Pagina 65 van 174

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 01 okt 2017, 15:04
door Wil1956
Vandaag een eigen lusje gelopen naar Bosch en Duin bij de Loonse en Drunense Duinen. Het was 'maar' 15 kilometer maar voor mij wel de eerste echte tocht sinds mijn eendaagse Vierdaagse Nijmegen 2017. Nu maar weer voorzichtig opbouwen.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 01 okt 2017, 15:15
door joyke
vandaag route heumens oord de kleur rood 6,5 km
Vandaag de route gelopen met sherena ff lekker uitwaaien
Ook weet de nodige zitjes gedaan onderweg ivm de knie

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 01 okt 2017, 15:53
door Spatoes
Eerst naar een adres waar ik gisteren een bos bloemen achtergelaten had omdat er niemand thuis was, alleen een blaffende hond! Die iemand van de badmintonclub is uitbehandeld, is weer even in het ziekenhuis opgenomen om aan te sterken nadat hij thuis maar bleef overgeven. De bloemen zijn gevonden, staan in een vaas en foto daarvan was naar de zieke gestuurd.
Weer naar huis want W. was 3 boekjes (Calamiteitenplan zweefvliegveld) vergeten.
Via een andere route naar het zweefvliegveld, 1e rust met cappuccino en appeltaart.
Naar Malden, langs het Maas-Waalkanaal en de Maas naar Mook. Stuk Vierdaagseroute tot Middelaar, daar rechtdoor i.p.v. LA naar de Plasmolen.
2e rust was in het Theehuisje Milsbeek t.o. de fundamenten van het Genneper Huis. Na een cappuccino met een tosti door een boslaan naar de Milsbeek. Op de rotonde RA de Zwarteweg langs De Diepen (geen 3e rust :hai: ) en de Holleweg omhoog = Vierdaagseroute. RA naar boscafe Merlijn, vol terras, mensen genoten van het mooie weer, (geen 4e rust) en rechtstreeks op huis aan was, 31.8 km.
Zou een mooie wandeling zijn geweest. :mrgreen:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 04 okt 2017, 20:21
door fhd
Herkenbaar Spatoes! Het wowpad komt langs veel plekken die jij beschrijft.

En je was op de fiets?

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 04 okt 2017, 21:02
door Spatoes
fhd schreef:Herkenbaar Spatoes! Het wowpad komt langs veel plekken die jij beschrijft.

En je was op de fiets?
Ja. :oops:
Wandeldip hè?
Morgenochtend wel een meditatieve wandeling van ongeveer 4 km.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 04 okt 2017, 21:44
door Sammie6306
Spatoes schreef:
fhd schreef:Herkenbaar Spatoes! Het wowpad komt langs veel plekken die jij beschrijft.

En je was op de fiets?
Ja. :oops:
Wandeldip hè?
Morgenochtend wel een meditatieve wandeling van ongeveer 4 km.
Verkeerde draadje dan eigenlijk ;-)
Tijd voor een draadje "Waar heb jij vandaag gefietst", speciaal voor Spatoes :p

Veel plezier morgen met je meditatieve wandeling.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 04 okt 2017, 22:07
door Spatoes
Sammie6306 schreef:
Spatoes schreef:
fhd schreef:Herkenbaar Spatoes! Het wowpad komt langs veel plekken die jij beschrijft.

En je was op de fiets?
Ja. :oops:
Wandeldip hè?
Morgenochtend wel een meditatieve wandeling van ongeveer 4 km.
Verkeerde draadje dan eigenlijk ;-)
Tijd voor een draadje "Waar heb jij vandaag gefietst", speciaal voor Spatoes :p

Veel plezier morgen met je meditatieve wandeling.
Dank je.

Ik schreef toch "zou een mooie wandeling zijn geweest" met een :mrgreen: erachter.
Fhd begon over een fiets en toen moest ik het wel toegeven. ;*
Ik hou de route wel in m'n achterhoofd als training voor!

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 05 okt 2017, 05:07
door Marko
Spatoes schreef:
Sammie6306 schreef:
Spatoes schreef:
fhd schreef:Herkenbaar Spatoes! Het wowpad komt langs veel plekken die jij beschrijft.

En je was op de fiets?
Ja. :oops:
Wandeldip hè?
Morgenochtend wel een meditatieve wandeling van ongeveer 4 km.
Verkeerde draadje dan eigenlijk ;-)
Tijd voor een draadje "Waar heb jij vandaag gefietst", speciaal voor Spatoes :p

Veel plezier morgen met je meditatieve wandeling.
Dank je.

Ik schreef toch "zou een mooie wandeling zijn geweest" met een :mrgreen: erachter.
Fhd begon over een fiets en toen moest ik het wel toegeven. ;*
Ik hou de route wel in m'n achterhoofd als training voor!
Stukje WOW lopen samen?

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 05 okt 2017, 08:12
door Spatoes
Marko schreef:
Spatoes schreef:
Sammie6306 schreef:
Spatoes schreef:
fhd schreef:Herkenbaar Spatoes! Het wowpad komt langs veel plekken die jij beschrijft.

En je was op de fiets?
Ja. :oops:
Wandeldip hè?
Morgenochtend wel een meditatieve wandeling van ongeveer 4 km.
Verkeerde draadje dan eigenlijk ;-)
Tijd voor een draadje "Waar heb jij vandaag gefietst", speciaal voor Spatoes :p

Veel plezier morgen met je meditatieve wandeling.
Dank je.

Ik schreef toch "zou een mooie wandeling zijn geweest" met een :mrgreen: erachter.
Fhd begon over een fiets en toen moest ik het wel toegeven. ;*
Ik hou de route wel in m'n achterhoofd als training voor!
Stukje WOW lopen samen?
Zou kunnen.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 05 okt 2017, 09:43
door fhd
Balen van je wandeldip. Duurt lang! Wowpad is wel een aanrader!

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 05 okt 2017, 16:10
door Marko
Spatoes schreef:
Marko schreef:
Spatoes schreef:
Sammie6306 schreef:
Spatoes schreef:
fhd schreef:Herkenbaar Spatoes! Het wowpad komt langs veel plekken die jij beschrijft.

En je was op de fiets?
Ja. :oops:
Wandeldip hè?
Morgenochtend wel een meditatieve wandeling van ongeveer 4 km.
Verkeerde draadje dan eigenlijk ;-)
Tijd voor een draadje "Waar heb jij vandaag gefietst", speciaal voor Spatoes :p

Veel plezier morgen met je meditatieve wandeling.
Dank je.

Ik schreef toch "zou een mooie wandeling zijn geweest" met een :mrgreen: erachter.
Fhd begon over een fiets en toen moest ik het wel toegeven. ;*
Ik hou de route wel in m'n achterhoofd als training voor!
Stukje WOW lopen samen?
Zou kunnen.
Nou, wie weet !!
En laten we W. en M. samen fietsen. :rofl:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 14 okt 2017, 18:54
door julia55
Vandaag de pater vos tocht gelopen een mooie goed gepijlde tocht met prima weer
Dit was een tocht voor het goede doel waar het inschrijfgeld niet opgeschroefd is zoals bij veel tochten voor het goede doel maar werd bij inschrijving gevraagd of je de korting wilde ...zo kan het ook

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 15 okt 2017, 18:34
door Cornelia
Vandaag, sinds jaren, weer eens de Paddenstoelentocht vanuit Castricum gelopen.
In het startbureau tref ik Conny en later loopt ze ons achterop en even met haar gebabbeld.
we gaan achter het station de bossen in.
Bij camping Bakkum de 1ste rust maar het is ons te vroeg dus maken alleen gebruik van het toilet.
Via het duingebied gaan we bij Strandslag 37 het strand op.
Een stukje van ruim 3 km. en bij strandslag 35 gaan we van het strand af.
Zowel de strandop- als de strandafgang is behoorlijk stevig.
Even een korte pauze met een mandarijn en dan gaan we weer de duinen in richting Egmond-binnen.
De geplande 2de rust blijkt gesloten maar even een stukje terug is de Nieuwe Westert wel open.
Hartstikke druk met dit mooie weer maar de bestelling is vlot gedaan.
Ik kan niet zeggen dat ik moe ben maar wat zijn die benen en voeten zwaar.
Toch maar een Ibuprofen ingenomen en na een half uurtje liep het al wat beter.
Even lijkt het er op dat we langs de provincialeweg moeten lopen. Dit is gelukkig maar een klein stukje om daarna een weiland in gestuurd te worden.
Vreemd glooiend gebied wat wel iets weg heeft van een ongerealiseerd golfterrein.
Daarna: bossen, duinen, zandpaden (zow zwaar) en nog meer bossen, duinen en zandpaden.
Een rust op camping Bakkum lonkt. Geen horeca voor ons. De winkel is nog open dus kopen daar iets te drinken en nemen plaats op de vele picknickbanken.
Een appje naar Conny dat zij vast allang binnen is. Ze blijkt 1,5 km. verderop te zitten dus ook zij doet het rustig aan.
Ik ben even mijn richting gevoel kwijt maar ik zie op de routebeschrijving dat we langs de auto komen (die staat achter het station).
De keuze is snel gemaakt: met de auto naar de start/finishlocatie, Ingrid even uit en in laten stappen terwijl ik in de tussentijd de auto draai.
Ik denk op de terugweg om de snelweg te nemen maar de 5 km. er heen staan we in de file.
Gelukkig kan ik nog draaien en zonder problemen rond 17.00 uur thuis.

Onder werkelijk warme weersomstandigheden genoten van de prachtige omgeving.
Toch weer op nieuwe stukken geweest en herkenbare oude stukken.
Soms toch wel een redelijk zwaar parcours. Het leek wel of ze een stuk route van de LAT geleend hadden.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 15 okt 2017, 19:36
door longfield
Cornelia schreef:Vandaag, sinds jaren, weer eens de Paddenstoelentocht vanuit Castricum gelopen.
In het startbureau tref ik Conny en later loopt ze ons achterop en even met haar gebabbeld.
we gaan achter het station de bossen in.
Bij camping Bakkum de 1ste rust maar het is ons te vroeg dus maken alleen gebruik van het toilet.
Via het duingebied gaan we bij Strandslag 37 het strand op.
Een stukje van ruim 3 km. en bij strandslag 35 gaan we van het strand af.
Zowel de strandop- als de strandafgang is behoorlijk stevig.
Even een korte pauze met een mandarijn en dan gaan we weer de duinen in richting Egmond-binnen.
De geplande 2de rust blijkt gesloten maar even een stukje terug is de Nieuwe Westert wel open.
Hartstikke druk met dit mooie weer maar de bestelling is vlot gedaan.
Ik kan niet zeggen dat ik moe ben maar wat zijn die benen en voeten zwaar.
Toch maar een Ibuprofen ingenomen en na een half uurtje liep het al wat beter.
Even lijkt het er op dat we langs de provincialeweg moeten lopen. Dit is gelukkig maar een klein stukje om daarna een weiland in gestuurd te worden.
Vreemd glooiend gebied wat wel iets weg heeft van een ongerealiseerd golfterrein.
Daarna: bossen, duinen, zandpaden (zow zwaar) en nog meer bossen, duinen en zandpaden.
Een rust op camping Bakkum lonkt. Geen horeca voor ons. De winkel is nog open dus kopen daar iets te drinken en nemen plaats op de vele picknickbanken.
Een appje naar Conny dat zij vast allang binnen is. Ze blijkt 1,5 km. verderop te zitten dus ook zij doet het rustig aan.
Ik ben even mijn richting gevoel kwijt maar ik zie op de routebeschrijving dat we langs de auto komen (die staat achter het station).
De keuze is snel gemaakt: met de auto naar de start/finishlocatie, Ingrid even uit en in laten stappen terwijl ik in de tussentijd de auto draai.
Ik denk op de terugweg om de snelweg te nemen maar de 5 km. er heen staan we in de file.
Gelukkig kan ik nog draaien en zonder problemen rond 17.00 uur thuis.

Onder werkelijk warme weersomstandigheden genoten van de prachtige omgeving.
Toch weer op nieuwe stukken geweest en herkenbare oude stukken.
Soms toch wel een redelijk zwaar parcours. Het leek wel of ze een stuk route van de LAT geleend hadden.
Deze tocht dus ook gelopen, ook ik vond m pittig. Heerlijk van de zon genoten en 2x uitgebreid gerust, de eerste met cappuccino en appelgebak met slagroom en de tweede met een overheerlijk ijsje. Na afloop nog een drankje gedaan op het terras. Leuk om je nog gezien en gesproken te hebben Carla.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 15 okt 2017, 20:36
door qltel
Ik heb vandaag de 51e OLAT winterserie in Helenaveen gelopen (30 km). De tocht viel me (voor de OLAT) wat tegen, ik ken de OLAT vooral van smalle paadjes en heel veel onverhard en bos, hier zaten aardig wat lange verharde stukken in en ook een recht stuk grasstrook van zo'n 2 km waar geen einde aan leek te komen.

Probleem was dat ik de 25 km en vooral de heuvels van gisteren nog teveel in m'n benen had. De laatste paar km voor de laatste rust waren al wat zwaar, maar na de rust had ik het helemaal gehad. Ik heb vrijwel heel de weg met oortjes in gelopen en een stukje na de rust kwam m'n favoriete Franse artieste toevallig voorbij. MP3-speler op repeat gezet en toen ging ik ineens weer op vleugels.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jG9h5c_dM4I[/youtube]

(jullie kennen d'r vast niet, ik denk altijd dat ik de enige Nederlander ben die d'r kent.. :mrgreen: Ze heeft me in elk geval goed naar de finish geholpen)