4 april 2015: Kennedy-Mars Sittard (L)

Kennedymarsen in de maand april

Moderators: Moderators, Beheerders

Jeltsje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 27+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk

Re: 4 april 2015: Kennedy-Mars Sittard (L)

Bericht door Jeltsje »

Voy con Dios schreef:Petje af voor de uitlopers en petje af voor de moeilijke beslisser... het is altijd rot om te moeten opgeven. Zelf 2x moeten doen en dat is nie leuk nie.
Maar D.v. ligt Sittard er volgend jaar weer.
Wel even wennen lijkt mij, zo'n andere start- en finishplaats. De sporthal heb ik altijd erg leuk gevonden, zeker ook als overnachtingsplek.

De lange stukken tussen de rustplekken, vooral op de laatste 20 kilometer, daar heeft Rob Faltin (die Friese Zwitser met de trompet) ooit iets heel handigs op gevonden. Hij belt gewoon bij mensen aan! Met zijn allerliefste gezicht en bij wijze van spreken de bloemetjes om zijn tekstballonnetjes heen, nodigt hij zichzelf en zijn wandelgezelschap van de dag) eventjes uit voor een hapje, een drankje en een toiletje...
In Limburg kan dat blijkbaar. De politie werd niet gebeld, nee, de tuinstoelen werden bijgeschoven.
Mijn blunder van de eeuw is, dat ik het adres niet heb onthouden.
Dat lukt hem bij de 11-stedentocht ook :icon_biggrin:
Corne92
W4W Expert
W4W Expert
Leeftijd: 31
Afstand 2025: 50
Kilometers gelopen: Vele
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Adidas

Bericht door Corne92 »

Alle uitlopers van harte gefeliciteerd! En de uitvallers, kop op, volgende keer beter :icon_smile:
fhd
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: meindl

Bericht door fhd »

Bedankt voor de verslagen, vooral die van Wil! Knap dat het je weer gelukt is. Iedereen proficiat, en Kenneth, het is lastig om te stoppen maar je hebt maar 1 lichaam terwijl er medere kennedymarsen zijn.
Voy con Dios
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag

Bericht door Voy con Dios »

Walkbibi, je bent een beetje kort in je ervaringsverslag. Je eerste Kennedymars? En dan al voor het donker binnen in Sittard? Komop dame, je moet hebben gevlogen. Hoe heb je dat gedaan? Had je leuk wandelgezelschap? En - belangrijk! - had je blaren?!
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
Berend-Botje
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: -
Afstand 2025: 40 of 50
Loopnummer 2025: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 31
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: -
Mood: Blij

Bericht door Berend-Botje »

Voy con Dios schreef:Walkbibi, je bent een beetje kort in je ervaringsverslag. Je eerste Kennedymars? En dan al voor het donker binnen in Sittard? Komop dame, je moet hebben gevlogen. Hoe heb je dat gedaan? Had je leuk wandelgezelschap? En - belangrijk! - had je blaren?!
Hier komt de blarenliefhebber weer om de hoek kijken :icon_cool:
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT

Bericht door Marko »

Berend-Botje schreef:
Voy con Dios schreef:Walkbibi, je bent een beetje kort in je ervaringsverslag. Je eerste Kennedymars? En dan al voor het donker binnen in Sittard? Komop dame, je moet hebben gevlogen. Hoe heb je dat gedaan? Had je leuk wandelgezelschap? En - belangrijk! - had je blaren?!
Hier komt de blarenliefhebber weer om de hoek kijken :icon_cool:
Jammer voor de blarenliefhebber, maar ze had geen blaren. Dit las ik in haar (korte, maar bondige :icon_wink: ) verslag.
herwin
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: 32
Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
Kennedymarsen volbracht: 19
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Divers

Bericht door herwin »

Derde, kijk maar op http://walkers4walkers.nl/viewtopic.php ... 03#p394403
WalkBibi

Bericht door WalkBibi »

Op veler verzoek ;) een wat uitgebreider verslag.

Om 4.50 uur kwam ik bepakt en bezakt op de markt in Sittard aan. Manlief was er bij, net als een vriend die foto's zou maken voor een opdracht vanuit zijn opleiding. Het eerste knipje kreeg ik in het glazen huis nog voordat ik was gestart dus dat was makkelijk binnen! Net voor de start zei de man op het podium dat we zouden boffen met het weer. Niets was minder waar, althans in de ochtend. Het druppelde bij de start een heel klein beetje en dit werd steeds meer. Bij de eerste Dixie stop rond 7.00 u heb ik mijn regenbroek aangetrokken omdat mijn sokken nat werden. Vervolgens een paar uur door de (lichte) regen gelopen. Maar met een capuchon en een muziekje op ging het prima. Bij de stop in Posterholt bleek ik onder mijn regenkleding net zo nat te zijn als mijn regenkleding zelf, maar dan van het transpireren... Ik heb even kort gezeten daar, voor de eerste keer die dag. Gelukkig klaarde het snel daarna op. Vervolgens liep ik steeds ongeveer 2 uur om vervolgens kort te rusten. Ik heb wel ontzettend weinig gedronken (ik gok een liter) en heel weinig gegeten. Mijn maag kon niet zoveel hebben maar ik heb er geen last van gehad dat ik bijna niks binnen kreeg.
Was trouwens wel lachen, ik heb die vriend zich in allerlei bochten zien wringen, zien klimmen, zien liggen in het gras om maar mooie foto's te maken. Ik heb zeker de ochtend steeds alleen gelopen, al heb ik natuurlijk wel geregeld een praatje gemaakt.
De aankomst in Wessem (geloof ik) van de brug af was leuk. We werden opgewacht door een enthousiaste man en kregen heerlijke bouillon. Toen door naar de rode loper in Thorn, altijd een feestje. Ik had deze keer geen last van de kinderkopjes daar. Ik liep lekker naar begon wel wat last van mijn spieren te krijgen dus die heeft mijn man even losgemaakt op 60 km. Bij 65 km wat strekoefeningen gedaan en toen in het gezelschap van twee onbekende maar gezellige mannen door naar Sittard. De tweede helft ging sneller dan de eerste helft dus ik was eerder dan gedacht weer in in de buurt van Sittard. Waarschijnlijk heeft het mooie weer daarbij geholpen maar ik vind de tweede helft van de route ook mooier en gezelliger. Was wel fijn om er weer voor het donker te zijn. De aankomst op de markt was gezellig, toch echt een andere sfeer dan bij de Sporthal. Nu is Sittard ook wel een beetje 'mijn' stad omdat ik er heb gewoond.

Ik had geen blaren maar wel last van mijn spieren en voeten. Die nacht heb ik slecht geslapen daardoor, maar kon zondag toch alweer prima uit de voeten. Maandag had ik al geen last meer en liep ik alweer prima op mijn hoge hakken. Bizar hè?
Voy con Dios
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag

Bericht door Voy con Dios »

WalkBibi schreef:Op veler verzoek ;) een wat uitgebreider verslag.

Om 4.50 uur kwam ik bepakt en bezakt op de markt in Sittard aan. Manlief was er bij, net als een vriend die foto's zou maken voor een opdracht vanuit zijn opleiding. Het eerste knipje kreeg ik in het glazen huis nog voordat ik was gestart dus dat was makkelijk binnen! Net voor de start zei de man op het podium dat we zouden boffen met het weer. Niets was minder waar, althans in de ochtend. Het druppelde bij de start een heel klein beetje en dit werd steeds meer. Bij de eerste Dixie stop rond 7.00 u heb ik mijn regenbroek aangetrokken omdat mijn sokken nat werden. Vervolgens een paar uur door de (lichte) regen gelopen. Maar met een capuchon en een muziekje op ging het prima. Bij de stop in Posterholt bleek ik onder mijn regenkleding net zo nat te zijn als mijn regenkleding zelf, maar dan van het transpireren... Ik heb even kort gezeten daar, voor de eerste keer die dag. Gelukkig klaarde het snel daarna op. Vervolgens liep ik steeds ongeveer 2 uur om vervolgens kort te rusten. Ik heb wel ontzettend weinig gedronken (ik gok een liter) en heel weinig gegeten. Mijn maag kon niet zoveel hebben maar ik heb er geen last van gehad dat ik bijna niks binnen kreeg.
Was trouwens wel lachen, ik heb die vriend zich in allerlei bochten zien wringen, zien klimmen, zien liggen in het gras om maar mooie foto's te maken. Ik heb zeker de ochtend steeds alleen gelopen, al heb ik natuurlijk wel geregeld een praatje gemaakt.
De aankomst in Wessem (geloof ik) van de brug af was leuk. We werden opgewacht door een enthousiaste man en kregen heerlijke bouillon. Toen door naar de rode loper in Thorn, altijd een feestje. Ik had deze keer geen last van de kinderkopjes daar. Ik liep lekker naar begon wel wat last van mijn spieren te krijgen dus die heeft mijn man even losgemaakt op 60 km. Bij 65 km wat strekoefeningen gedaan en toen in het gezelschap van twee onbekende maar gezellige mannen door naar Sittard. De tweede helft ging sneller dan de eerste helft dus ik was eerder dan gedacht weer in in de buurt van Sittard. Waarschijnlijk heeft het mooie weer daarbij geholpen maar ik vind de tweede helft van de route ook mooier en gezelliger. Was wel fijn om er weer voor het donker te zijn. De aankomst op de markt was gezellig, toch echt een andere sfeer dan bij de Sporthal. Nu is Sittard ook wel een beetje 'mijn' stad omdat ik er heb gewoond.

Ik had geen blaren maar wel last van mijn spieren en voeten. Die nacht heb ik slecht geslapen daardoor, maar kon zondag toch alweer prima uit de voeten. Maandag had ik al geen last meer en liep ik alweer prima op mijn hoge hakken. Bizar hè?
Kijk toch es! Dat zijn de verslagjes waar ik zo dol op ben. Leuk!
Meneer Wandelbibi is er eentje om in te lijsten, dat lees ik wel. Grote klasse! Hopelijk blijft hij een vaste supporter op dit soort trajecten.
Je herstelt pijlsnel van zo'n KM joh. Bij mij duurt het minstens een week, vandaar dat ik die afstanden niet meer wil lopen. (fluistermodus aan)Misschien de NvG nog een keertje...(fluistermodus uit)
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Contacteer:

Bericht door Truitje »

WalkBibi schreef:Op veler verzoek ;) een wat uitgebreider verslag.

Om 4.50 uur kwam ik bepakt en bezakt op de markt in Sittard aan. Manlief was er bij, net als een vriend die foto's zou maken voor een opdracht vanuit zijn opleiding.

Was trouwens wel lachen, ik heb die vriend zich in allerlei bochten zien wringen, zien klimmen, zien liggen in het gras om maar mooie foto's te maken.
Sorry, ik kan er niets aan doen :icon_rolleyes: maaruh, bestaat de mogelijkheid dat wij de resultaten van al die toeren ook nog te zien krijgen? :icon_mrgreen:
WalkBibi

Bericht door WalkBibi »

Zo gauw ik de foto's heb, zal ik er wel een paar posten. Ben benieuwd hoe ik er wandelend van alle kanten uitzie, lol.
Plaats reactie

Terug naar “Kennedymarsen in april”