10-11 sept 2010: Van Z tot Z tocht Zeewolde (FL)
Moderators: Moderators, Beheerders
- Appie
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 25000+
- Volgende wandeltocht: Billy Turf
- Kennedymarsen volbracht: 58
- 100+ wandelingen: 34
- Aantal 11 steden gelopen: 10
- Merk wandelschoenen: asics +saucony
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Re: 10-11 sept 2010: Van Z tot Z tocht Zeewolde (FL)
Is al ingeschreven:
33 Berend Botje
34 Cornelia
35 Wolfje
36 LHST
54 Carola
120 Rob Keetlaer
123 Knutsel
124 Voy con Dios
126 Otto
158 Appie
159 Jannie
215 LDW
Twijfel:
Nollie
Ton
33 Berend Botje
34 Cornelia
35 Wolfje
36 LHST
54 Carola
120 Rob Keetlaer
123 Knutsel
124 Voy con Dios
126 Otto
158 Appie
159 Jannie
215 LDW
Twijfel:
Nollie
Ton
-
BestuurZtotZ
Jawel...daar zijn we weer....nog minder dan 2 weken en de best verzorgde tocht van Nederland gaat weer van start. Even ter informatie voor diegene die 110 km te veel vinden (dat zijn jullie natuurlijk niet) je kan nu ook 50 of 25 km lopen. Zie http://www.ztotz.nl
Probeer nog een paar mensen enthousiast te maken...het wordt weer gezellig en waarschijnlijk drukker dan ooit.
Oh ja....de weer berichten zijn positief....de regen is op, denk ik.
Groetjes en tot 10 Sept in Zeewolde
Probeer nog een paar mensen enthousiast te maken...het wordt weer gezellig en waarschijnlijk drukker dan ooit.
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
Ik zag het op de site. Maar helaas heb ik andere startbureau-verplichtingen op 11 september.BestuurZtotZ schreef:Jawel...daar zijn we weer....nog minder dan 2 weken en de best verzorgde tocht van Nederland gaat weer van start. Even ter informatie voor diegene die 110 km te veel vinden (dat zijn jullie natuurlijk niet) je kan nu ook 50 of 25 km lopen. Zie http://www.ztotz.nl
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Sunny

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 9140
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
Te gek! Vijftig door de polder en overdag! Super! Voor nu is het helaas te kort dag (ik geloof dat ik me al elders moet melden voor een tochtje), maar als deze mogelijheid blijft ben ik er volgend jaar zeker bij op de 50! (Of de 25BestuurZtotZ schreef:je kan nu ook 50 of 25 km lopen.
- Tigelu

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Merk wandelschoenen: vifefingers
Vervoer zal dan niet zo'n probleem zijn denk ik! Volgens mij komt de helft van de mensen die de polder ingaan langs Almere (en de andere helft via Lelystad, Harderwijk of Kampen) en zal er vast wel iemand zijn die even een slingertje bij jou langs maakt.Sunny schreef:Te gek! Vijftig door de polder en overdag! Super! Voor nu is het helaas te kort dag (ik geloof dat ik me al elders moet melden voor een tochtje), maar als deze mogelijheid blijft ben ik er volgend jaar zeker bij op de 50! (Of de 25BestuurZtotZ schreef:je kan nu ook 50 of 25 km lopen.) Alleen nog even bekijken hoe ik zo vroeg in Zeewolde kan komen, want het OV in de polder is al een ramp, maar zó vroeg wordt het natuurlijk helemaal dramatisch!
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
-
BestuurZtotZ
In Zeewolde komen lukt altijd wel....ik zie een open deurtje...je "gelooft" dat je ergens anders moet zijn...kleine kans dat je dit jaar alsnog mee doet begrijp ikSunny schreef:Te gek! Vijftig door de polder en overdag! Super! Voor nu is het helaas te kort dag (ik geloof dat ik me al elders moet melden voor een tochtje), maar als deze mogelijheid blijft ben ik er volgend jaar zeker bij op de 50! (Of de 25BestuurZtotZ schreef:je kan nu ook 50 of 25 km lopen.) Alleen nog even bekijken hoe ik zo vroeg in Zeewolde kan komen, want het OV in de polder is al een ramp, maar zó vroeg wordt het natuurlijk helemaal dramatisch!
Deze afstanden zullen blijven....als opstapper naar de Volle 110 en omdat er veel mensen op inschrijven...het is dus een succes.
- Ed

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: wat lusjes
- Kennedymarsen volbracht: 3
- 100+ wandelingen: 3
- Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
En prettig om de 25 of 50 lopers te spreken onderweg ,die zijn nog fris.BestuurZtotZ schreef:In Zeewolde komen lukt altijd wel....ik zie een open deurtje...je "gelooft" dat je ergens anders moet zijn...kleine kans dat je dit jaar alsnog mee doet begrijp ikSunny schreef:Te gek! Vijftig door de polder en overdag! Super! Voor nu is het helaas te kort dag (ik geloof dat ik me al elders moet melden voor een tochtje), maar als deze mogelijheid blijft ben ik er volgend jaar zeker bij op de 50! (Of de 25BestuurZtotZ schreef:je kan nu ook 50 of 25 km lopen.) Alleen nog even bekijken hoe ik zo vroeg in Zeewolde kan komen, want het OV in de polder is al een ramp, maar zó vroeg wordt het natuurlijk helemaal dramatisch!
![]()
Deze afstanden zullen blijven....als opstapper naar de Volle 110 en omdat er veel mensen op inschrijven...het is dus een succes.
Facta non verba.
-
BestuurZtotZ
Mensen....Kom op !! De afstand is een échte uitdaging...en een overwinning op jezelf. Je wordt volledig in de watten gelegd qua eten, drinken en verzorging. En het is Veilig...door permanente begeleiding door motorrijders, verkeersregelaars etc.
Om over de inzet van de vrijwilligers en de saamhorigheid onder de lopers maar te zwijgen.
Wat moet een wandeltocht nog meer bieden dan dit ??? om je er voor in te schrijven.
Uiteindelijk is het zo, als je van te voren weet dat je een tocht uit loopt....is het toch geen uitdaging meer ?
Door de afstand blijft de Z tot Z een échte uitdaging....voor elke loper.... en je loopt nooit alleen ! "wij" zullen jullie altijd bij staan !!!!
Dus ? Ga de uitdaging aan met jezelf.....en doe mee aan dit unieke wandel evenement
Om over de inzet van de vrijwilligers en de saamhorigheid onder de lopers maar te zwijgen.
Wat moet een wandeltocht nog meer bieden dan dit ??? om je er voor in te schrijven.
Uiteindelijk is het zo, als je van te voren weet dat je een tocht uit loopt....is het toch geen uitdaging meer ?
Door de afstand blijft de Z tot Z een échte uitdaging....voor elke loper.... en je loopt nooit alleen ! "wij" zullen jullie altijd bij staan !!!!
Dus ? Ga de uitdaging aan met jezelf.....en doe mee aan dit unieke wandel evenement
-
BestuurZtotZ
Goed gezien ! Ik zie geen reden om niet mee te doenEd schreef:En prettig om de 25 of 50 lopers te spreken onderweg ,die zijn nog fris.BestuurZtotZ schreef:In Zeewolde komen lukt altijd wel....ik zie een open deurtje...je "gelooft" dat je ergens anders moet zijn...kleine kans dat je dit jaar alsnog mee doet begrijp ikSunny schreef:Te gek! Vijftig door de polder en overdag! Super! Voor nu is het helaas te kort dag (ik geloof dat ik me al elders moet melden voor een tochtje), maar als deze mogelijheid blijft ben ik er volgend jaar zeker bij op de 50! (Of de 25BestuurZtotZ schreef:je kan nu ook 50 of 25 km lopen.) Alleen nog even bekijken hoe ik zo vroeg in Zeewolde kan komen, want het OV in de polder is al een ramp, maar zó vroeg wordt het natuurlijk helemaal dramatisch!
![]()
-
LAWandelaar
Verplichtingen elders misschien ?BestuurZtotZ schreef:Goed gezien ! Ik zie geen reden om niet mee te doenEd schreef:En prettig om de 25 of 50 lopers te spreken onderweg ,die zijn nog fris.BestuurZtotZ schreef:In Zeewolde komen lukt altijd wel....ik zie een open deurtje...je "gelooft" dat je ergens anders moet zijn...kleine kans dat je dit jaar alsnog mee doet begrijp ikSunny schreef:Te gek! Vijftig door de polder en overdag! Super! Voor nu is het helaas te kort dag (ik geloof dat ik me al elders moet melden voor een tochtje), maar als deze mogelijheid blijft ben ik er volgend jaar zeker bij op de 50! (Of de 25BestuurZtotZ schreef:je kan nu ook 50 of 25 km lopen.) Alleen nog even bekijken hoe ik zo vroeg in Zeewolde kan komen, want het OV in de polder is al een ramp, maar zó vroeg wordt het natuurlijk helemaal dramatisch!
![]()
-
BestuurZtotZ
Even voor volgend jaar en de jaren daarna.... Z tot Z is ALTIJD !!!!!!! 2e weekend van September (vrijdag en zaterdag)...dan kunnen jullie daar vast rekening mee houdenLAWandelaar schreef:Verplichtingen elders misschien ?BestuurZtotZ schreef:Goed gezien ! Ik zie geen reden om niet mee te doenEd schreef:En prettig om de 25 of 50 lopers te spreken onderweg ,die zijn nog fris.BestuurZtotZ schreef:In Zeewolde komen lukt altijd wel....ik zie een open deurtje...je "gelooft" dat je ergens anders moet zijn...kleine kans dat je dit jaar alsnog mee doet begrijp ikSunny schreef:Te gek! Vijftig door de polder en overdag! Super! Voor nu is het helaas te kort dag (ik geloof dat ik me al elders moet melden voor een tochtje), maar als deze mogelijheid blijft ben ik er volgend jaar zeker bij op de 50! (Of de 25BestuurZtotZ schreef:je kan nu ook 50 of 25 km lopen.) Alleen nog even bekijken hoe ik zo vroeg in Zeewolde kan komen, want het OV in de polder is al een ramp, maar zó vroeg wordt het natuurlijk helemaal dramatisch!
![]()
- despier
- W4W WalkKING

- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: 16500
- Aantal N4D volbracht: 15¼
- Kennedymarsen volbracht: 100
- 100+ wandelingen: 11
- Merk wandelschoenen: Brooks
- Mood: Blij
Jammer dan is Waalwijk ook ALTIJD!!!!!!!BestuurZtotZ schreef: Even voor volgend jaar en de jaren daarna.... Z tot Z is ALTIJD !!!!!!! 2e weekend van September (vrijdag en zaterdag)...dan kunnen jullie daar vast rekening mee houden
Nuntius Transmittendus
- Sunny

- Kilometers gelopen: 9140
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
Ja maar Waalwijk is ALTIJD!!!!!!!! van zaterdag op zondagdespier schreef:Jammer dan is Waalwijk ook ALTIJD!!!!!!!BestuurZtotZ schreef: Even voor volgend jaar en de jaren daarna.... Z tot Z is ALTIJD !!!!!!! 2e weekend van September (vrijdag en zaterdag)...dan kunnen jullie daar vast rekening mee houden
-
BestuurZtotZ
Dubbelen kan ook....en waarom zou je ALTIJD !!!!!!!! voor Waalwijk kiezen ???Sunny schreef:Ja maar Waalwijk is ALTIJD!!!!!!!! van zaterdag op zondagdespier schreef:Jammer dan is Waalwijk ook ALTIJD!!!!!!!BestuurZtotZ schreef: Even voor volgend jaar en de jaren daarna.... Z tot Z is ALTIJD !!!!!!! 2e weekend van September (vrijdag en zaterdag)...dan kunnen jullie daar vast rekening mee houdenIk vind dat "dubbelen" eigenlijk ook wel wat voor jou Marc
-
BestuurZtotZ
Topper ! Tot volgend jaar dan maar...wel voor de hele tocht toch ?Nollie schreef:Hij staat voor volgend jaar op de kalender....ik word nu in subtropisch Hippo verwacht