Bij den Duvel wel, aan de Palm krijg je een bonnetje voor één consumatie, maar als je wat rondkijkt ga je veel bonnetjes vinden op de tafelsPingu schreef:Aha ! Dus bij de Doto 2009 is het dus Duvel en Palm a volonté ?Steven schreef: a volonté, daarmee bedoelen we hier in België vanalles door elkaar en/of zo veel mogelijk, komt eigenlijk van het Frans en is letterlijk vertaald naar willekeur. Wij zeggen hier in restaurants bv. ook mosselen a volonté of champagne a volonté.
11 april 2009: Kennedymars Sittard (L)
Moderators: Moderators, Beheerders
-
Steven
Re: 11 april 2009: Kennedymars Sittard (L)
- Gery
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 49
- Kilometers gelopen: 1
- 100+ wandelingen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
DatSteven schreef:Bij den Duvel wel, aan de Palm krijg je een bonnetje voor één consumatie, maar als je wat rondkijkt ga je veel bonnetjes vinden op de tafelsPingu schreef:Aha ! Dus bij de Doto 2009 is het dus Duvel en Palm a volonté ?Steven schreef: a volonté, daarmee bedoelen we hier in België vanalles door elkaar en/of zo veel mogelijk, komt eigenlijk van het Frans en is letterlijk vertaald naar willekeur. Wij zeggen hier in restaurants bv. ook mosselen a volonté of champagne a volonté.
-
Alicia
Maar één? Ik had er vorig jaar 3Steven schreef:Bij den Duvel wel, aan de Palm krijg je een bonnetje voor één consumatie, maar als je wat rondkijkt ga je veel bonnetjes vinden op de tafelsPingu schreef:Aha ! Dus bij de Doto 2009 is het dus Duvel en Palm a volonté ?Steven schreef: a volonté, daarmee bedoelen we hier in België vanalles door elkaar en/of zo veel mogelijk, komt eigenlijk van het Frans en is letterlijk vertaald naar willekeur. Wij zeggen hier in restaurants bv. ook mosselen a volonté of champagne a volonté.
-
Steven
Voor velen is dit het einde van hun dodentocht, na een hele nacht lopen zetten ze zich even neer, nemen wat (extra) bonnetjes, drinken wat Palm, en geraken dan niet meer recht....Gery schreef:DatSteven schreef: Bij den Duvel wel, aan de Palm krijg je een bonnetje voor één consumatie, maar als je wat rondkijkt ga je veel bonnetjes vinden op de tafelssnap ik dan niet, is toch alleen maar leuk/lekker voor de vinder?
- Sunny
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 9140
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
Ja und?Steven schreef:Voor velen is dit het einde van hun dodentocht, na een hele nacht lopen zetten ze zich even neer, nemen wat (extra) bonnetjes, drinken wat Palm, en geraken dan niet meer recht....Gery schreef:DatSteven schreef: Bij den Duvel wel, aan de Palm krijg je een bonnetje voor één consumatie, maar als je wat rondkijkt ga je veel bonnetjes vinden op de tafelssnap ik dan niet, is toch alleen maar leuk/lekker voor de vinder?
- Gery
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 49
- Kilometers gelopen: 1
- 100+ wandelingen: 2
mijn idee, na een keer te hebben meegelopen, lijkt me dit een prima eindeSunny schreef:Ja und?Steven schreef:Voor velen is dit het einde van hun dodentocht, na een hele nacht lopen zetten ze zich even neer, nemen wat (extra) bonnetjes, drinken wat Palm, en geraken dan niet meer recht....Gery schreef:
Datsnap ik dan niet, is toch alleen maar leuk/lekker voor de vinder?
![]()
- johnnywalker

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 0
- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 41
- Kennedymarsen volbracht: 29
- 100+ wandelingen: 9
- Merk wandelschoenen: Mephisto
- Mood: Blij
- Contacteer:
Ik houd hier ook al heftig rekening meeGery schreef:mijn idee, na een keer te hebben meegelopen, lijkt me dit een prima eindeSunny schreef:Ja und?Steven schreef: Voor velen is dit het einde van hun dodentocht, na een hele nacht lopen zetten ze zich even neer, nemen wat (extra) bonnetjes, drinken wat Palm, en geraken dan niet meer recht....![]()
(
over off topic gesproken)
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
www.grootgennepsgenootschap.nl
www.grootgennepsgenootschap.nl
- Ben
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 63
- Kilometers gelopen: 10500+
- Volgende wandeltocht: Oud Amsterdam ?
- Kennedymarsen volbracht: 3
- 100+ wandelingen: 3
- Merk wandelschoenen: Meindl Island
Ja hoor! Op die manier durf ik me ook wel in te schrijven. Happy hatjohnnywalker schreef:Ik houd hier ook al heftig rekening mee
Onder het motto: "Als ik maar tot aan den Palm geraak".
I'm rather walking than WalkKING! (Ben)
“Succes is niet definitief, falen is niet fataal. Het is de moed om door te gaan die telt.”
“Succes is niet definitief, falen is niet fataal. Het is de moed om door te gaan die telt.”
- Voy con Dios

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 53
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Ha, goeie sfeerimpressie en mooi compleet verslag van de tocht.Veool schreef:Nog een verslag:
http://www.jeroen-rozema.nl/wandel/kenn ... tard-2009/
In het vervolg af en toe aan mij vragen of ik jou ook es op de foto zet he? Vooral het woestijnpetje wat je droeg was heel fotogeniek
Ik hoop je weer op een andere mars te ontmoeten, het was gezellig met jou.
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
-
Veool
Zal ik doen.Voy con Dios schreef:Ha, goeie sfeerimpressie en mooi compleet verslag van de tocht.Veool schreef:Nog een verslag:
In het vervolg af en toe aan mij vragen of ik jou ook es op de foto zet he? Vooral het woestijnpetje wat je droeg was heel fotogeniek![]()
Ik hoop je weer op een andere mars te ontmoeten, het was gezellig met jou.
Het voelde soms ook net of ik in de woestijn liep die dag idd
- Gon
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 41
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 12
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag Banks II GTX
Jammer dat je diashow zo langzaam gaat op mijn pc.... krijg het niet bekeken..
- Bernard_dT
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 72
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: ± 19.000
- Aantal N4D volbracht: 13*
- Kennedymarsen volbracht: 40
- 100+ wandelingen: 5
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Oud
- Contacteer:
Mooi in elkaar gezet, Jeroen. Petje af. :perfect:Veool schreef:Nog een verslag:
'k Zal eens spieken hoe e.e.a. is 'gebouwd'.
-
Veool
Krijg je het helemaal niet bekeken of heel langzaam ?Gon schreef:Jammer dat je diashow zo langzaam gaat op mijn pc.... krijg het niet bekeken..![]()
- Gon
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 41
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 12
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag Banks II GTX
Het gaat bij mij zo traag dat ik het halfweg opgegeven heb..Veool schreef:Krijg je het helemaal niet bekeken of heel langzaam ?Gon schreef:Jammer dat je diashow zo langzaam gaat op mijn pc.... krijg het niet bekeken..![]()