Pagina 48 van 174
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 27 feb 2017, 23:34
door Truitje
Met wat oponthoud zijn hier dan de foto's die Bertus afgelopen zaterdag bij de WS78 tocht vanuit Ede geschoten heeft. Als je ze gaat kijken, klik dan eerst op 1 foto en klik dan even op de 3 puntjes rechtsboven aan, dan kan je lezen wat ik bij sommige foto's geschreven heb. En hier is dan de link:
https://myalbum.com/album/N522rFiAhHiJ
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 27 feb 2017, 23:44
door Annet
Truitje schreef:Met wat oponthoud zijn hier dan de foto's die Bertus afgelopen zaterdag bij de WS78 tocht vanuit Ede geschoten heeft. Als je ze gaat kijken, klik dan even op de 3 puntjes rechtsboven aan, dan kan je lezen wat ik bij sommige foto's geschreven heb. En hier is dan de link:https://myalbum.com/album/N522rFiAhHiJ
Trudy ik kan het album niet openen misschien omdat de link niet schuingedrukt en blauwkleurig weergegeven wordt. Jammer want het zijn altijd mooie foto's
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 27 feb 2017, 23:51
door Sammie6306
Annet schreef:Truitje schreef:Met wat oponthoud zijn hier dan de foto's die Bertus afgelopen zaterdag bij de WS78 tocht vanuit Ede geschoten heeft. Als je ze gaat kijken, klik dan even op de 3 puntjes rechtsboven aan, dan kan je lezen wat ik bij sommige foto's geschreven heb. En hier is dan de link:
https://myalbum.com/album/N522rFiAhHiJ
Trudy ik kan het album niet openen misschien omdat de link niet schuingedrukt en blauwkleurig weergegeven wordt. Jammer want het zijn altijd mooie foto's
https://myalbum.com/album/N522rFiAhHiJ
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 27 feb 2017, 23:51
door Truitje
Annet schreef:Truitje schreef:Met wat oponthoud zijn hier dan de foto's die Bertus afgelopen zaterdag bij de WS78 tocht vanuit Ede geschoten heeft. Als je ze gaat kijken, klik dan even op de 3 puntjes rechtsboven aan, dan kan je lezen wat ik bij sommige foto's geschreven heb. En hier is dan de link:
https://myalbum.com/album/N522rFiAhHiJ
Trudy ik kan het album niet openen misschien omdat de link niet schuingedrukt en blauwkleurig weergegeven wordt. Jammer want het zijn altijd mooie foto's
Moet nu goed zijn
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 28 feb 2017, 00:12
door Annet
Truitje schreef:Annet schreef:Truitje schreef:Met wat oponthoud zijn hier dan de foto's die Bertus afgelopen zaterdag bij de WS78 tocht vanuit Ede geschoten heeft. Als je ze gaat kijken, klik dan even op de 3 puntjes rechtsboven aan, dan kan je lezen wat ik bij sommige foto's geschreven heb. En hier is dan de link:
https://myalbum.com/album/N522rFiAhHiJ
Trudy ik kan het album niet openen misschien omdat de link niet schuingedrukt en blauwkleurig weergegeven wordt. Jammer want het zijn altijd mooie foto's
Moet nu goed zijn
Bedankt Trudy. De foto's spreken weer voor zich, de blubber ontbreekt niet. De puntjes werken prima
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 03 mar 2017, 15:26
door Marko
Vandaag van Zoetermeer naar Delft gelopen, 15 km over rustige paden afgelegd.
Doel was om nieuwe MBT schoenen in te lopen en dat is gelukt, al is er enige irritatie ontstaan op de linkervoet. Begin van blaarvorming dus desbetreffende plek wordt volgende keer afgeplakt met compeed.
Ik vond het wel een keer lekker om alleen maar verhard te lopen en geen markeringen, van welk pad dan ook, te hoeven volgen.
In Delft koffie gedronken bij een vriend van me; ik had in de stad wat lekkers gekocht voor bij de koffie en ook nog een lekker broodje voor erna.
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 04 mar 2017, 21:00
door Wil1956
Vandaag de Winterserietocht gelopen van de wsv WIEGO in Breda. Bij de startlocatie zag ik Coby in een flits voorbijlopen. Wij moesten meer dan een kwartier in de rij staan voor het inschrijven want dat ging tergend langzaam. Ingeschreven voor de 25 km, die 27 km bleek te zijn volgens de routebeschrijving. Veel in het Mastbos gelopen maar daarna veel boerenland. Aan de overkant van de A58 weer het Liesbos in, op weg naar de caférust in Prinsenbeek. Terug was het hetzelfde soort parcours, veel boerenwegen om van het ene bos naar het andere bos te gaan. Er zitten veel lange stukken in de route.
Het weer werkt prima mee. Onderweg naar Breda een regenbui gehad maar op het parcours was het droog. Af en toe wat zon en dan weer donker maar overwegend was het gewoon grijs.
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 04 mar 2017, 21:08
door Cornelia
Wil1956 schreef:Vandaag de Winterserietocht gelopen van de wsv WIEGO in Breda. Bij de startlocatie zag ik Coby in een flits voorbijlopen. Wij moesten meer dan een kwartier in de rij staan voor het inschrijven want dat ging tergend langzaam. Ingeschreven voor de 25 km, die 27 km bleek te zijn volgens de routebeschrijving. Veel in het Mastbos gelopen maar daarna veel boerenland. Aan de overkant van de A58 weer het Liesbos in, op weg naar de caférust in Prinsenbeek. Terug was het hetzelfde soort parcours, veel boerenwegen om van het ene bos naar het andere bos te gaan. Er zitten veel lange stukken in de route.
Het weer werkt prima mee. Onderweg naar Breda een regenbui gehad maar op het parcours was het droog. Af en toe wat zon en dan weer donker maar overwegend was het gewoon grijs.
In die hoek dus flink wat bos.
Met de pinksterdagen heb ik via VodFeen slaapplaats in Prinsenbeek geregeld voor de 3daagse in Breda.
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 04 mar 2017, 22:00
door Rachel
Cornelia schreef:Wil1956 schreef:Vandaag de Winterserietocht gelopen van de wsv WIEGO in Breda. Bij de startlocatie zag ik Coby in een flits voorbijlopen. Wij moesten meer dan een kwartier in de rij staan voor het inschrijven want dat ging tergend langzaam. Ingeschreven voor de 25 km, die 27 km bleek te zijn volgens de routebeschrijving. Veel in het Mastbos gelopen maar daarna veel boerenland. Aan de overkant van de A58 weer het Liesbos in, op weg naar de caférust in Prinsenbeek. Terug was het hetzelfde soort parcours, veel boerenwegen om van het ene bos naar het andere bos te gaan. Er zitten veel lange stukken in de route.
Het weer werkt prima mee. Onderweg naar Breda een regenbui gehad maar op het parcours was het droog. Af en toe wat zon en dan weer donker maar overwegend was het gewoon grijs.
In die hoek dus flink wat bos.
Met de pinksterdagen heb ik via VodFeen slaapplaats in Prinsenbeek geregeld voor de 3daagse in Breda.
Met de pinkster3daagse heb je ook heel veel mast en liesbos, voor mij altijd een thuiswedstrijd!
Heel mooie omgeving

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 04 mar 2017, 22:09
door Ed
Klopt,en WIEGO is altijd een boswandeling.
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 04 mar 2017, 22:48
door Tigelu
Vandaag voor het eerst sids de Scheveningen Light walk (nov 2016) de wandelschoenen aangetrokken.
Vanuit huis naar de stad - over de markt - door de stad -naar de andere kant van de stad voor de 60e verjaardag van een vriendin.
In de loop van de middag met de jongste dochter in de rolstoel een rondje gewandeld en zojuist vanuit de Grote Waal via NS-station weer naar huis.
Bij het station besloten dat het mooi was geweest en daar op de trein gestapt voor het laatste stukje.
Net op afstandmeten gekeken wat ik heb "gedaan" en dat was al met al toch een kleine 12 km.
De benen en voeten en vooral de knieën zijn moe, maar het begin is er.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 05 mar 2017, 10:06
door postmuts
Tigelu schreef:Vandaag voor het eerst sids de Scheveningen Light walk (nov 2016) de wandelschoenen aangetrokken.
Vanuit huis naar de stad - over de markt - door de stad -naar de andere kant van de stad voor de 60e verjaardag van een vriendin.
In de loop van de middag met de jongste dochter in de rolstoel een rondje gewandeld en zojuist vanuit de Grote Waal via NS-station weer naar huis.
Bij het station besloten dat het mooi was geweest en daar op de trein gestapt voor het laatste stukje.
Net op afstandmeten gekeken wat ik heb "gedaan" en dat was al met al toch een kleine 12 km.
De benen en voeten en vooral de knieën zijn moe, maar het begin is er.

Dat is al een behoorlijk begin als je al 4 maanden niet hebt gelopen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 05 mar 2017, 14:22
door Tigelu
postmuts schreef:Tigelu schreef:Vandaag voor het eerst sids de Scheveningen Light walk (nov 2016) de wandelschoenen aangetrokken.
Vanuit huis naar de stad - over de markt - door de stad -naar de andere kant van de stad voor de 60e verjaardag van een vriendin.
In de loop van de middag met de jongste dochter in de rolstoel een rondje gewandeld en zojuist vanuit de Grote Waal via NS-station weer naar huis.
Bij het station besloten dat het mooi was geweest en daar op de trein gestapt voor het laatste stukje.
Net op afstandmeten gekeken wat ik heb "gedaan" en dat was al met al toch een kleine 12 km.
De benen en voeten en vooral de knieën zijn moe, maar het begin is er.

Dat is al een behoorlijk begin als je al 4 maanden niet hebt gelopen
Met heul lange pauzes tussen de stukken. Ik ging om 13:45 uur van huis weg en liep om 22:15 uur weer naar binnen.
Goed geoefend op het rusten dus.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 05 mar 2017, 16:41
door Cornelia
Ed schreef:Klopt,en WIEGO is altijd een boswandeling.
Dan zal de 3daagse, zeer waarschijnlijk, eenmalig zijn.
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 05 mar 2017, 18:48
door Cornelia
Vandaag, samen met Ingrid, de Westlandtocht gelopen vanaf Madestein.
De routes stonden allemaal op 1 A4-tje dus we konden altijd nog beslissen om voor de 30 km. te gaan.
Goede routebeschrijving maar ik miste, bij het bekijken van de route op afstandmeten.nl, veel straatnamen.
Prima gepijld hoewel we in Wateringen het toch presteerden een pijl te missen.
Via sportvelden en receatieterrein Madestein richting Poeldijk.
Op de route veel water, veel ruimte, mooie huizen en, naar mijn verwachting, minder kassen.
Vanaf Poeldijk via De Honsel Noord naar Honselersdijk.
Natuurlijk langs de bloemenveiling waar het, op zondag, rustig is.
Via een prachtige route langs de Kromme Zwet. Daar nemen we de beslissing om door te gaan op de 25km..
De 30 km. maakt een lusje via 't Woudt om bij Wateringen weer aan te sluiten.
Er wordt vanaf 14.00 uur regen verwacht en daar hebben we geen zin in.
Ook dreigt er in mijn linker kuit kramp te schieten dus even de gang er uit. Dat gaat goed totdat ik weer wil versnellen en hetzelfde gevoel weer terug komt. Ondertussen veel drinken maar het wil niet baten.
Voor de officiële rust namen we het besluit om bij Paviljoen De Zweth een rust in te lassen.
We schatten dat we rond de 14 km. zitten en het is 11.20 uur.
Achteraf een goede keuze want bij De Bonte Haas in Wateringen was het vreselijk druk. Niet alleen van wandelaars maar ook vele wielrenners wisten dit plekje te vinden.
Daarna volgde een recht toe, recht aan stuk om in het centrum te belanden.
Daar werd nog even gebruik gemaakt van een toilet. En toen dus een stukje van de route gemist.
Gelukkig waren een paar dames ter plekke bekend dus wezen zij ons de weg.
De Poeldijkseweg was niet om over naar huis te schrijven maar we moesten wel om bij recreatieterrein De Uithof te komen.
Nog nooit geweest dus een ware verrassing met aan het eind een prachtig stukje langs een water de Wennetjes genaamd.
Dit water ging door tot in het recreatieterrein Madestein.
Daar werden we ook nog kris kras doorheen gestuurd om uiteindelijk weer bij de start/finishlocatie te belanden.
Helaas toch regen het laatste half uur maar blij dat we de extra lus niet gedaan hadden.
Het tegenover gestelde van vorige week. Toen was de route niet bie maar heerlijk gelopen.
Nu een prachtige route maar waardeloos gelopen.
Volgend weekend alleen op pad, even kijken hoe dat gaat.