Cijfers 4daagse 2007
Moderators: Moderators, Beheerders
- Peter B
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 70
- Afstand 2025: 30km
- Kilometers gelopen: 150
- Aantal N4D volbracht: 36
- Volgende wandeltocht: Airborne
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 8
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Vrolijk
Cijfers 4daagse 2007
Voor de liefhebbers van statistieken: ze staan weer op de 4daagse site (onder Geschiedenis).
Enkele -al dan niet opmerkelijke- conclusies:
- uitvalpercentages onder debutanten zijn fors hoger dan bij lopers op herhaling
- wederom weinig uitvallers onder de Canadese deelnemers (3,86 %)
- lopers uit Zeeland scoren weer goed binnen Nederland
- uitvalpercentages onder debutanten zijn fors hoger dan bij lopers op herhaling
- lopers uit Zeeland scoren weer goed binnen Nederland
Laatst gewijzigd door Peter B op 02 aug 2007, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Alicia
Re: Cijfers 4daagse 2007
Plaats of provincie Zeeland?Peter B schreef:Voor de liefhebbers van statistieken: ze staan weer op de 4daagse site (onder Geschiedenis).
- lopers uit Zeeland scoren weer het best binnen Nederland
(in de plaats heeft namelijk 100% de 4D uitgelopen)
- Peter B
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 70
- Afstand 2025: 30km
- Kilometers gelopen: 150
- Aantal N4D volbracht: 36
- Volgende wandeltocht: Airborne
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 8
Dit overzicht gaat over provincies.Alicia schreef:Plaats of provincie Zeeland?
Was jij de enige uit jouw plaats ? Tijd voor campagne: bekeren, desnoods te vuur en te zwaard !
-
Alicia
nee, mijn opa en mijn zusje ook en vrouw uit het dorpPeter B schreef:Dit overzicht gaat over provincies.Alicia schreef:Plaats of provincie Zeeland?
Was jij de enige uit jouw plaats ? Tijd voor campagne: bekeren, desnoods te vuur en te zwaard !
- Brechje
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 35
- Afstand 2025: 40
- Loopnummer 2025: 40-R-508
- Kilometers gelopen: 521
- Aantal N4D volbracht: 5
- Kennedymarsen volbracht: 1
Noord-holland heeft een nog lager uitval percentage dan Zeeland valt me op. (7,81%)Peter B schreef:Voor de liefhebbers van statistieken: ze staan weer op de 4daagse site (onder Geschiedenis).
En de russen hebben het allemaal gehaald (!).
Als de zon van binnen schijnt is het altijd mooi weer
- Peer Gunt
- W4W Freak

- Leeftijd: 41
- Aantal N4D volbracht: 2+
- Volgende wandeltocht: onbekend
- Kennedymarsen volbracht: 2
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: New Balance
Noord-hollanders zijn ook de ware bikkels.Brechje schreef:Noord-holland heeft een nog lager uitval percentage dan Zeeland valt me op. (7,81%)Peter B schreef:Voor de liefhebbers van statistieken: ze staan weer op de 4daagse site (onder Geschiedenis).
En de russen hebben het allemaal gehaald (!).
We live to survive our paradoxes
-
Jacob
Voor de liefhebbers: http://www.4daagse.nl/ud/assets/files/s ... 2007nl.pdf .
Wat een hoog percentage uitvallers op de 50 kilometer debutanten. 26,48 % !
Wat mij ook opvalt is het grote verschil tussen de mannelijke en vrouwelijke uitvallers op de 40 kilometer.
5,94% van de mannen tegenover 9,42% van de vrouwen. Ook hier is de conclusie gerechtvaardigd dat de debutanten dat verschil beïnvloed hebben.
Wat een hoog percentage uitvallers op de 50 kilometer debutanten. 26,48 % !
Wat mij ook opvalt is het grote verschil tussen de mannelijke en vrouwelijke uitvallers op de 40 kilometer.
5,94% van de mannen tegenover 9,42% van de vrouwen. Ook hier is de conclusie gerechtvaardigd dat de debutanten dat verschil beïnvloed hebben.
- Wolfje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: .
- Afstand 2025: 50
- Loopnummer 2025: 50-A-436
- Kilometers gelopen: 477
- Aantal N4D volbracht: 7¼
- Kennedymarsen volbracht: 34
- 100+ wandelingen: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: NB
Zou het? 11.407 Debutanten die het hebben gehaald. Hoeveel debutanten hebben het niet gehaald? Ik kan het niet vinden op de zaait van de N4d.Jacob schreef:Voor de liefhebbers: http://www.4daagse.nl/ud/assets/files/s ... 2007nl.pdf .
Wat een hoog percentage uitvallers op de 50 kilometer debutanten. 26,48 % !![]()
- Master C
- W4W Verslaafd

- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 12
- Volgende wandeltocht: de vierdaagse
- Contacteer:
Die conclusie is dus nÃÂet gerechtvaardigd want nergens op gebaseerd.Jacob schreef:Voor de liefhebbers: http://www.4daagse.nl/ud/assets/files/s ... 2007nl.pdf .
Wat een hoog percentage uitvallers op de 50 kilometer debutanten. 26,48 % !![]()
Wat mij opvalt is dat onder Gelderlanders het uitvalpercentage het hoogst is van alle provincies. Dat maakt mijn prestatie nóg indrukwekkender.
- Peet
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 47
- Afstand 2025: 50
- Aantal N4D volbracht: 20¼
- Merk wandelschoenen: Gore Tex en Meidl
- Mood: Gewoon
Je bent toch import uit Noord Limburg, met dito stijl in het lopen van de 4D?Master C schreef:
Wat mij opvalt is dat onder Gelderlanders het uitvalpercentage het hoogst is van alle provincies. Dat maakt mijn prestatie nóg indrukwekkender.
Wie had vroeger ooit gedacht dat men per vliegtuig, trein, auto en fiets bijeen kwam om te gaan lopen?
-
Jan Woordes
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 88
- Afstand 2025: 0
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 57
- Merk wandelschoenen: MBT
Inderdaad,met conditietraining.Master C schreef:Die conclusie is dus nÃÂet gerechtvaardigd want nergens op gebaseerd.Jacob schreef:Voor de liefhebbers: http://www.4daagse.nl/ud/assets/files/s ... 2007nl.pdf .
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..
-
Jacob