Pagina 52 van 174
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 19 mar 2017, 18:23
door joyke
Spatoes schreef:joyke schreef: wow Spatoesje wat een verhaal en wat een belevenis
Ik sluit me bij de woorden van sammie aan
Denk niet dat ik in me een zo ver aan de wandel kom
Wel als ik een route kleur heb in het bos waar soms nog verdwaal
En om het dan zo op te schrijven zoals jij phoe
Dank je Joyce maar ik zit ook wel "even te zweten" op m'n verslag hoor.
Ik maak onderweg notities in een klein boekje want anders ben ik als ik weer thuis de weg kwijt. Daarom probeer ik telkens een andere kant op te lopen.
Of ik sms met Marko of aan W. waar ik uithang, vind ik prettiger omdat ik alleen op pad ben en je weet maar nooit . . . . .
inderdaad je weet maar nooit in niemands land
en met die gekke van tegenwoordig houd je je hart vast
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 19 mar 2017, 19:51
door Marko
Mooi verslag Jannie! Soms kan ik je op virtuele wijze ondersteuning bieden en dat doe ik heel graag!

(tenzij ik aan het werk ben).
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 19 mar 2017, 21:04
door Spatoes
Marko schreef:Mooi verslag Jannie! Soms kan ik je op virtuele wijze ondersteuning bieden en dat doe ik heel graag!

(tenzij ik aan het werk ben).
Dank je Martin en je virtuele ondersteuning waardeer ik zeer!
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 19 mar 2017, 21:21
door Spatoes
Wil, ook een mooi lang verslag! En Truus een mooi beknopt verslagje,

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 19 mar 2017, 22:46
door Sammie6306
footloose schreef:Vandaag heb ik de laatste wandeltocht uit de winterserie van 'mijn' vereniging gelopen. Geen foto's dit keer.
Het was formeel 25 kilometer maar in werkelijkheid langer.
Zie hier de route:
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1931350.
Fijn dat ik hem via Runkeeper heb opgeslagen want anders was ik toch wat teleurgesteld geweest over mijn snelheid (6 uur in totaal inclusief 2x een rust), niet wetende dat er een paar extra kilometers waren. Nu ben ik wel tevreden.
Het is hier in de Achterhoek altijd heel mooi wandelen, ook nu weer, veel onverhard met zo nu en dan een (oneffen) klinkerweg. Ik houd van het coulissenlandschap met stukjes bos, weilanden, boerderijen en landhuizen. Het miezerde maar dat vond ik helemaal niet erg, de harde en venijnig koude wind was zo nu en dan wel vervelend.
Nu lekker met een kop soep op de bank, even opwarmen.
Gisteren door 'jouw' regio gereden. Zelfs in Barchem geweest, leuk dorpje. Ook Borculo bijna genaderd, maar blijkbaar staat daar geen molen dus net niet helemaal. Heb ook genoten!
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 20 mar 2017, 01:06
door footloose
Sammie6306 schreef:footloose schreef:Vandaag heb ik de laatste wandeltocht uit de winterserie van 'mijn' vereniging gelopen. Geen foto's dit keer.
Het was formeel 25 kilometer maar in werkelijkheid langer.
Zie hier de route:
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1931350.
Fijn dat ik hem via Runkeeper heb opgeslagen want anders was ik toch wat teleurgesteld geweest over mijn snelheid (6 uur in totaal inclusief 2x een rust), niet wetende dat er een paar extra kilometers waren. Nu ben ik wel tevreden.
Het is hier in de Achterhoek altijd heel mooi wandelen, ook nu weer, veel onverhard met zo nu en dan een (oneffen) klinkerweg. Ik houd van het coulissenlandschap met stukjes bos, weilanden, boerderijen en landhuizen. Het miezerde maar dat vond ik helemaal niet erg, de harde en venijnig koude wind was zo nu en dan wel vervelend.
Nu lekker met een kop soep op de bank, even opwarmen.
Gisteren door 'jouw' regio gereden. Zelfs in Barchem geweest, leuk dorpje. Ook Borculo bijna genaderd, maar blijkbaar staat daar geen molen dus net niet helemaal. Heb ook genoten!
Ai, gemiste kans. Wij wonen naast de watermolen in Borculo en in Geesteren (kerkdorp bij Borculo) staat een 'gewone' molen.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 20 mar 2017, 07:08
door Marko
footloose schreef:Sammie6306 schreef:footloose schreef:Vandaag heb ik de laatste wandeltocht uit de winterserie van 'mijn' vereniging gelopen. Geen foto's dit keer.
Het was formeel 25 kilometer maar in werkelijkheid langer.
Zie hier de route:
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1931350.
Fijn dat ik hem via Runkeeper heb opgeslagen want anders was ik toch wat teleurgesteld geweest over mijn snelheid (6 uur in totaal inclusief 2x een rust), niet wetende dat er een paar extra kilometers waren. Nu ben ik wel tevreden.
Het is hier in de Achterhoek altijd heel mooi wandelen, ook nu weer, veel onverhard met zo nu en dan een (oneffen) klinkerweg. Ik houd van het coulissenlandschap met stukjes bos, weilanden, boerderijen en landhuizen. Het miezerde maar dat vond ik helemaal niet erg, de harde en venijnig koude wind was zo nu en dan wel vervelend.
Nu lekker met een kop soep op de bank, even opwarmen.
Gisteren door 'jouw' regio gereden. Zelfs in Barchem geweest, leuk dorpje. Ook Borculo bijna genaderd, maar blijkbaar staat daar geen molen dus net niet helemaal. Heb ook genoten!
Ai
ke, gemiste kans. Wij wonen naast de watermolen in Borculo en in Geesteren (kerkdorp bij Borculo) staat een 'gewone' molen.


Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 24 mar 2017, 15:08
door rene1974
Rondje van bijna 11 km door Nunspeet en de bossen gelopen.
Er zijn veel wilde zwijnen aan het werk geweest. En de droogte is al goed te ruiken in de bossen!
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 26 mar 2017, 11:14
door rene1974
met de wios een route gelopen die in de kantine lag 12 kilometer "de trage tocht"heet die maar we hebben geen van allen kunnen ontdekken waarom deze zo heet

, wel een hele mooie tocht !
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 30 mar 2017, 18:11
door cornelis
Van de woonkamer naar de wc en terug en terug....

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 30 mar 2017, 19:14
door Marko
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 30 mar 2017, 19:41
door Cornelia
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 30 mar 2017, 19:42
door Corne92
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 30 mar 2017, 21:32
door Jeltsje
Vlijmscherp
Beterschap Cornelis
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 30 mar 2017, 21:48
door cornelis
Dank dank, oh ff wachten

ben ik weer.
Komt goed!!