Pagina 61 van 174

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 jul 2017, 21:46
door Toon
Spatoes schreef:
Toon schreef:Dag 4 Barchemse 4daagse.Deze dag wordt gestart met de Kale berg gevolgd door de Lochemse berg.
verder afwisselend gevolgd over landweggetjes, bospaden en verharde wegen.
Het ommetje van de 30 km. t.o.v. de 20 km. is echt mooi te noemen.
In Barchem houden ze zich meer aan de opgegen afstand dan Nijmegen max. 1 km. verschil .
Vanmorgen met motregen vertrokken en dat zeker 15 km. volgehouden.
Bij binnenkomst was het gelukkig droog.
Al met al een mooie 4daagse en voor herhaling vatbaar.
Toon en 'mevrouw Toon': gefeliciteerd! Klaar voor "Nijmegen"!
Dank je wel en klaar voor de 4daagse Nijmegen het hele jaar door.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 jul 2017, 22:12
door Spatoes
Jeltsje schreef:Pechvogel :( maar neem je tijd, hoe lastig dat ook is.
Ja LDW/Coert: gun je jezelf rust. Sterkte en beterschap.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 03 jul 2017, 07:40
door postmuts
Jeltsje schreef:Pechvogel :( maar neem je tijd, hoe lastig dat ook is.
Jeetje Coert dat is balen, sterkte met het nemen van je rust, dat zal lastig wor den voor jou :-((

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 03 jul 2017, 10:33
door Tigelu
LDW schreef:Gisterenavond begonnen aan de Kennedymars in Someren: zoals bekend 80 km.

....

Vanavond bij de masseuse op de tafel gelegen: de enkel is inderdaad flink beschadigd.
Ik mag er circa 12 weken geen serieuze inspanning mee verrichten .

'Nijmegen' zou ik toch al niet doen, omdat bij ons de scholen nog geen vrij hebben.
Maar nu komt zelfs Nijmegen - Rotterdam 'in gevaar'.....

Nu eerst maar 'rust' nemen - voor zover (ik) dat kan...
Dat is balen, Coert. En zoo moeilijk. Verstandelijk weet je het wel, maar het hart wil zo graag.... Ik wens je sterkte in deze en hoop dat het lukt je ongeduld in toom te houden en idd niet te belasten (ook niet om even te proberen of het al beter word...)

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 03 jul 2017, 14:11
door Erik1960
Toon schreef:Al met al een mooie 4daagse en voor herhaling vatbaar.
Ik moest dit jaar de eerste dag overslaan, de andere 3 dagen liep ik de 30 km. Leuk om een vierdaagse rond mijn eigen woonplaats te lopen: je komt nog eens ergens :-)

Dit jaar enkele zeer geslaagde aanpassingen in het parcours, waardoor de pracht van de omgeving beter tot zijn recht komt.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 03 jul 2017, 14:59
door Marko
Corne92 schreef:Vanmiddag een Groende Wissel Noord-Holland wandeling gelopen, namelijk die van Bloemendaal. Afstand exact 20 kilometer.

Bij station Bloemendaal had ik mijn auto neergezet, waar ook het startpunt van deze wandeling was. Via een stukje Bloemendaal gaat het de Kennemerduinen in. Van de Oosterplas ging het via kronkelende, heuvelachtige en zanderige paadjes naar het Vogelmeer (ontzettend mooi uitzicht, zie foto's), om vervolgens richting Parnassia aan Zee te gaan. Daar heb ik genoten van een cappuccino met appelgebak :-) Vanaf daar ging het over een stukje strand, om vervolgens via de duinpaadjes weer richting Bloemendaal te lopen.

Onderweg het nodige wild gezien. De Schotse Hooglanders, Koningspaarden rondhuppelende konijntjes, en de nodige vogels. Bij Parnassia zelfs zeer brutale musjes die al bijna aan de appeltaart begonnen voor ik het kon :-8 Het weer was erg goed, de zon kwam er goed doorheen. Wel een flinke bries, vooral op het strand natuurlijk. Voor de liefhebber van een wat pittiger onverhard tochtje een echte aanrader.
Lijkt me een hele mooie route. Dat Vogelmeer in het duingebied ken ik van de 30 van Zandvoort, ik ben daar dit jaar (en ook vorig jaar) omheen gelopen, zeer fraai meer vind ik!
Je komt hier inderdaad veel grote grazers tegen, alleen zijn het geen Koningspaarden maar Konikspaarden. ;-)

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 03 jul 2017, 16:47
door Wil1956
LDW schreef:Vanavond bij de masseuse op de tafel gelegen: de enkel is inderdaad flink beschadigd.
Ik mag er circa 12 weken geen serieuze inspanning mee verrichten .

'Nijmegen' zou ik toch al niet doen, omdat bij ons de scholen nog geen vrij hebben.
Maar nu komt zelfs Nijmegen - Rotterdam 'in gevaar'.....
Jammer Coert. Toen wij jou spraken in Helmond leek het niet zo ernstig te zijn maar dit is andere koek! Sterkte met het herstel.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 03 jul 2017, 18:21
door Truitje
Bertus heeft vorig weekend in Amersfoort de Tweedaagse gelopen. Vanwege een hoofdpijn die me de hele vorige week in de weg zat heb ik niets aan de foto's kunnen doen. Nu heb ik dag 1 klaar en ga zo snel mogelijk verder met dag 2. Veel plezier: https://myalbum.com/album/wgrATmoV5lAO

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 05 jul 2017, 21:38
door Truitje
Sorry dat het nog even duurde, maar ook dag 2 van de Amersfoortse tweedaagse is nu ingeplakt. Bertus had ondanks de regen toch heel wat foto's gemaakt, dus het is geen al te dun albumpje geworden ;-) https://myalbum.com/album/46FmJQSDSrRT

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 06 jul 2017, 04:58
door joyke
geeft niks trudy bijde albums Zijn weer om te genieten :clap:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 06 jul 2017, 09:02
door Ronald1947
Truitje schreef:Bertus heeft vorig weekend in Amersfoort de Tweedaagse gelopen. Vanwege een hoofdpijn die me de hele vorige week in de weg zat heb ik niets aan de foto's kunnen doen. Nu heb ik dag 1 klaar en ga zo snel mogelijk verder met dag 2. Veel plezier: https://myalbum.com/album/wgrATmoV5lAO
Bedankt voor het plaatsen van de link. Je loopt zo in gedachte de 2daagse weer. Op naar volgend jaar.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 06 jul 2017, 19:14
door postmuts
Vandaag laatste rondje post gelopen.....nu 3 weken vakantie :-)%%

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 09 jul 2017, 16:52
door joyke
Boktwee schreef:Vandaag de Kerkdorpentocht (zondagse variant) gelopen vanuit Wijchen. Alvast sfeer gesnoven en parcours verkend van de tweede en vierde dag. Verslag is weer gemaakt en te lezen door op deze linkte klikken.
ik heb je niet gezien :(

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 09 jul 2017, 17:39
door qltel
Boktwee schreef:Vandaag de Kerkdorpentocht (zondagse variant) gelopen vanuit Wijchen. Alvast sfeer gesnoven en parcours verkend van de tweede en vierde dag. Verslag is weer gemaakt en te lezen door op deze linkte klikken.
Ik heb gisteren de zaterdag-variant (20Km) gelopen. Vandaag de Kolpingmars (25)

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 09 jul 2017, 22:27
door LOopmans
Altijd leuk om verhalen te lezen en fotoos te kijken. :y:

Zelf vandaag een eigen rondje, of nou ja, meer een lijn van punt naar punt, gelopen. De laatste kilometers voordat 'het' moet gebeuren. Niks overdreven, maar toch nog een steenworp meer dan 14km. En dat is toch even een lekker loopje.