Pagina 21 van 24

Re: Afschaffing barcodekaart

Geplaatst: 09 jun 2010, 06:58
door De Haagse Règâh
Jan Woordes schreef:
Maaike schreef:
peterc schreef:Daar gaan we weer.
Gewoon afwachten en misschien valt het allemaal best wel mee.
We zullen het er mee moeten doen, of niet natuurlijk, beslis je zelf.
Ach ... Laat hem hier maar over nuilen. Anders begint ie straks nog over z'n roze-pillen-nuil-onderwerp... ;)
Hij heeft nog steeds niet door dat hij gewoon een nummer in het geheel is. :lol: :lol:
Oh, sterker nog, ik hèb gewoon een deelnemersnummer.
En ja hoor, ik doe braaf mijn bandje om en volg heel trouw de regeltjes.

Maar ik mag toch wel zeggen dat ik die bandjes gewoon ruk vind zitten? Als de PVV dit item op het verkiezingsprogramma zou zetten zou ik zelfs serieus overwegen om vandaag.... Nee, toch maar niet....
Net zoals ik mag zeggen dat ik een mening heb over de waarde van de prestatie wanneer je een vierdaagse niet kan volbrengen zonder het gebruik van roze pillen? Voor nieuwelingen lees: Roze pillen or not?

Re: Afschaffing barcodekaart

Geplaatst: 15 jun 2010, 15:18
door Sunny
Wij hebben in Egypte een week lang een (all-inclusive) polsbandje om gehad. Zonnen, zweten, zwemmen, douchen, borrelen, eten, drinken, visjes voeren, alles hebben we ermee gedaan. Pas de problème!

Afbeelding

Re: Afschaffing barcodekaart

Geplaatst: 17 jun 2010, 19:08
door peterc
Sunny schreef:Wij hebben in Egypte een week lang een (all-inclusive) polsbandje om gehad. Zonnen, zweten, zwemmen, douchen, borrelen, eten, drinken, visjes voeren, alles hebben we ermee gedaan. Pas de problème!

Afbeelding
Geweldig toch, alleen de kleur, ze weten daar natuurlijk niet wat ROOD,WIT en BLAUW is

Polsbandje

Geplaatst: 04 jul 2010, 20:19
door Michel
Net het Wandelsport Magazine gelezen over het polsbandje. Niet te geloven wat ze voor argumenten bedenken om dat onding te verplichten. Ik heb de 4 Daagse al 26 keer uitgelopen. Als ik wil frauderen had ik dat al 26 keer gedaan. En mijn startkaart ben ik nog nooit kwijt geraakt.
En doodleuk schrijven dat je wordt uitgesloten als je dat bandje niet draagt.
Volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt. Mogelijk wordt het op deze manier mijn laatste 4 Daagse!!!!!

Re: Polsbandje

Geplaatst: 04 jul 2010, 20:23
door Rachel
Er is hier en op het 4daagse forum al veel over gesproken..
Probeer het eerst eens eer je je oordeel erover uitspreekt..
Wellicht valt het allemaal reuze mee, en als dat niet zo is dan zul je waarschijnlijk niet de enige zijn en zal de organisatie dit ook te weten komen. Als er dan veel 'klachten' op komen zal er vast wel wat mee gedaan worden! :)

Re: Polsbandje

Geplaatst: 04 jul 2010, 20:49
door bakfiets
Michel schreef:Net het Wandelsport Magazine gelezen over het polsbandje. Niet te geloven wat ze voor argumenten bedenken om dat onding te verplichten. Ik heb de 4 Daagse al 26 keer uitgelopen. Als ik wil frauderen had ik dat al 26 keer gedaan. En mijn startkaart ben ik nog nooit kwijt geraakt.
En doodleuk schrijven dat je wordt uitgesloten als je dat bandje niet draagt.
Volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt. Mogelijk wordt het op deze manier mijn laatste 4 Daagse!!!!!
weer een plekje voor een nieuwe deelnemer. ze zullen je dankbaar zijn.

Re: Polsbandje

Geplaatst: 04 jul 2010, 22:05
door Ruud
bakfiets schreef:
Michel schreef:Net het Wandelsport Magazine gelezen over het polsbandje. Niet te geloven wat ze voor argumenten bedenken om dat onding te verplichten. Ik heb de 4 Daagse al 26 keer uitgelopen. Als ik wil frauderen had ik dat al 26 keer gedaan. En mijn startkaart ben ik nog nooit kwijt geraakt.
En doodleuk schrijven dat je wordt uitgesloten als je dat bandje niet draagt.
Volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt. Mogelijk wordt het op deze manier mijn laatste 4 Daagse!!!!!
weer een plekje voor een nieuwe deelnemer. ze zullen je dankbaar zijn.
Michel, niet zeuren en gewoon met de tijd meegaan.

Re: Polsbandje

Geplaatst: 05 jul 2010, 06:46
door johnnywalker
Ruud schreef:
bakfiets schreef:
Michel schreef:Net het Wandelsport Magazine gelezen over het polsbandje. Niet te geloven wat ze voor argumenten bedenken om dat onding te verplichten. Ik heb de 4 Daagse al 26 keer uitgelopen. Als ik wil frauderen had ik dat al 26 keer gedaan. En mijn startkaart ben ik nog nooit kwijt geraakt.
En doodleuk schrijven dat je wordt uitgesloten als je dat bandje niet draagt.
Volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt. Mogelijk wordt het op deze manier mijn laatste 4 Daagse!!!!!
weer een plekje voor een nieuwe deelnemer. ze zullen je dankbaar zijn.
Michel, niet zeuren en gewoon met de tijd meegaan.
Waarom is het zeuren als je je afkeer laat blijken over zo'n afkeurenswaardig polsbandje. Ik ben het helemaal met Michel eens.!

Re: Polsbandje

Geplaatst: 05 jul 2010, 07:09
door De Haagse Règâh
johnnywalker schreef:
Ruud schreef:
bakfiets schreef:
Michel schreef:Net het Wandelsport Magazine gelezen over het polsbandje. Niet te geloven wat ze voor argumenten bedenken om dat onding te verplichten. Ik heb de 4 Daagse al 26 keer uitgelopen. Als ik wil frauderen had ik dat al 26 keer gedaan. En mijn startkaart ben ik nog nooit kwijt geraakt.
En doodleuk schrijven dat je wordt uitgesloten als je dat bandje niet draagt.
Volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt. Mogelijk wordt het op deze manier mijn laatste 4 Daagse!!!!!
weer een plekje voor een nieuwe deelnemer. ze zullen je dankbaar zijn.
Michel, niet zeuren en gewoon met de tijd meegaan.
Waarom is het zeuren als je je afkeer laat blijken over zo'n afkeurenswaardig polsbandje. Ik ben het helemaal met Michel eens.!
Ook eens. Het polsbandje is natuurlijk helemaal geen vooruitgang (chip op je schoenen is dat wèl) en is te danken aan van die dombo's die pasjes en startkaarten vergeten of kwijt raken.... :roll:
Maar om het hierom nou je laatste 4daagse te laten zijn gaat wel erg ver.

Re: Afschaffing barcodekaart / overgang naar polsbandje

Geplaatst: 05 jul 2010, 07:39
door bakfiets
als ze de zwart lopers kunnen verminderen dan is het mij die band al waard.

Re: Afschaffing barcodekaart / overgang naar polsbandje

Geplaatst: 05 jul 2010, 07:41
door Adri
Hoezo, ik mag toch gewoon een dagje wandelen. dat er toevallig 45000 andere lopen kan ik toch niks aan doen ;)

Re: Afschaffing barcodekaart / overgang naar polsbandje

Geplaatst: 05 jul 2010, 08:14
door Voy con Dios
Adri schreef:Hoezo, ik mag toch gewoon een dagje wandelen. dat er toevallig 45000 andere lopen kan ik toch niks aan doen ;)
Mee eens.
Welke dag ga je lopen Adri?

Re: Afschaffing barcodekaart / overgang naar polsbandje

Geplaatst: 05 jul 2010, 08:15
door De Haagse Règâh
bakfiets schreef:als ze de zwart lopers kunnen verminderen dan is het mij die band al waard.
Tsjee, nou, wat heb ik een last van die zwartlopers zèg. Overal waar je loopt zie je die hordes zwartlopers. Lijkt wel een plaag..... :roll:

Re: Afschaffing barcodekaart / overgang naar polsbandje

Geplaatst: 05 jul 2010, 08:15
door Danyell
Adri schreef:Hoezo, ik mag toch gewoon een dagje wandelen. dat er toevallig 45000 andere lopen kan ik toch niks aan doen ;)
Tuuuuuuuuurlijk!
Ik heb gisteren ook gewoon een dagje gefietst.
Dat er toevallig 200 anderen fietsten kan ik toch niks aan doen ... ;)
De weg is vrij, toch?

Re: Afschaffing barcodekaart / overgang naar polsbandje

Geplaatst: 05 jul 2010, 16:28
door johnnywalker
Danyell schreef:
Adri schreef:Hoezo, ik mag toch gewoon een dagje wandelen. dat er toevallig 45000 andere lopen kan ik toch niks aan doen ;)
Tuuuuuuuuurlijk!
Ik heb gisteren ook gewoon een dagje gefietst.
Dat er toevallig 200 anderen fietsten kan ik toch niks aan doen ... ;)
De weg is vrij, toch?
Op een enkele hond en wat instabiele fietsers na........