Heel veel plezier samen.Marko schreef: 09 feb 2025, 07:52 Wie: Fien en ik
Wat: langs Amsterdamse grachten
Waar: Amsterdam
Wanneer: Maandag 10 februari
Welke afstand: 10 km
Hoe laat: rond 11.00 uur.
En lekker bijkletsen.
Moderators: Moderators, Beheerders

Heel veel plezier samen.Marko schreef: 09 feb 2025, 07:52 Wie: Fien en ik
Wat: langs Amsterdamse grachten
Waar: Amsterdam
Wanneer: Maandag 10 februari
Welke afstand: 10 km
Hoe laat: rond 11.00 uur.

Gaat vast goed komen, dank je!

Ik heb er zin in. Inderdaad lekker bijkletsen.

Mooie route. Ik heb het vaak gedaan, maar dan andersom. Van Amsterdam naar Marken en dan met de boot naar Volendam.Marko schreef: 02 mar 2025, 15:56 Aanstaande donderdag wil ik wandelen van Volendam naar Amsterdam, grotendeels langs het Markermeer.
Afstand ca. 33 km.

Dank je Fien!Fien schreef: 02 mar 2025, 16:41Mooie route. Ik heb het vaak gedaan, maar dan andersom. Van Amsterdam naar Marken en dan met de boot naar Volendam.Marko schreef: 02 mar 2025, 15:56 Aanstaande donderdag wil ik wandelen van Volendam naar Amsterdam, grotendeels langs het Markermeer.
Afstand ca. 33 km.
Veel plezier.

Ook ik heb het genoegen gehad om een deel van deze route met je te lopen.Marko schreef: 02 mar 2025, 19:10Dank je Fien!Fien schreef: 02 mar 2025, 16:41Mooie route. Ik heb het vaak gedaan, maar dan andersom. Van Amsterdam naar Marken en dan met de boot naar Volendam.Marko schreef: 02 mar 2025, 15:56 Aanstaande donderdag wil ik wandelen van Volendam naar Amsterdam, grotendeels langs het Markermeer.
Afstand ca. 33 km.
Veel plezier.
Ik heb deze route ook al meerdere keren gelopen, het is tevens onderdeel van het Zuiderzeepad.
Jij en Sylvia hebben toch ook een keer (samen met mij) deze route gelopen, in de richting van Amsterdam?

Cornelia schreef: 02 mar 2025, 20:13Ook ik heb het genoegen gehad om een deel van deze route met je te lopen.Marko schreef: 02 mar 2025, 19:10Dank je Fien!Fien schreef: 02 mar 2025, 16:41Mooie route. Ik heb het vaak gedaan, maar dan andersom. Van Amsterdam naar Marken en dan met de boot naar Volendam.Marko schreef: 02 mar 2025, 15:56 Aanstaande donderdag wil ik wandelen van Volendam naar Amsterdam, grotendeels langs het Markermeer.
Afstand ca. 33 km.
Veel plezier.
Ik heb deze route ook al meerdere keren gelopen, het is tevens onderdeel van het Zuiderzeepad.
Jij en Sylvia hebben toch ook een keer (samen met mij) deze route gelopen, in de richting van Amsterdam?
Vanaf Monnickendam.

Nee, wij hebben met zijn drieen van Amsterdam naar Marken gelopen en met de boot overgevaren. We hebben dat twee keer gedaan, omdat het de eerste keer zulk slecht weer was.Marko schreef: 02 mar 2025, 19:10Dank je Fien!Fien schreef: 02 mar 2025, 16:41Mooie route. Ik heb het vaak gedaan, maar dan andersom. Van Amsterdam naar Marken en dan met de boot naar Volendam.Marko schreef: 02 mar 2025, 15:56 Aanstaande donderdag wil ik wandelen van Volendam naar Amsterdam, grotendeels langs het Markermeer.
Afstand ca. 33 km.
Veel plezier.

Ik ga het vanavond nakijken (denk het zeker te weten). We twijfelden toen nog over de route voorbij Uitdam.Fien schreef: 03 mar 2025, 09:37Nee, wij hebben met zijn drieen van Amsterdam naar Marken gelopen en met de boot overgevaren. We hebben dat twee keer gedaan, omdat het de eerste keer zulk slecht weer was.Marko schreef: 02 mar 2025, 19:10Dank je Fien!Fien schreef: 02 mar 2025, 16:41Mooie route. Ik heb het vaak gedaan, maar dan andersom. Van Amsterdam naar Marken en dan met de boot naar Volendam.Marko schreef: 02 mar 2025, 15:56 Aanstaande donderdag wil ik wandelen van Volendam naar Amsterdam, grotendeels langs het Markermeer.
Afstand ca. 33 km.
Veel plezier.
We hebben nooit richting Amsterdam gelopen.

Het klopt wat je schrijft, Fien.Marko schreef: 03 mar 2025, 13:30Ik ga het vanavond nakijken (denk het zeker te weten). We twijfelden toen nog over de route voorbij Uitdam.Fien schreef: 03 mar 2025, 09:37Nee, wij hebben met zijn drieen van Amsterdam naar Marken gelopen en met de boot overgevaren. We hebben dat twee keer gedaan, omdat het de eerste keer zulk slecht weer was.Marko schreef: 02 mar 2025, 19:10Dank je Fien!Fien schreef: 02 mar 2025, 16:41Mooie route. Ik heb het vaak gedaan, maar dan andersom. Van Amsterdam naar Marken en dan met de boot naar Volendam.Marko schreef: 02 mar 2025, 15:56 Aanstaande donderdag wil ik wandelen van Volendam naar Amsterdam, grotendeels langs het Markermeer.
Afstand ca. 33 km.
Veel plezier.
We hebben nooit richting Amsterdam gelopen.