Het is vooral de liefde die je krijgt van de verzorgers op deze rustposten. Dat is echt geweldig!! En natuurlijk dat bij iedere rustpost een W.C. (alleen voor de Intratuin-lopers) aanwezig is.... Ik heb er al weer ontzettend veel zin in!!!sabine schreef:ja en vraag maar aan paul hoe jaloers ik daar vorig jaar op wasIlonka1 schreef:Button is binnen, maar gaat inderdaad alleen maar voor de zekerheid mee in de tas. Ik heb namelijk al veel rustposten bij de Intratuin (bij de 40 km: 4 of 5 rustposten per dag).![]()
Iedere keer zagen we hem weer en moesten wij doorlopen
Rustpost KNBLO
Moderators: Moderators, Beheerders
- Ilonka1
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 42
- Afstand 2025: 4 x 40
- Kilometers gelopen: genoeg
- Aantal N4D volbracht: 5
- Kennedymarsen volbracht: 11
- 100+ wandelingen: 2
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Brooks
- Mood: Blij
Re: Rustpost KNBLO
Behoorlijk wandelverslaafd...
- Ineke61
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 64
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 15.050
- Aantal N4D volbracht: 16
- Kennedymarsen volbracht: 12
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Skechers
- Mood: Vrolijk
- Contacteer:
Beter mee verlegen dan om verlegen zegt mijn moeder altijd!Gon schreef:Hier ook zo!Ineke61 schreef:Met die button krijg je vaak iets lekkers. Soms de moeite waard. .... soms niet. Je hebt gelijk. ...... die button weegt niets! Gaat dus gewoon mee op de tas!
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:
http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com
- bahkos
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 45
- Kilometers gelopen: x
- Aantal N4D volbracht: 8
- Kennedymarsen volbracht: 16
- 100+ wandelingen: 7
- Merk wandelschoenen: Asics
- Contacteer:
Is intratuin voor iedereen mogelijk of moet je daar bij werken of zo?Ilonka1 schreef:Button is binnen, maar gaat inderdaad alleen maar voor de zekerheid mee in de tas. Ik heb namelijk al veel rustposten bij de Intratuin (bij de 40 km: 4 of 5 rustposten per dag).
- Ineke61

- Leeftijd: 64
- Kilometers gelopen: 15.050
- Aantal N4D volbracht: 16
- Kennedymarsen volbracht: 12
- Merk wandelschoenen: Skechers
- Contacteer:
Ik heb er een keer geplast maar ik heb ook wel eens gehoord dat je daar weg gestuurd werdbahkos schreef:Is intratuin voor iedereen mogelijk of moet je daar bij werken of zo?Ilonka1 schreef:Button is binnen, maar gaat inderdaad alleen maar voor de zekerheid mee in de tas. Ik heb namelijk al veel rustposten bij de Intratuin (bij de 40 km: 4 of 5 rustposten per dag).
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
- postmuts
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 62
- Afstand 2025: niet
- Loopnummer 2025: niet
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 2
- Volgende wandeltocht: ??....niet meer
- Kennedymarsen volbracht: 0
- Merk wandelschoenen: Van alles
Bij PostNL mag je altijd plassen mits er niemand van de Post moetIneke61 schreef:Ik heb er een keer geplast maar ik heb ook wel eens gehoord dat je daar weg gestuurd werdbahkos schreef:Is intratuin voor iedereen mogelijk of moet je daar bij werken of zo?Ilonka1 schreef:Button is binnen, maar gaat inderdaad alleen maar voor de zekerheid mee in de tas. Ik heb namelijk al veel rustposten bij de Intratuin (bij de 40 km: 4 of 5 rustposten per dag).
-
Nanta
Ik heb een keer bij de KPN geplast, en daar stond een behoorlijke rij ook met mensen die niet van de KPN waren....
Echter als er iemand kwam die wel van de KPN was, mocht die (uiteraard) voor, dus die hoefde niet in de rij aan te sluiten....
Ik denk ook niet dat het plassen een probleem zal zijn, hoe het met eten en drinken zit weet ik niet of je er lid van moet zijn of er moet werken of dat iedereen zich kan aanmelden voor rustposten....
Echter als er iemand kwam die wel van de KPN was, mocht die (uiteraard) voor, dus die hoefde niet in de rij aan te sluiten....
Ik denk ook niet dat het plassen een probleem zal zijn, hoe het met eten en drinken zit weet ik niet of je er lid van moet zijn of er moet werken of dat iedereen zich kan aanmelden voor rustposten....
- postmuts
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 62
- Afstand 2025: niet
- Loopnummer 2025: niet
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 2
- Volgende wandeltocht: ??....niet meer
- Kennedymarsen volbracht: 0
- Merk wandelschoenen: Van alles
KPN is niet meer aanwezig bij de 4daagse en bij PostNL moet je idd wel aangemeld zijn(en betaald) voor het eten en drinken maar een bakkie koffie, nah daar doe ik voor W4W niet moeilijk over hoor :-"Nanta schreef:Ik heb een keer bij de KPN geplast, en daar stond een behoorlijke rij ook met mensen die niet van de KPN waren....
- bahkos
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 45
- Kilometers gelopen: x
- Aantal N4D volbracht: 8
- Kennedymarsen volbracht: 16
- 100+ wandelingen: 7
- Merk wandelschoenen: Asics
- Contacteer:
En of ik daar blij mee was vorig jaar, ik stond op klappen en dan is het toch erg fijn als postmust zegt , ga maar even bij onspostmuts schreef:KPN is niet meer aanwezig bij de 4daagse en bij PostNL moet je idd wel aangemeld zijn(en betaald) voor het eten en drinken maar een bakkie koffie, nah daar doe ik voor W4W niet moeilijk over hoor :-"Nanta schreef:Ik heb een keer bij de KPN geplast, en daar stond een behoorlijke rij ook met mensen die niet van de KPN waren....
- LDW
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 55
- Kilometers gelopen: 20.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Volgende wandeltocht: Kennedymars Someren
- Kennedymarsen volbracht: 56
- 100+ wandelingen: 46
- Merk wandelschoenen: Hanwang GTX
- Mood: Gewoon
Wij kregen wel 4 buttons binnen!
ik neem ze 'voor de zekerheid' altijd wel mee, maar zelfs Nils gebruikte deze posten vorig jaar al niet meer.
ik neem ze 'voor de zekerheid' altijd wel mee, maar zelfs Nils gebruikte deze posten vorig jaar al niet meer.
Ambulo ergo sum
- Cornelia

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Contacteer:
Ik denk dat het voor Mira, in het ergste geval, wel eens belangrijk kan zijn.LDW schreef:Wij kregen wel 4 buttons binnen!
Meenemen dus.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- Gum
- W4W Freak

- Leeftijd: 43
- Afstand 2025: 40
- Loopnummer 2025: 40
- Kilometers gelopen: 5.700
- Aantal N4D volbracht: 5
- Volgende wandeltocht: Uhhhhh
- Merk wandelschoenen: Meindl
Yup bij mij zit ie er ook al op hoor, we kijken wel of het de moeite waard isIneke61 schreef:Met die button krijg je vaak iets lekkers. Soms de moeite waard. .... soms niet. Je hebt gelijk. ...... die button weegt niets! Gaat dus gewoon mee op de tas!
More Walking....Less Working
- Voy con Dios

- Leeftijd: 68
- Kilometers gelopen: 53
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
- Carolien
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 37
- Kilometers gelopen: 48
- Aantal N4D volbracht: 3!
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Contacteer:
Ik wil volgend jaar ook bij Intratuin mijn rust hebben bij wie moet je je aanmelden of op de wachtlijst gezet worden?Ilonka1 schreef:Button is binnen, maar gaat inderdaad alleen maar voor de zekerheid mee in de tas. Ik heb namelijk al veel rustposten bij de Intratuin (bij de 40 km: 4 of 5 rustposten per dag).
- Cornelia

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Contacteer:
Volgens mij is dat voor wandelaars die bij Intratuin werken.Carolien schreef:Ik wil volgend jaar ook bij Intratuin mijn rust hebben bij wie moet je je aanmelden of op de wachtlijst gezet worden?Ilonka1 schreef:Button is binnen, maar gaat inderdaad alleen maar voor de zekerheid mee in de tas. Ik heb namelijk al veel rustposten bij de Intratuin (bij de 40 km: 4 of 5 rustposten per dag).
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- julia55
- W4W Expert

- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: 40.000
- Aantal N4D volbracht: 37
- Volgende wandeltocht: Q
- Kennedymarsen volbracht: 8
- Merk wandelschoenen: meindl...en andere
het enige goede wat je krijgt voor de button is het heerlijk toetje in groesbeek (of 2 )
wat me wel verbaasd is dat de eerste dag bij elst een koolzuurhoudend drankje uitgedeeld wordt ....brrrrrrrr
wat me wel verbaasd is dat de eerste dag bij elst een koolzuurhoudend drankje uitgedeeld wordt ....brrrrrrrr