Pagina 60 van 174

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 28 jun 2017, 21:45
door Spatoes
Vanavond 2 uur en 1 kwartier gewandeld met de collectebus.
Gisteravond niet gewandeld dus vanavond maar wat langer. Het dreigde wel, voor de zekerheid een paraplu meegenomen maar de 'wandeling' is droog verlopen.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 29 jun 2017, 13:52
door Toon
1ste dag Barchemse 4daagse 30 km.
Ommetje van de 30 km. t.o.v. de 20 km viel enigszins tegen.Veel lange wegen.
Laatste 4 km. flink nat geworden dankzij een stevige stortbui.
Waren om 12.45 hr. binnen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 29 jun 2017, 20:00
door Spatoes
En weer 2 uur 'gewandeld'. Hoe dichter ik bij huis kom hoe langzamer het gaat: ;* babbeltje hier, praatje daar. Wel leuk!

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 30 jun 2017, 05:27
door Marko
Spatoes schreef:En weer 2 uur 'gewandeld'. Hoe dichter ik bij huis kom hoe langzamer het gaat: ;* babbeltje hier, praatje daar. Wel leuk!
Jij komt er wel in Nijmegen! Babbeltje hier, praatje daar! ;)

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 30 jun 2017, 08:54
door Spatoes
Marko schreef:
Spatoes schreef:En weer 2 uur 'gewandeld'. Hoe dichter ik bij huis kom hoe langzamer het gaat: ;* babbeltje hier, praatje daar. Wel leuk!
Jij komt er wel in Nijmegen! Babbeltje hier, praatje daar! ;)
Wel leuk ja!
Dat vergat je er bij te zetten. ;)

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 30 jun 2017, 14:07
door Toon
Dag 2 Barchemse 4daagse 30 km. Schitterende route mooi weer goed gepijld en voldoende rustplaatsen.
7.05 hr gestart 12.25 hr. binnen.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 01 jul 2017, 12:04
door Spatoes
Vanmorgen de laatste 2 uurtjes 'gewandeld', collectebus voelt zwaar!

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 01 jul 2017, 14:11
door Toon
Derde dag van de 4daagse van Barchem zit er op.
Gestart met regen maar met een plu was het goed te doen.
Het ommetje ging door de gemeente Berkelland. Uitgestrekte weilanden en ellelange wegen dus saai.
gelukkig was het droog of bijna droog.
Laatste 9 km. door Borculo en door de bossen was wel weer mooi.
Toch nog met regen geeindigd.
We waren weer om 12.30 hr. binnen.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 jul 2017, 14:40
door Toon
Dag 4 Barchemse 4daagse.Deze dag wordt gestart met de Kale berg gevolgd door de Lochemse berg.
verder afwisselend gevolgd over landweggetjes, bospaden en verharde wegen.
Het ommetje van de 30 km. t.o.v. de 20 km. is echt mooi te noemen.
In Barchem houden ze zich meer aan de opgegen afstand dan Nijmegen max. 1 km. verschil .
Vanmorgen met motregen vertrokken en dat zeker 15 km. volgehouden.
Bij binnenkomst was het gelukkig droog.
Al met al een mooie 4daagse en voor herhaling vatbaar.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 jul 2017, 15:32
door footloose
Toon schreef: Al met al een mooie 4daagse en voor herhaling vatbaar.
Mee eens. Dit jaar niet zo geboft met het weer helaas.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 jul 2017, 16:54
door Spatoes
Toon schreef:Dag 4 Barchemse 4daagse.Deze dag wordt gestart met de Kale berg gevolgd door de Lochemse berg.
verder afwisselend gevolgd over landweggetjes, bospaden en verharde wegen.
Het ommetje van de 30 km. t.o.v. de 20 km. is echt mooi te noemen.
In Barchem houden ze zich meer aan de opgegen afstand dan Nijmegen max. 1 km. verschil .
Vanmorgen met motregen vertrokken en dat zeker 15 km. volgehouden.
Bij binnenkomst was het gelukkig droog.
Al met al een mooie 4daagse en voor herhaling vatbaar.
Toon en 'mevrouw Toon': gefeliciteerd! Klaar voor "Nijmegen"!

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 jul 2017, 19:11
door Corne92
Vanmiddag een Groende Wissel Noord-Holland wandeling gelopen, namelijk die van Bloemendaal. Afstand exact 20 kilometer.

Bij station Bloemendaal had ik mijn auto neergezet, waar ook het startpunt van deze wandeling was. Via een stukje Bloemendaal gaat het de Kennemerduinen in. Van de Oosterplas ging het via kronkelende, heuvelachtige en zanderige paadjes naar het Vogelmeer (ontzettend mooi uitzicht, zie foto's), om vervolgens richting Parnassia aan Zee te gaan. Daar heb ik genoten van een cappuccino met appelgebak :-) Vanaf daar ging het over een stukje strand, om vervolgens via de duinpaadjes weer richting Bloemendaal te lopen.

Onderweg het nodige wild gezien. De Schotse Hooglanders, Koningspaarden, rondhuppelende konijntjes, en de nodige vogels. Bij Parnassia zelfs zeer brutale musjes die al bijna aan de appeltaart begonnen voor ik het kon :-8 Het weer was erg goed, de zon kwam er goed doorheen. Wel een flinke bries, vooral op het strand natuurlijk. Voor de liefhebber van een wat pittiger onverhard tochtje een echte aanrader.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 jul 2017, 19:31
door joyke
leuk verslag corne
Fijn dat je hebt kunnen wandelen en dat je hebt genoten
En het nodig natuur heb mogen bewonderen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 jul 2017, 21:38
door LDW
Gisterenavond begonnen aan de Kennedymars in Someren: zoals bekend 80 km.

Het liep werkelijk voor geen meter!
Ben vorige week tijdens de Liemers Posbankloop pijnlijk gevallen op de Posbank (onverharde afdaling; veel boomworels).

Ik begon nog heel behoorlijk, maar al in de eerste 20 km kwam 'iedereen' me voorbij: de linkerenkel begon steeds meer zeer te doen en de pijn trok door mijn bovenbeen tot in mijn heup door.
Dus ga je compenseren - rechts wat meer belasten, totdat ook daar iets op het punt van 'bezwijken' komt. Niet fijn.

Omdat je in Someren maar twee keer je tas krijgt, besloot ik, in ieder geval door te gaan tot het punt van 38 km. Hier zou ik bij mijn spullen kunnen en relatief dicht bij een station zijn. Ik kwam uiteindelijk om 04.00 u aan in Brandevoort: bijna een uur later dan ik gewend ben. Aan twijfel kwam ik niet toe: het was duidelijk, dat doorlopen geen optie was.

Dus blijven zitten totdat de post sluit: om 07.10 u vanaf het station de trein naar huis gepakt.
Thuis gedoucht en een afspraak met mijn sportmasseuse gemaakt. Daarna gaan slapen.

Vanavond bij de masseuse op de tafel gelegen: de enkel is inderdaad flink beschadigd.
Ik mag er circa 12 weken geen serieuze inspanning mee verrichten .

'Nijmegen' zou ik toch al niet doen, omdat bij ons de scholen nog geen vrij hebben.
Maar nu komt zelfs Nijmegen - Rotterdam 'in gevaar'.....

Nu eerst maar 'rust' nemen - voor zover (ik) dat kan...

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 jul 2017, 21:45
door Jeltsje
Pechvogel :( maar neem je tijd, hoe lastig dat ook is.