http://www.fuldamarsch.de/
Ik heb er over zitten twijfelen, maar deze kan ik niet missen. Heerlijke door het nazomerse landschap van de Rhön banjeren met een lekker afzakkertje bij de marineclub aan het eind van elke dag.
Moderators: Moderators, Beheerders

hij staat bij ons op het lijstje mooi dat ik de xatum nu weet. Niet helemaal in oktober maar dat maakt niet uit.Bosso schreef:Daar is tie weer!
http://www.fuldamarsch.de/
Ik heb er over zitten twijfelen, maar deze kan ik niet missen. Heerlijke door het nazomerse landschap van de Rhön banjeren met een lekker afzakkertje bij de marineclub aan het eind van elke dag.

Fulda is een goed verzorgde wandel 2Daagse. Ik weet niet of je ook kampeerder bent, zo ja, kan je ter plekke jouw tent/vouwwagen/caravan neerzetten. 's ochtends kan je ontbijten, en ook 's avonds is er eten en muziek.Walker07 schreef:Hmmm, toch maar met potlood genoteerd. Mooi begin van iets nieuws.
Deze ontbreekt nog in mijn IML-lijstje.
Als jij jouw slaapspullen meeneemt, neem ik mijn grote tent mee. Heeft 2 ruime slaapcabine's, dus moet lukken.Tigelu schreef:Ik zal eerdaags maar eens gaan kijken naar ev. Overnachtingsmogelijkheden (ension/klooster/campertje?)
Waarom niet? ik kom er al jaren, en vind dit beslist 1 van de betere wandelweekeinden.Sammie6306 schreef:Deze staat ook nog steeds op mijn lijstje 'mogelijk'.

Waarom niet? ik kom er al jaren, en vind dit beslist 1 van de betere wandelweekeinden.[/quote]Bosso schreef:Fulda is een goed verzorgde wandel 2Daagse. Ik weet niet of je ook kampeerder bent, zo ja, kan je ter plekke jouw tent/vouwwagen/caravan neerzetten. 's ochtends kan je ontbijten, en ook 's avonds is er eten en muziek.Walker07 schreef:Hmmm, toch maar met potlood genoteerd. Mooi begin van iets nieuws.
Deze ontbreekt nog in mijn IML-lijstje.
Lust je mosselen? ik heb wel weer zin in een mosselfeestje.Voor degenen die niet van mosselen houden: ik kan ook de skosttelbraai meenemen en dar iets anders op febrieken (een chili bijvoorbeeld?
Als jij jouw slaapspullen meeneemt, neem ik mijn grote tent mee. Heeft 2 ruime slaapcabine's, dus moet lukken.Tigelu schreef:Ik zal eerdaags maar eens gaan kijken naar ev. Overnachtingsmogelijkheden (ension/klooster/campertje?)
[Dan moet wel mijn stretcher meekunnen in de auto. Ik ga niet op een luchtbedje!
quote="Sammie6306"]Deze staat ook nog steeds op mijn lijstje 'mogelijk'.