Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Plaats reactie
Gebruikersavatar
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2986
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk
Locatie: wijchen - nijmegen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

Spatoes schreef:
joyke schreef: wow Spatoesje wat een verhaal en wat een belevenis
Ik sluit me bij de woorden van sammie aan :clap:
Denk niet dat ik in me een zo ver aan de wandel kom
Wel als ik een route kleur heb in het bos waar soms nog verdwaal
En om het dan zo op te schrijven zoals jij phoe :sweat:
Dank je Joyce maar ik zit ook wel "even te zweten" op m'n verslag hoor.
Ik maak onderweg notities in een klein boekje want anders ben ik als ik weer thuis de weg kwijt. Daarom probeer ik telkens een andere kant op te lopen.
Of ik sms met Marko of aan W. waar ik uithang, vind ik prettiger omdat ik alleen op pad ben en je weet maar nooit . . . . .
inderdaad je weet maar nooit in niemands land
en met die gekke van tegenwoordig houd je je hart vast
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4721
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Mooi verslag Jannie! Soms kan ik je op virtuele wijze ondersteuning bieden en dat doe ik heel graag! ;-) (tenzij ik aan het werk ben).
Spatoes
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2975
Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Spatoes »

Marko schreef:Mooi verslag Jannie! Soms kan ik je op virtuele wijze ondersteuning bieden en dat doe ik heel graag! ;-) (tenzij ik aan het werk ben).
Dank je Martin en je virtuele ondersteuning waardeer ik zeer!
Spatoes
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2975
Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Spatoes »

Wil, ook een mooi lang verslag! En Truus een mooi beknopt verslagje, ;)
Gebruikersavatar
Sammie6306
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2269
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 40 km
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Almelo

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Sammie6306 »

footloose schreef:Vandaag heb ik de laatste wandeltocht uit de winterserie van 'mijn' vereniging gelopen. Geen foto's dit keer.
Het was formeel 25 kilometer maar in werkelijkheid langer.
Zie hier de route: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1931350.
Fijn dat ik hem via Runkeeper heb opgeslagen want anders was ik toch wat teleurgesteld geweest over mijn snelheid (6 uur in totaal inclusief 2x een rust), niet wetende dat er een paar extra kilometers waren. Nu ben ik wel tevreden.

Het is hier in de Achterhoek altijd heel mooi wandelen, ook nu weer, veel onverhard met zo nu en dan een (oneffen) klinkerweg. Ik houd van het coulissenlandschap met stukjes bos, weilanden, boerderijen en landhuizen. Het miezerde maar dat vond ik helemaal niet erg, de harde en venijnig koude wind was zo nu en dan wel vervelend.
Nu lekker met een kop soep op de bank, even opwarmen.

Gisteren door 'jouw' regio gereden. Zelfs in Barchem geweest, leuk dorpje. Ook Borculo bijna genaderd, maar blijkbaar staat daar geen molen dus net niet helemaal. Heb ook genoten!
Gebruikersavatar
footloose
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1298
Lid geworden op: 25 mei 2009, 15:46
Leeftijd: 64
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: Betuwetocht
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Locatie: Lochem

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door footloose »

Sammie6306 schreef:
footloose schreef:Vandaag heb ik de laatste wandeltocht uit de winterserie van 'mijn' vereniging gelopen. Geen foto's dit keer.
Het was formeel 25 kilometer maar in werkelijkheid langer.
Zie hier de route: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1931350.
Fijn dat ik hem via Runkeeper heb opgeslagen want anders was ik toch wat teleurgesteld geweest over mijn snelheid (6 uur in totaal inclusief 2x een rust), niet wetende dat er een paar extra kilometers waren. Nu ben ik wel tevreden.

Het is hier in de Achterhoek altijd heel mooi wandelen, ook nu weer, veel onverhard met zo nu en dan een (oneffen) klinkerweg. Ik houd van het coulissenlandschap met stukjes bos, weilanden, boerderijen en landhuizen. Het miezerde maar dat vond ik helemaal niet erg, de harde en venijnig koude wind was zo nu en dan wel vervelend.
Nu lekker met een kop soep op de bank, even opwarmen.

Gisteren door 'jouw' regio gereden. Zelfs in Barchem geweest, leuk dorpje. Ook Borculo bijna genaderd, maar blijkbaar staat daar geen molen dus net niet helemaal. Heb ook genoten!
Ai, gemiste kans. Wij wonen naast de watermolen in Borculo en in Geesteren (kerkdorp bij Borculo) staat een 'gewone' molen. :p
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4721
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

footloose schreef:
Sammie6306 schreef:
footloose schreef:Vandaag heb ik de laatste wandeltocht uit de winterserie van 'mijn' vereniging gelopen. Geen foto's dit keer.
Het was formeel 25 kilometer maar in werkelijkheid langer.
Zie hier de route: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1931350.
Fijn dat ik hem via Runkeeper heb opgeslagen want anders was ik toch wat teleurgesteld geweest over mijn snelheid (6 uur in totaal inclusief 2x een rust), niet wetende dat er een paar extra kilometers waren. Nu ben ik wel tevreden.

Het is hier in de Achterhoek altijd heel mooi wandelen, ook nu weer, veel onverhard met zo nu en dan een (oneffen) klinkerweg. Ik houd van het coulissenlandschap met stukjes bos, weilanden, boerderijen en landhuizen. Het miezerde maar dat vond ik helemaal niet erg, de harde en venijnig koude wind was zo nu en dan wel vervelend.
Nu lekker met een kop soep op de bank, even opwarmen.

Gisteren door 'jouw' regio gereden. Zelfs in Barchem geweest, leuk dorpje. Ook Borculo bijna genaderd, maar blijkbaar staat daar geen molen dus net niet helemaal. Heb ook genoten!
Aike, gemiste kans. Wij wonen naast de watermolen in Borculo en in Geesteren (kerkdorp bij Borculo) staat een 'gewone' molen. :p
:rofl:
Gebruikersavatar
rene1974
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Berichten: 250
Lid geworden op: 04 jan 2015, 10:39
Leeftijd: 47
Afstand 2025: 50
Loopnummer 2025: 50-E-650
Kilometers gelopen: 1970
Aantal N4D volbracht: 1
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Vrolijk
Locatie: Nunspeet

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door rene1974 »

Rondje van bijna 11 km door Nunspeet en de bossen gelopen.
Er zijn veel wilde zwijnen aan het werk geweest. En de droogte is al goed te ruiken in de bossen!
Wees je zelf, anderen zijn er genoeg
Gebruikersavatar
rene1974
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Berichten: 250
Lid geworden op: 04 jan 2015, 10:39
Leeftijd: 47
Afstand 2025: 50
Loopnummer 2025: 50-E-650
Kilometers gelopen: 1970
Aantal N4D volbracht: 1
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Vrolijk
Locatie: Nunspeet

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door rene1974 »

met de wios een route gelopen die in de kantine lag 12 kilometer "de trage tocht"heet die maar we hebben geen van allen kunnen ontdekken waarom deze zo heet \o/ :marche: , wel een hele mooie tocht !
Wees je zelf, anderen zijn er genoeg
cornelis

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door cornelis »

Van de woonkamer naar de wc en terug en terug.... :envy: :sweat:
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4721
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

cornelis schreef:Van de woonkamer naar de wc en terug en terug.... :envy: :sweat:
Is wel in overeenstemming met hetgeen in je onderschrift geschreven staat. :mrgreen: ;-)
Gebruikersavatar
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 6969
Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cornelia »

Marko schreef:
cornelis schreef:Van de woonkamer naar de wc en terug en terug.... :envy: :sweat:
Is wel in overeenstemming met hetgeen in je onderschrift geschreven staat. :mrgreen: ;-)
:tmi: :tmi:
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Gebruikersavatar
Corne92
W4W Expert
W4W Expert
Berichten: 418
Lid geworden op: 10 mei 2013, 09:50
Leeftijd: 31
Afstand 2025: 50
Kilometers gelopen: Vele
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Adidas
Locatie: Amsterdam

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Corne92 »

Marko schreef:
cornelis schreef:Van de woonkamer naar de wc en terug en terug.... :envy: :sweat:
Is wel in overeenstemming met hetgeen in je onderschrift geschreven staat. :mrgreen: ;-)
:lol: :lol: :lol: zeer scherp :-))
Gebruikersavatar
Jeltsje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3778
Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 27+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Jeltsje »

Corne92 schreef:
Marko schreef:
cornelis schreef:Van de woonkamer naar de wc en terug en terug.... :envy: :sweat:
Is wel in overeenstemming met hetgeen in je onderschrift geschreven staat. :mrgreen: ;-)
:lol: :lol: :lol: zeer scherp :-))
Vlijmscherp :y: :lol:
Beterschap Cornelis
cornelis

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door cornelis »

Dank dank, oh ff wachten :marche: ben ik weer. :mrgreen:
Komt goed!!
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”