Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Plaats reactie
Ineke61
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 64
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 16
Kennedymarsen volbracht: 12
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Ineke61 »

Voy con Dios schreef:Cuneratocht vanuit Amerongen. Ik verwachtte veel onverhard parcours, maar het viel wonderwel mee. Driekwart verhard, en daarna nog even de Amerongse Berg over. Valt mee in die "verdacht mooie" omgeving!
De mensen die deze tocht hebben gepijld krijgen van mij een dikke 10. Dat was goed in orde. Minder fijn waren de rustposten. Die ontbraken namelijk totaal... Dus na een zelfgekozen terrasje op 10 km volgde een - weliswaar prachtig - stuk parcours zonder horeca of wagenrust van maar liefst 16 km. Nog een minpuntje: geen wc aan de start/finish. Wederom merk je, dat deze wandeltocht niet door een wandelclub is georganiseerd. Men bedoelt het goed en doet het ook goed, maar weet niet wat een wandelaar nodig heeft.

Nogmaals: qua parcours en bepijling is deze tocht een aanrader. Mij zien ze volgend jaar weer terug. Hopelijk hebben ze ergens in dat regenwoud dan nog een kampeertafeltje met een paar bankjes neergezet. En bij de start/finish een dixie of zo. Niet omdat het moet, maar omdat het kan.

Het was een mooi dagje, samen met Annika. We hebben foto's alsof we een week hebben gewandeld :-) Kijk maar ff http://myalbum.com/album/faMNXC7W114B
Oeps! Geen wc bij de start??? Heavy!! Leuke foto's zeg!
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com
Sammie6306
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 40 km
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa

Bericht door Sammie6306 »

Vandaag heerlijk 30 km gelopen bij de Campustocht in Wijchen. Deze tweedaagse tocht werd voor het eerst georganiseerd en ik heb al vernomen dat het zo'n succes is dat het volgend jaar weer op de agenda komt.
De route was vandaag anders dan gisteren, aldus de organisatie. De route van vandaag liep via Alverna over een stuk Berendonck heen en toen via de meubelboulevard van Wijchen naar de hele andere kant, richting Beuningen, Leur e.d.
In het eerste stuk zaten veel stukken van de vierdaagse (maar dan omgekeerd), in het tweede gedeelte veel overeenkomsten met de Kastelentocht, maar toch ook weer net anders.

Ik heb samen met Dorien gelopen en de kilometers vlogen onder onze voeten vandaan doordat we de hele weg hebben lopen kletsen. Sommige mensen vonden dat er wat lange stukken rechtdoor zaten in het tweede gedeelte, maar daar hebben wij dus helemaal geen last van gehad. En na het lopen van de afsluitdijk vorig jaar, is niets meer te lang rechtdoor :icon_lol:
We hadden prachtig weer en ik heb erg genoten!!

Voor Spatoes: bij de finish zat Erik weer met een pilsje... onze lifter van vorige week. Hij was net zo van de wap :icon_lol: :icon_wink:
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas

Bericht door joyke »

vandaag met sherena de campus 2 daagse gelopen maar dan de 10 km en een dagje
we hebben zeer genoten van de route veel kwam ons bekend voor van de avond vierdaagse
en sommige stukjes van de nijmegen vierdaagse maar in omgekeerde richting erg leuk
we hebben er vandaag bijna 3 uur over gedaan maar ondanks dat lekker gelopen en geen klachten gekregen
erna zijn we lekker wezen zitten bij de blije dries op het terrasje en sherena nog ff los gegaan in de speeltuin
mog dezen weer worden georganieerd dan zijn we er zeker weer bij met zijn 2 en dan misschien wel op de 15 km
ook 2 dames van het forum gezien die mij herkende maar ik hun even niet de namen ben ik helaas verloren
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Anja63
W4W Freak
W4W Freak
Leeftijd: 56
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: genoeg
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: 35 van Zandvoort
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: asics
Mood: Gewoon

Bericht door Anja63 »

[/quote
joyke schreef: vandaag met sherena de campus 2 daagse gelopen maar dan de 10 km en een dagje
we hebben zeer genoten van de route veel kwam ons bekend voor van de avond vierdaagse
en sommige stukjes van de nijmegen vierdaagse maar in omgekeerde richting erg leuk
we hebben er vandaag bijna 3 uur over gedaan maar ondanks dat lekker gelopen en geen klachten gekregen
erna zijn we lekker wezen zitten bij de blije dries op het terrasje en sherena nog ff los gegaan in de speeltuin
mog dezen weer worden georganieerd dan zijn we er zeker weer bij met zijn 2 en dan misschien wel op de 15 km
ook 2 dames van het forum gezien die mij herkende maar ik hun even niet de namen ben ik helaas verloren
]

Dat waren Stéphanie en Anja63, Joyke. Leuk je gezien te hebben!
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Bericht door joyke »

Anja63 schreef:
[/quote
joyke schreef: vandaag met sherena de campus 2 daagse gelopen maar dan de 10 km en een dagje
Dat waren Stéphanie en Anja63, Joyke. Leuk je gezien te hebben!
was leuk om jullie ook even te zien en te ontmoeten
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT

Bericht door Marko »

Sammie6306 schreef:Vandaag heerlijk 30 km gelopen bij de Campustocht in Wijchen. Deze tweedaagse tocht werd voor het eerst georganiseerd en ik heb al vernomen dat het zo'n succes is dat het volgend jaar weer op de agenda komt.
De route was vandaag anders dan gisteren, aldus de organisatie. De route van vandaag liep via Alverna over een stuk Berendonck heen en toen via de meubelboulevard van Wijchen naar de hele andere kant, richting Beuningen, Leur e.d.
In het eerste stuk zaten veel stukken van de vierdaagse (maar dan omgekeerd), in het tweede gedeelte veel overeenkomsten met de Kastelentocht, maar toch ook weer net anders.

Ik heb samen met Dorien gelopen en de kilometers vlogen onder onze voeten vandaan doordat we de hele weg hebben lopen kletsen. Sommige mensen vonden dat er wat lange stukken rechtdoor zaten in het tweede gedeelte, maar daar hebben wij dus helemaal geen last van gehad. En na het lopen van de afsluitdijk vorig jaar, is niets meer te lang rechtdoor :icon_lol:
We hadden prachtig weer en ik heb erg genoten!!

Voor Spatoes: bij de finish zat Erik weer met een pilsje... onze lifter van vorige week. Hij was net zo van de wap :icon_lol: :icon_wink:
wazeggu?
longfield
W4W Expert
W4W Expert
Leeftijd: 59
Afstand 2025: 50
Kilometers gelopen: geen idee
Aantal N4D volbracht: 30+
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 4
Aantal 11 steden gelopen: 5
Merk wandelschoenen: wisselend

Bericht door longfield »

Vandaag de laatste dag van de Gooise 4daagse gelopen, 40 km. Heerlijk gewandeld in een mooie, voor mij grotendeels onbekende, omgeving.
If you can dream it, you can do it!
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Merk wandelschoenen: Hanwag
Contacteer:

Bericht door Cornelia »

Vandaag samen met Ingrid de Bataviatocht gelopen vanuit Lelystad.
Op de site was al gemeld dat wandelaars die vaker vanuit Lelystad hebben gewandeld intussen wel weten dat het daar absoluut niet saai is.
Dit was inderdaad het geval. Natuurlijk begonnen we door een stukje bebouwing maar al snel was er volop groen.
Richting de Bataviawerf. We zagen van verre de woontoren aan de Bataviahaven.
Vanaf de Saerdam hebben we zicht op de "Hurkende man> wat op een strekdam staat.
De Bataviawerf laten we rechts liggen en lopen via het fietspad het sluizencomplex over.
Prompt moeten we wachten want de brug gaat open maar het is prachtig weer en die bootjes zijn ook wel weer een leuk gezicht.
We volgen het fietspad om de parkeerplaats heen om heen en terug naar het beeld te lopen.
Op de terug weg mogen we via een trappetje de dijk weer betreden om via het zelfde fietspad weer terug te lopen.
Via de IJsselmeerdijk gaan we een woonwijkje in waar de huizen wel in een duin gebouwd lijken.
De straatnamen refereren ook naar de duinen (Duintop, Duinvoet).
Achterlangs de woningen loopt zelfs een zandpad. Leuk, leuk, leuk.
Even lijkt er wat water te gaan vallen maar de donkere wolk drijft richting het oosten.
We gaan verder via een wijkje dat achter de golfbaal ligt.
Kris kras gaat het door het bos rond de Zuigerplas. Heel leuk en afwisselend over gras, schelpen en bospaadjes.
We hebben nog geen rust genomen en mijn re. heup begint te protesteren. Hierdoor zet ik mijn re. voet iets naar buiten waardoor ik frictie in de knie krijg. Ik wil een stoel.
De vereniging heeft genoeg rustposten ingericht maar we gunden ons nog geen tijd.
Op ruim 17 km. staat er nog een rustpost dus toch even de voetjes omhoog, de schoenen even uit en KOFFIE.
Hier nog even in gesprek met de routebouwer en een compliment gegeven voor de mooie wandeling. TOP!
Bij het naderen van de start/finishlocatie zien we dat donkere wolken zich samen pakken maar we komen droog binnen en ook richting huis geen regen.
Thuis gekomen hoor ik van Eric dat ze bij de TT na 14 ronden de hoofdklasse hebben gestaakt.
De thuisblijvers hadden ongelijk. Voor herhaling vatbaar.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Berend-Botje
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: -
Afstand 2025: 40 of 50
Loopnummer 2025: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 31
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: -
Mood: Blij

Bericht door Berend-Botje »

Na gisteren 13km in de stromende regen, leek het vandaag goed te beginnen.
De NS wandeling Lingezegen: Van Elst naar Arnhem. met ook een paar bekende stukkies van de 1e dag vd Vierdaagse.
Tot het stationsplein droog gehouden maar toen ging het ook echt los, gelukkig onder de luifel van de SPAR kunnen schuilen.
Na een verkenning door het nieuwe station en een kopje chocomel met "bijlage" ben ik begonnen aan deel 2.
De NS wandeling Warnsborn: van Arnhem naar Wolfheze, jaren terug al een keer andersom gelopen maar toch soms onbekende stukjes.
Persoonlijk vond ik het laatste deel over de heide bij Wolfheze het mooiste.
Onderweg 2 buien gehad, maar daarvoor heb je een jack en evt broek in de rugzak.
Toch 17+21 km op de teller (hoewel de site 16 en 19 aangeeft)
De foto's staan op mn FB pagina, helaas (nog) niet in mijn Albums, heb daar "ruzie" mee
https://www.facebook.com/berend.dejonge.7
footloose
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: 64
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: Betuwetocht
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl

Bericht door footloose »

Eerste dag van de Barchemse Vierdaagse, 30 kilometer. Bijna de gehele dag in de motregen, poncho aan en poncho uit. Dus ook weer even een regentraining gehad. Maar wat was ik brak toen ik bij de finish kwam! Ik maak(te) me ernstig zorgen over de N4D (40 kilometer). Even een middagslaapje gedaan en toen kon ik gelukkig weer een beetje lopen, hopelijk herstelt het spoedig (voor morgenochtend). Ik moet wel zeggen dat ik vannacht maar een paar uur slaap heb gehad vanwege het feit dat ik iets voor mijn werk moest afmaken. Misschien dat het dat is? De sfeer zat er daardoor vandaag ook niet zo in, ook dat is hopelijk morgen beter, al wordt dan wel hetzelfde weer voorspeld. :icon_cry:
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Merk wandelschoenen: Hanwag
Contacteer:

Bericht door Cornelia »

footloose schreef:Eerste dag van de Barchemse Vierdaagse, 30 kilometer. Bijna de gehele dag in de motregen, poncho aan en poncho uit. Dus ook weer even een regentraining gehad. Maar wat was ik brak toen ik bij de finish kwam! Ik maak(te) me ernstig zorgen over de N4D (40 kilometer). Even een middagslaapje gedaan en toen kon ik gelukkig weer een beetje lopen, hopelijk herstelt het spoedig (voor morgenochtend). Ik moet wel zeggen dat ik vannacht maar een paar uur slaap heb gehad vanwege het feit dat ik iets voor mijn werk moest afmaken. Misschien dat het dat is? De sfeer zat er daardoor vandaag ook niet zo in, ook dat is hopelijk morgen beter, al wordt dan wel hetzelfde weer voorspeld. :icon_cry:
Hé Truus, bij wandeltochten in de maand juli heb je zelf een topic gemaakt van deze Vierdaagse daar kan je ook je verhaal kwijt (en past daar ook beter).
"Life is like a beach, enjoy the waves"
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Bericht door joyke »

in de omgeving van de plasmolen en leuk potje midgetgolf met me nichtje
ondanks dat me been tegen werkte toch een leuke dag gehad en actief geweest
Spatoes
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 68
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa

Bericht door Spatoes »

joyke schreef: in de omgeving van de plasmolen en leuk potje midgetgolf met me nichtje
Hee, ik ben ook in de Plasmolen geweest met 2 wandelaars. We rustten in "De Plasmolense Hof" en toen kwam er toch een stortbui over! Daarna weer prachtig, zonnig wandelweer terug naar het zweefvliegveld.
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Bericht door joyke »

Spatoes schreef:
joyke schreef: in de omgeving van de plasmolen en leuk potje midgetgolf met me nichtje
Hee, ik ben ook in de Plasmolen geweest met 2 wandelaars. We rustten in "De Plasmolense Hof" en toen kwam er toch een stortbui over! Daarna weer prachtig, zonnig wandelweer terug naar het zweefvliegveld.
ja inderdaad klopt we waren golf spelen toen ineens begon gou bia de bomen het huisje in zover ik nog fatsoenlijk kon rennen als je dat nog rennen mag noemen erna een prachtige warme zon en prachtige weer hebben genoten
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Bericht door joyke »

samen met sherena de kerk dropen tocht van Wijchen gelopen de 10 km bewandeld op nieuwe schoenen en heuptas

Met prachtige weer gehad onderweg op weg na de nifterikse dijk gestoken door een of andere vlieg gelijk een flinke ei kado ff goed gewassen en gespoeld op de rustpos waarnaar de ei gelukkig wat slonk daar lekker gezeten en bootjes gekeken uit onze tas wat gegeten en drankje besteld afgerond met wc bezoek door gelopen na de volgende zelf uitgezocht rust aan een picknick tafeltje waar de ogen van sherena op viel en daar ff lekker wilde zitten daar weer wat gesnoept uit onze tas en gedronken toen we onze weg vervolgde na de spoorlijn kwamen we door een eiken laantje waar we stuiten eiken processie rupsen we hebben toen een tandje extra bijgezet om er zo snel mogelijk doorheen te komen erna langs de hof van hagevoord ff gestopt bij de speeltuin daar heeft sherena ffkes gespeeld op de toestellen die er stonden en wat gedronken na het spelen was het weer tijd om onze weg te vervolgen naar de klap straat waar we langs de dieren weide kwamen en de nieuwe aangelegde bloemen tuin daar door heen gewandeld ff geneust tussen de bloemen en onze weg weer opgepakt naar het eind punt sterrenbos ons daar afgemeld en sherena haar medaille opgespeld kreeg door na de hema waar we heerlijk vers gemaakte broodjes hebben gegeten met een beker lekkere chocolade melk ter afsluiting we hebben erg gezellig gehad en genoten tussen wandelen door spelletjes gedaan zie ik zie wat jij niet zie en nog een natte broek gekregen omdat sherena de dop vergeten was dicht te maken sherena is zelfs zo blij met de 10 km dat ze volgd jaar de 15 wil proberen als ze die hebben
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”