Wat is (on)gezonder: 50 kilometer lopen of 50 biertjes drink
Moderators: Carola, Tigelu, Moderators, Beheerders
- Friso
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 43
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: 200
- Aantal N4D volbracht: 2
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Gewoon
- Voy con Dios
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 53
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Re: Wat is (on)gezonder: 50 kilometer lopen of 50 biertjes d
Quote: Stel dat je verdeeld over vier dagen feesten 50 glazen drinkt – dan neem je er dagelijks ongeveer twaalf tot je –, dan word je ‘zat’. Effecten die dan kunnen optreden, het verschilt natuurlijk per persoon, zijn onder andere misselijk worden en braken. Voor je gezondheid is het, zegt Trimbos, sowieso beter helemaal geen alcohol te drinken. ,,Alcoholgebruik kan leiden tot gewenning en te veel drinken. Men loopt ook bij weinig alcohol een verhoogd risico op diverse soorten kanker.”
Ik ken wandelaars, die 50 glazen verdeeld over vier dagen ook echt link vinden. Zo'n paar glaasjes drink je op één dag. Nou okee, dag en nacht... tijdens Kennedymars of zo.
Ik ken wandelaars, die 50 glazen verdeeld over vier dagen ook echt link vinden. Zo'n paar glaasjes drink je op één dag. Nou okee, dag en nacht... tijdens Kennedymars of zo.
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
- Auto gaat sneller
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: nvt
- Loopnummer 2025: nvt
- Kilometers gelopen: 0,0
- Aantal N4D volbracht: 12
- Kennedymarsen volbracht: 3
- 100+ wandelingen: 6
- Merk wandelschoenen: MBT/LOWA
Voy con Dios schreef:Quote: Stel dat je verdeeld over vier dagen feesten 50 glazen drinkt – dan neem je er dagelijks ongeveer twaalf tot je –, dan word je ‘zat’. Effecten die dan kunnen optreden, het verschilt natuurlijk per persoon, zijn onder andere misselijk worden en braken. Voor je gezondheid is het, zegt Trimbos, sowieso beter helemaal geen alcohol te drinken. ,,Alcoholgebruik kan leiden tot gewenning en te veel drinken. Men loopt ook bij weinig alcohol een verhoogd risico op diverse soorten kanker.”
- hawkeye
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 35
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 7
- Merk wandelschoenen: N.V.T
Bij een KM komt wel zwaarder geschut dan bier te voorschijnVoy con Dios schreef:Quote: Stel dat je verdeeld over vier dagen feesten 50 glazen drinkt – dan neem je er dagelijks ongeveer twaalf tot je –, dan word je ‘zat’. Effecten die dan kunnen optreden, het verschilt natuurlijk per persoon, zijn onder andere misselijk worden en braken. Voor je gezondheid is het, zegt Trimbos, sowieso beter helemaal geen alcohol te drinken. ,,Alcoholgebruik kan leiden tot gewenning en te veel drinken. Men loopt ook bij weinig alcohol een verhoogd risico op diverse soorten kanker.”
Improvise, Adapt, Overcome
Never quit
Never quit
- vaatje70
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 55
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 10 +
- Aantal N4D volbracht: 11
- Merk wandelschoenen: Barefoot
Voor mij is 50 biertjes drinken ongezonder, ben bang dat ik dan alcoholvergiftiging krijg
.
Drink weinig tot niet( ben nog net niet van de blauwe knoop)
- qltel
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 57
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 6
- Merk wandelschoenen: Grisport
- Mood: Vrolijk
- Contacteer:
Oh, ik schijn wel van de blauwe knoop te zijn. Ik heb nog nooit alcohol gedronken.vaatje70 schreef:Voor mij is 50 biertjes drinken ongezonder, ben bang dat ik dan alcoholvergiftiging krijg.
Gewoon doorlopen, meer is het niet..
- Cornelia

- Leeftijd: 66
- Aantal N4D volbracht: 7
- Volgende wandeltocht: Tussen Zand en Slik
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Contacteer:
Je wilt niet weten wat wij mee hebben voor volgende weekhawkeye schreef:Bij een KM komt wel zwaarder geschut dan bier te voorschijnVoy con Dios schreef:Quote: Stel dat je verdeeld over vier dagen feesten 50 glazen drinkt – dan neem je er dagelijks ongeveer twaalf tot je –, dan word je ‘zat’. Effecten die dan kunnen optreden, het verschilt natuurlijk per persoon, zijn onder andere misselijk worden en braken. Voor je gezondheid is het, zegt Trimbos, sowieso beter helemaal geen alcohol te drinken. ,,Alcoholgebruik kan leiden tot gewenning en te veel drinken. Men loopt ook bij weinig alcohol een verhoogd risico op diverse soorten kanker.”
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- hein
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 56
- Afstand 2025: 40Km
- Kilometers gelopen: 10000+
- Aantal N4D volbracht: 13
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 9
- Aantal 11 steden gelopen: 8
Ik kom wel helpen om van het bier af te komen.Cornelia schreef:Je wilt niet weten wat wij mee hebben voor volgende weekhawkeye schreef:Bij een KM komt wel zwaarder geschut dan bier te voorschijnVoy con Dios schreef:Quote: Stel dat je verdeeld over vier dagen feesten 50 glazen drinkt – dan neem je er dagelijks ongeveer twaalf tot je –, dan word je ‘zat’. Effecten die dan kunnen optreden, het verschilt natuurlijk per persoon, zijn onder andere misselijk worden en braken. Voor je gezondheid is het, zegt Trimbos, sowieso beter helemaal geen alcohol te drinken. ,,Alcoholgebruik kan leiden tot gewenning en te veel drinken. Men loopt ook bij weinig alcohol een verhoogd risico op diverse soorten kanker.”
Elke tocht begint met de eerst stap, op naar de volgende camino
- Cornelia

- Leeftijd: 66
- Aantal N4D volbracht: 7
- Volgende wandeltocht: Tussen Zand en Slik
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Contacteer:
Jaah maar we hebben ook iets anders/sterkers mee dan bier.hein schreef:Ik kom wel helpen om van het bier af te komen.Cornelia schreef:Je wilt niet weten wat wij mee hebben voor volgende weekhawkeye schreef:Bij een KM komt wel zwaarder geschut dan bier te voorschijnVoy con Dios schreef:Quote: Stel dat je verdeeld over vier dagen feesten 50 glazen drinkt – dan neem je er dagelijks ongeveer twaalf tot je –, dan word je ‘zat’. Effecten die dan kunnen optreden, het verschilt natuurlijk per persoon, zijn onder andere misselijk worden en braken. Voor je gezondheid is het, zegt Trimbos, sowieso beter helemaal geen alcohol te drinken. ,,Alcoholgebruik kan leiden tot gewenning en te veel drinken. Men loopt ook bij weinig alcohol een verhoogd risico op diverse soorten kanker.”
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- herwin
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 32
- Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
- Kennedymarsen volbracht: 19
- 100+ wandelingen: 10
- Merk wandelschoenen: Divers
Mooi man, hier wordt de hele tijd prestatie als argument gebruikt, en hier gaat het over alcohol. 
- Ed

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: wat lusjes
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 3
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
Met een paar halve liters zit je er zo an op een warme vierdaagse dag en avond. 
Facta non verba.
- julia55
- W4W Expert

- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: 40.000
- Aantal N4D volbracht: 37
- Volgende wandeltocht: Q
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: meindl...en andere
- Tigelu

- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
Mooi, dat is dan voor de niet-bier-drinkers zoals ikCornelia schreef:Jaah maar we hebben ook iets anders/sterkers mee dan bier.hein schreef:Ik kom wel helpen om van het bier af te komen.Cornelia schreef:Je wilt niet weten wat wij mee hebben voor volgende weekhawkeye schreef:Bij een KM komt wel zwaarder geschut dan bier te voorschijnVoy con Dios schreef:Quote: Stel dat je verdeeld over vier dagen feesten 50 glazen drinkt – dan neem je er dagelijks ongeveer twaalf tot je –, dan word je ‘zat’. Effecten die dan kunnen optreden, het verschilt natuurlijk per persoon, zijn onder andere misselijk worden en braken. Voor je gezondheid is het, zegt Trimbos, sowieso beter helemaal geen alcohol te drinken. ,,Alcoholgebruik kan leiden tot gewenning en te veel drinken. Men loopt ook bij weinig alcohol een verhoogd risico op diverse soorten kanker.”
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- qltel
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 57
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 6
- Merk wandelschoenen: Grisport
- Mood: Vrolijk
- Contacteer:
Er is vast ook wel wat voor de leden van de blauwe knoop (ik ben erelidTigelu schreef: Mooi, dat is dan voor de niet-bier-drinkers zoals ik
Gewoon doorlopen, meer is het niet..
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 3
- Merk wandelschoenen: -
- Mood: Blij
Helaas zal jullie niet van het Bier afhelpen,Auto gaat sneller schreef:Voy con Dios schreef:Quote: Stel dat je verdeeld over vier dagen feesten 50 glazen drinkt – dan neem je er dagelijks ongeveer twaalf tot je –, dan word je ‘zat’. Effecten die dan kunnen optreden, het verschilt natuurlijk per persoon, zijn onder andere misselijk worden en braken. Voor je gezondheid is het, zegt Trimbos, sowieso beter helemaal geen alcohol te drinken. ,,Alcoholgebruik kan leiden tot gewenning en te veel drinken. Men loopt ook bij weinig alcohol een verhoogd risico op diverse soorten kanker.”
Ik ken wandelaars, die 50 glazen verdeeld over vier dagen ook echt link vinden. Zo'n paar glaasjes drink je op één dag. Nou okee, dag en nacht... tijdens Kennedymars of zo.Doe normaal, zo komen wij nooit van het bier af.