Pagina 1 van 1
1-2 oktober 2016: 2 daagse van Fulda (IML Duitsland)
Geplaatst: 16 aug 2016, 11:00
door Bosso
hein schreef:Zijn er dit jaar ook nog mensen die hier heen gaan. Dit jaar is de tour van vrijdag 30 september tot zondag 2 oktober.
Ook dit jaar kunnen we het eerste weekeinde van oktober weer naar Fulda om daar te genieten van het najaars landschap. De 2Daagse van Fulda is zoals vaker beschreven een bijzonder mooie en goed verzorgde wandel weekeinde van de IML. Als je het slim aanpakt en een beetje vroeg komt kan je altijd vlak bij de sporthal kamperen, alwaar het begin, eindpunt en de feesten zijn. Al kunnen we er bij de Marineclub/Torpedobar ook wat van. :icon_wink: Na afloop is er de mogelijkheid om maandagmorgen een paar honderd meter verderop te ontbijten voor je huiswaarts gaat. Tegen die tijd hoop ik weer 1 of 2 koelboxen met mosselen mee kunnen nemen voor de zaterdagavond.
https://www.youtube.com/watch?v=1SwlqFc8RHA
Meer info kan je vinden op;
http://www.fulda-marsch.de .
Lijstjûh!!!
Bosso.
Jens en Vivi de huisduitsers.
Re: 1 &2 oktober 2016. 2 daagse van Fulda (IML Duitsland).
Geplaatst: 01 sep 2016, 19:52
door hein
Bosso schreef:hein schreef:Zijn er dit jaar ook nog mensen die hier heen gaan. Dit jaar is de tour van vrijdag 30 september tot zondag 2 oktober.
Ook dit jaar kunnen we het eerste weekeinde van oktober weer naar Fulda om daar te genieten van het najaars landschap. De 2Daagse van Fulda is zoals vaker beschreven een bijzonder mooie en goed verzorgde wandel weekeinde van de IML. Als je het slim aanpakt en een beetje vroeg komt kan je altijd vlak bij de sporthal kamperen, alwaar het begin, eindpunt en de feesten zijn. Al kunnen we er bij de Marineclub/Torpedobar ook wat van. :icon_wink: Na afloop is er de mogelijkheid om maandagmorgen een paar honderd meter verderop te ontbijten voor je huiswaarts gaat. Tegen die tijd hoop ik weer 1 of 2 koelboxen met mosselen mee kunnen nemen voor de zaterdagavond.
https://www.youtube.com/watch?v=1SwlqFc8RHA
Meer info kan je vinden op;
http://www.fulda-marsch.de .
Lijstjûh!!!
Bosso.
Jens en Vivi de huisduitsers.
Twijfelmodus:
Hein
Re: 1 &2 oktober 2016. 2 daagse van Fulda (IML Duitsland).
Geplaatst: 26 sep 2016, 09:07
door Bosso
Lijstjûh!!!
Bosso.
Jens en Vivi de huisduitsers.
Sven en Conny met de honden.
Twijfelmodus:
Hein.
Gaan jullie nog of niet? Ik twijfel of ik van 't jaar weer mosselen zal meenemen. Zaterdagavond hebben ze daar een hele grote BBQ hoorde ik.
Re: 1 &2 oktober 2016. 2 daagse van Fulda (IML Duitsland).
Geplaatst: 26 sep 2016, 17:51
door hein
Bosso schreef:Lijstjûh!!!
Bosso.
Jens en Vivi de huisduitsers.
Sven en Conny met de honden.
Twijfelmodus:
Hein.
Gaan jullie nog of niet? Ik twijfel of ik van 't jaar weer mosselen zal meenemen. Zaterdagavond hebben ze daar een hele grote BBQ hoorde ik.
Ik ben er niet mag weer aan het werk.
Re: 1 &2 oktober 2016. 2 daagse van Fulda (IML Duitsland).
Geplaatst: 26 sep 2016, 19:47
door Carola
Bosso schreef:Lijstjûh!!!
Bosso.
Jens en Vivi de huisduitsers.
Sven en Conny met de honden.
Twijfelmodus:
Hein.
Gaan jullie nog of niet? Ik twijfel of ik van 't jaar weer mosselen zal meenemen. Zaterdagavond hebben ze daar een hele grote BBQ hoorde ik.
Nope, ik ben in Dublin dit weekend.
Re: 1-2 oktober 2016: 2 daagse van Fulda (IML Duitsland)
Geplaatst: 27 sep 2016, 07:34
door Voy con Dios
Ik in Berlijn en omstreken.
Re: 1-2 oktober 2016: 2 daagse van Fulda (IML Duitsland)
Geplaatst: 28 sep 2016, 11:37
door Bosso
Ben ik dan weer de enige W4W vertegenwoordiger in en om Fulda? :icon_eek:
Re: 1-2 oktober 2016: 2 daagse van Fulda (IML Duitsland)
Geplaatst: 28 sep 2016, 12:37
door Tigelu
Bosso schreef:Ben ik dan weer de enige W4W vertegenwoordiger in en om Fulda? :icon_eek:
Dat kun je! Zeker weten! je kunt echt helemaal los gaan want alle sociale controle blijft in Nederland :icon_mrgreen:
Re: 1-2 oktober 2016: 2 daagse van Fulda (IML Duitsland)
Geplaatst: 28 sep 2016, 14:33
door Bosso
Tigelu schreef:Bosso schreef:Ben ik dan weer de enige W4W vertegenwoordiger in en om Fulda? :icon_eek:
Dat kun je! Zeker weten! je kunt echt helemaal los gaan
want alle sociale controle blijft in Nederland :icon_mrgreen:

Re: 1-2 oktober 2016: 2 daagse van Fulda (IML Duitsland)
Geplaatst: 28 sep 2016, 16:26
door Spatoes
Voy con Dios schreef:Ik in Berlijn en omstreken.
Zit jij bij hetzelfde koor als Jan? Want Jan is het weekend ook in Berlijn.