wat ROOD,WIT en BLAUW is
Alles ligt op loopafstand als je tijd genoeg hebt.





http://peco.mijnalbums.nl
Michel

Polsbandje

Bericht door Michel »

Net het Wandelsport Magazine gelezen over het polsbandje. Niet te geloven wat ze voor argumenten bedenken om dat onding te verplichten. Ik heb de 4 Daagse al 26 keer uitgelopen. Als ik wil frauderen had ik dat al 26 keer gedaan. En mijn startkaart ben ik nog nooit kwijt geraakt.
En doodleuk schrijven dat je wordt uitgesloten als je dat bandje niet draagt.
Volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt. Mogelijk wordt het op deze manier mijn laatste 4 Daagse!!!!!
Rachel
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Berichten: 266
Lid geworden op: 29 okt 2007, 14:58
Leeftijd: 35
Kilometers gelopen: Genoeg
Aantal N4D volbracht: 7+
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hoka
Mood: Gewoon
Locatie: Breda

Re: Polsbandje

Bericht door Rachel »

Er is hier en op het 4daagse forum al veel over gesproken..
Probeer het eerst eens eer je je oordeel erover uitspreekt..
Wellicht valt het allemaal reuze mee, en als dat niet zo is dan zul je waarschijnlijk niet de enige zijn en zal de organisatie dit ook te weten komen. Als er dan veel 'klachten' op komen zal er vast wel wat mee gedaan worden! :)
bakfiets

Re: Polsbandje

Bericht door bakfiets »

Michel schreef:Net het Wandelsport Magazine gelezen over het polsbandje. Niet te geloven wat ze voor argumenten bedenken om dat onding te verplichten. Ik heb de 4 Daagse al 26 keer uitgelopen. Als ik wil frauderen had ik dat al 26 keer gedaan. En mijn startkaart ben ik nog nooit kwijt geraakt.
En doodleuk schrijven dat je wordt uitgesloten als je dat bandje niet draagt.
Volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt. Mogelijk wordt het op deze manier mijn laatste 4 Daagse!!!!!
weer een plekje voor een nieuwe deelnemer. ze zullen je dankbaar zijn.
Gebruikersavatar
Ruud
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1553
Lid geworden op: 10 nov 2005, 23:05
Leeftijd: 80
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 25
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: Grave

Re: Polsbandje

Bericht door Ruud »

bakfiets schreef:
Michel schreef:Net het Wandelsport Magazine gelezen over het polsbandje. Niet te geloven wat ze voor argumenten bedenken om dat onding te verplichten. Ik heb de 4 Daagse al 26 keer uitgelopen. Als ik wil frauderen had ik dat al 26 keer gedaan. En mijn startkaart ben ik nog nooit kwijt geraakt.
En doodleuk schrijven dat je wordt uitgesloten als je dat bandje niet draagt.
Volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt. Mogelijk wordt het op deze manier mijn laatste 4 Daagse!!!!!
weer een plekje voor een nieuwe deelnemer. ze zullen je dankbaar zijn.
Michel, niet zeuren en gewoon met de tijd meegaan.
Kijken of we volgende week een beetje makkelijk doorkomen
Gebruikersavatar
johnnywalker
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2481
Lid geworden op: 28 mei 2007, 20:00
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 0
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
Locatie: Vianen
Contacteer:

Re: Polsbandje

Bericht door johnnywalker »

Ruud schreef:
bakfiets schreef:
Michel schreef:Net het Wandelsport Magazine gelezen over het polsbandje. Niet te geloven wat ze voor argumenten bedenken om dat onding te verplichten. Ik heb de 4 Daagse al 26 keer uitgelopen. Als ik wil frauderen had ik dat al 26 keer gedaan. En mijn startkaart ben ik nog nooit kwijt geraakt.
En doodleuk schrijven dat je wordt uitgesloten als je dat bandje niet draagt.
Volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt. Mogelijk wordt het op deze manier mijn laatste 4 Daagse!!!!!
weer een plekje voor een nieuwe deelnemer. ze zullen je dankbaar zijn.
Michel, niet zeuren en gewoon met de tijd meegaan.
Waarom is het zeuren als je je afkeer laat blijken over zo'n afkeurenswaardig polsbandje. Ik ben het helemaal met Michel eens.!
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl
Gebruikersavatar
De Haagse Règâh
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2376
Lid geworden op: 23 apr 2005, 10:46
Leeftijd: 52
Afstand 2025: 0
Loopnummer 2025: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Locatie: Loosduinen/Den Haag
Contacteer:

Re: Polsbandje

Bericht door De Haagse Règâh »

johnnywalker schreef:
Ruud schreef:
bakfiets schreef:
Michel schreef:Net het Wandelsport Magazine gelezen over het polsbandje. Niet te geloven wat ze voor argumenten bedenken om dat onding te verplichten. Ik heb de 4 Daagse al 26 keer uitgelopen. Als ik wil frauderen had ik dat al 26 keer gedaan. En mijn startkaart ben ik nog nooit kwijt geraakt.
En doodleuk schrijven dat je wordt uitgesloten als je dat bandje niet draagt.
Volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt. Mogelijk wordt het op deze manier mijn laatste 4 Daagse!!!!!
weer een plekje voor een nieuwe deelnemer. ze zullen je dankbaar zijn.
Michel, niet zeuren en gewoon met de tijd meegaan.
Waarom is het zeuren als je je afkeer laat blijken over zo'n afkeurenswaardig polsbandje. Ik ben het helemaal met Michel eens.!
Ook eens. Het polsbandje is natuurlijk helemaal geen vooruitgang (chip op je schoenen is dat wèl) en is te danken aan van die dombo's die pasjes en startkaarten vergeten of kwijt raken.... :roll:
Maar om het hierom nou je laatste 4daagse te laten zijn gaat wel erg ver.
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
bakfiets

Re: Afschaffing barcodekaart / overgang naar polsbandje

Bericht door bakfiets »

als ze de zwart lopers kunnen verminderen dan is het mij die band al waard.
Gebruikersavatar
Adri
W4W Freak
W4W Freak
Berichten: 115
Lid geworden op: 03 okt 2006, 18:48
Leeftijd: 58
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 500
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: ????
Merk wandelschoenen: Hanwag met X-socks
Mood: Gewoon
Locatie: Maarssen

Re: Afschaffing barcodekaart / overgang naar polsbandje

Bericht door Adri »

Hoezo, ik mag toch gewoon een dagje wandelen. dat er toevallig 45000 andere lopen kan ik toch niks aan doen ;)
Gebruikersavatar
Voy con Dios
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3948
Lid geworden op: 29 sep 2007, 18:53
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Locatie: Veenendaal

Re: Afschaffing barcodekaart / overgang naar polsbandje

Bericht door Voy con Dios »

Adri schreef:Hoezo, ik mag toch gewoon een dagje wandelen. dat er toevallig 45000 andere lopen kan ik toch niks aan doen ;)
Mee eens.
Welke dag ga je lopen Adri?
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
Gebruikersavatar
De Haagse Règâh
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2376
Lid geworden op: 23 apr 2005, 10:46
Leeftijd: 52
Afstand 2025: 0
Loopnummer 2025: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Locatie: Loosduinen/Den Haag
Contacteer:

Re: Afschaffing barcodekaart / overgang naar polsbandje

Bericht door De Haagse Règâh »

bakfiets schreef:als ze de zwart lopers kunnen verminderen dan is het mij die band al waard.
Tsjee, nou, wat heb ik een last van die zwartlopers zèg. Overal waar je loopt zie je die hordes zwartlopers. Lijkt wel een plaag..... :roll:
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
Gebruikersavatar
Danyell
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3566
Lid geworden op: 16 nov 2004, 14:26
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Locatie: Rozenburg
Contacteer:

Re: Afschaffing barcodekaart / overgang naar polsbandje

Bericht door Danyell »

Adri schreef:Hoezo, ik mag toch gewoon een dagje wandelen. dat er toevallig 45000 andere lopen kan ik toch niks aan doen ;)
Tuuuuuuuuurlijk!
Ik heb gisteren ook gewoon een dagje gefietst.
Dat er toevallig 200 anderen fietsten kan ik toch niks aan doen ... ;)
De weg is vrij, toch?
Alleen, maar niet eenzaam
Gebruikersavatar
johnnywalker
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2481
Lid geworden op: 28 mei 2007, 20:00
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 0
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
Locatie: Vianen
Contacteer:

Re: Afschaffing barcodekaart / overgang naar polsbandje

Bericht door johnnywalker »

Danyell schreef:
Adri schreef:Hoezo, ik mag toch gewoon een dagje wandelen. dat er toevallig 45000 andere lopen kan ik toch niks aan doen ;)
Tuuuuuuuuurlijk!
Ik heb gisteren ook gewoon een dagje gefietst.
Dat er toevallig 200 anderen fietsten kan ik toch niks aan doen ... ;)
De weg is vrij, toch?
Op een enkele hond en wat instabiele fietsers na........
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws 2010”