Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- fhd
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2700
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
- Leeftijd: 40
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: meindl
- Locatie: Haarlem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Weer bijgelezen. Spatoes: Wat een bijzondere wandeling? Wanneer is de volgende, weet je dat?
Martin: In Rome ws dat ook zo. (Gewapende militairen.) Het is bedoelt voor de veiligheid maar ik krijg er juist een onveilig gevoel van!
Martin: In Rome ws dat ook zo. (Gewapende militairen.) Het is bedoelt voor de veiligheid maar ik krijg er juist een onveilig gevoel van!
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4721
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ik dus ook!fhd schreef: In Rome ws dat ook zo. (Gewapende militairen.) Het is bedoelt voor de veiligheid maar ik krijg er juist een onveilig gevoel van!
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2975
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
De volgende Stiltewandeling is blew in de Vastentijd 2018.fhd schreef:Weer bijgelezen. Spatoes: Wat een bijzondere wandeling? Wanneer is de volgende, weet je dat?
- fhd
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2700
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
- Leeftijd: 40
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: meindl
- Locatie: Haarlem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ow jammer, maar 1x per jaar dus. Evengoed bedankt voor je antwoord.Spatoes schreef:De volgende Stiltewandeling is blew in de Vastentijd 2018.fhd schreef:Weer bijgelezen. Spatoes: Wat een bijzondere wandeling? Wanneer is de volgende, weet je dat?
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2975
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Graag gedaan.fhd schreef:Ow jammer, maar 1x per jaar dus. Evengoed bedankt voor je antwoord.Spatoes schreef:De volgende Stiltewandeling is blew in de Vastentijd 2018.fhd schreef:Weer bijgelezen. Spatoes: Wat een bijzondere wandeling? Wanneer is de volgende, weet je dat?
Welterusten.
- footloose
- W4W WalkKING

- Berichten: 1298
- Lid geworden op: 25 mei 2009, 15:46
- Leeftijd: 64
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 8
- Volgende wandeltocht: Betuwetocht
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Lochem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Bij jou in de buurt Angelique, op 15 april (wel prijzig):fhd schreef:Ow jammer, maar 1x per jaar dus. Evengoed bedankt voor je antwoord.Spatoes schreef:De volgende Stiltewandeling is blew in de Vastentijd 2018.fhd schreef:Weer bijgelezen. Spatoes: Wat een bijzondere wandeling? Wanneer is de volgende, weet je dat?
https://www.bewusthaarlem.nl/agenda/wor ... ewandeling
-
Fien
- W4W Aankomend WalkKING

- Berichten: 999
- Lid geworden op: 19 nov 2014, 20:04
- Leeftijd: 77
- Kilometers gelopen: 1500
- Aantal N4D volbracht: 15
- Merk wandelschoenen: New Balance; Hi-Tec
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Gisteren heb ik een wandeling gemaakt die ik al lang van plan was.
Vanaf Station Sloterdijk loop ik in westelijke richting. Ik blijf noordelijk van de Haarlemmerweg. Dan loop je door een natuurgebied, de zgn. Brettenzone. Zo genoemd omdat hier vroeger een buitenhuis stond dat De Bretten heette. Eerst nog wat sportvelden met de bijbehorende drukte, parkeerplaatsen e.d. Daarna wordt het stiller. Alleen jammer dat je het geluid van de Haarlemmerweg nog hoort, verder is het stil. Omdat het een beetje is gaan regenen, zijn er niet veel fietsers en wandelaars. Na plm. twee uur lopen kom ik aan in Halfweg.Het is inmiddels weer droog geworden, maar het blijft bewolkt. Daar is een leuk restaurant: Koffie bij Kaatje. Ik ken het van een vorige wandeling. Het ligt vlakbij de spoorbaan en het station. Na deze horecastop loop ik door naar Spaarnwoude. Ditmaal over de Spaarndammerdijk, bij een vorige wandeling ben ik door het recreatiegebied Spaarnwoude gegaan. De Spaarndammerdijk was ooit de dijk aan het IJ. Niet te geloven dat het IJ helemaal tot hier kwam. Het dorp Spaarnwoude is heel idyllisch. Ik ga daar even op een bankje zitten om van de stilte te genieten. Wat een rust, zo dicht bij Amsterdam! Vanaf Spaarnwoude loopt een weggetje door de weilanden naar Spaarndam. Ook zo een idylle! Al is hier wel veel nieuwbouw gekomen de laatste jaren. Er wordt zelfs een appartementengebouw gebouwd. Ik zit weer op een bankje en kijk uit op de Mooie Nel, een overblijfsel van de Haarlemmermeer. Door Spaarndam heen, nog even kijken naar het standbeeld van Hansje Brinkers, het jongetje dat zijn vinger in de dijk stak en zo het water tegenhield. Door Spaarndam heen kijk ik goed om me heen. Toen ik hier een etappe van de Haarlemse 4daagse liep met Martin, hadden we daar ergens rechtsaf gemoeten. Ik zie een klein zijweggetje waar we misschien in hadden gemoeten. Het is bij het Fort van de STelling van Amsterdam. Daar is een terras gemaakt, waar ik even van het toilet gebruik mag maken.
Daarna naar Haarlem. Een beetje saaie route, maar ik heb geen energie meer over voor een leukere route. Ik loop recht op Station Haarlem af. Al met al 20 km. gelopen, een afstand die ik net aankan. Ik heb meer gelopen dan ik verwachtte te doen (had eigenlijk gepland tot Halfweg). Was mooi, en idyllische plaatsjes onderweg!
Vanaf Station Sloterdijk loop ik in westelijke richting. Ik blijf noordelijk van de Haarlemmerweg. Dan loop je door een natuurgebied, de zgn. Brettenzone. Zo genoemd omdat hier vroeger een buitenhuis stond dat De Bretten heette. Eerst nog wat sportvelden met de bijbehorende drukte, parkeerplaatsen e.d. Daarna wordt het stiller. Alleen jammer dat je het geluid van de Haarlemmerweg nog hoort, verder is het stil. Omdat het een beetje is gaan regenen, zijn er niet veel fietsers en wandelaars. Na plm. twee uur lopen kom ik aan in Halfweg.Het is inmiddels weer droog geworden, maar het blijft bewolkt. Daar is een leuk restaurant: Koffie bij Kaatje. Ik ken het van een vorige wandeling. Het ligt vlakbij de spoorbaan en het station. Na deze horecastop loop ik door naar Spaarnwoude. Ditmaal over de Spaarndammerdijk, bij een vorige wandeling ben ik door het recreatiegebied Spaarnwoude gegaan. De Spaarndammerdijk was ooit de dijk aan het IJ. Niet te geloven dat het IJ helemaal tot hier kwam. Het dorp Spaarnwoude is heel idyllisch. Ik ga daar even op een bankje zitten om van de stilte te genieten. Wat een rust, zo dicht bij Amsterdam! Vanaf Spaarnwoude loopt een weggetje door de weilanden naar Spaarndam. Ook zo een idylle! Al is hier wel veel nieuwbouw gekomen de laatste jaren. Er wordt zelfs een appartementengebouw gebouwd. Ik zit weer op een bankje en kijk uit op de Mooie Nel, een overblijfsel van de Haarlemmermeer. Door Spaarndam heen, nog even kijken naar het standbeeld van Hansje Brinkers, het jongetje dat zijn vinger in de dijk stak en zo het water tegenhield. Door Spaarndam heen kijk ik goed om me heen. Toen ik hier een etappe van de Haarlemse 4daagse liep met Martin, hadden we daar ergens rechtsaf gemoeten. Ik zie een klein zijweggetje waar we misschien in hadden gemoeten. Het is bij het Fort van de STelling van Amsterdam. Daar is een terras gemaakt, waar ik even van het toilet gebruik mag maken.
Daarna naar Haarlem. Een beetje saaie route, maar ik heb geen energie meer over voor een leukere route. Ik loop recht op Station Haarlem af. Al met al 20 km. gelopen, een afstand die ik net aankan. Ik heb meer gelopen dan ik verwachtte te doen (had eigenlijk gepland tot Halfweg). Was mooi, en idyllische plaatsjes onderweg!
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4721
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Leuk verslag Fien en ik weet nog dat je me vertelde over de Mooie Nel, een restant van het Haarlemmermeer!
Zo te lezen heb je het smalle paadje ontdekt waar we in hadden gemoeten tijdens de Haarlemse Vierdaagse!
Zo te lezen heb je het smalle paadje ontdekt waar we in hadden gemoeten tijdens de Haarlemse Vierdaagse!
- fhd
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2700
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
- Leeftijd: 40
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: meindl
- Locatie: Haarlem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Mooi verslag, Fien.En herkenbare route! 
- rene1974
- W4W Getalenteerd

- Berichten: 250
- Lid geworden op: 04 jan 2015, 10:39
- Leeftijd: 47
- Afstand 2025: 50
- Loopnummer 2025: 50-E-650
- Kilometers gelopen: 1970
- Aantal N4D volbracht: 1
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Nunspeet
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
( bijna) 25 km in Darp en omgeving gelopen, samen met Liesie en Wandelmams! was een leuke en gezellige tocht ! Drenthe is mooi! ga er zeker vaker een tocht uit zoeken
Wees je zelf, anderen zijn er genoeg
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2975
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Dank voor je mooie verslag, Fien. Wat fijn dat je zo ver kon wandelen.fhd schreef:Mooi verslag, Fien.En herkenbare route!
Hoe was het vandaag met je? Geen 'schade' opgelopen omdat je teveel gedaan hebt?
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2975
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag een "Drie Provincienroute" gelopen. Voorlopig 44.3 km dus nog 35.7 om de 80 vol te krijgen.
Morgen de GPS aan laten sluiten op de PC en kijken of de afstand klopt.
Verslag volgt nog want ik 'hang nu bank'.
Morgen de GPS aan laten sluiten op de PC en kijken of de afstand klopt.
Verslag volgt nog want ik 'hang nu bank'.
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4721
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Je bent, met je 44.3 al verder dan ik.Spatoes schreef:Vandaag een "Drie Provincienroute" gelopen. Voorlopig 44.3 km dus nog 35.7 om de 80 vol te krijgen.![]()
Morgen de GPS aan laten sluiten op de PC en kijken of de afstand klopt.
Verslag volgt nog want ik 'hang nu bank'.
Goed gedaan hoor!
Jammer, ik kon vandaag niet "meelopen".
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2975
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
1. Dank je.Marko schreef:Je bent, met je 44.3 al verder dan ik.Spatoes schreef:Vandaag een "Drie Provincienroute" gelopen. Voorlopig 44.3 km dus nog 35.7 om de 80 vol te krijgen.![]()
Morgen de GPS aan laten sluiten op de PC en kijken of de afstand klopt.
Verslag volgt nog want ik 'hang nu bank'.
1. Goed gedaan hoor!
2. Jammer, ik kon vandaag niet "meelopen".
2. Geeft niet. Ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad.
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2975
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Dank je Ruud.Boktwee schreef:Goed bezig, JannIE! Ik ben ook maar tot en met 30 km gekomen, tot nu toe....Spatoes schreef:Vandaag een "Drie Provincienroute" gelopen. Voorlopig 44.3 km dus nog 35.7 om de 80 vol te krijgen.![]()
Morgen de GPS aan laten sluiten op de PC en kijken of de afstand klopt.
Verslag volgt nog want ik 'hang nu bank'.
En ja, de afstand klopt!