In Facebook zag ik een film op YouTube over de 4daagse van 2019 van de Blaren Kameraden. De groep ken(de) ik niet maar de film geeft een mooi sfeerbeeld van de 4daagse. Je moet er even voor zitten (1 uur en 15 minuten) maar dan heb je ook wat

Oeps. De '0' zit op het toetsenbord ook wel erg dicht bij de '9'. In tijd echter nietfhd schreef:Ik zal alleen even de titel veranderen.
Ronald1947 schreef:Oeps. De '0' zit op het toestenbord ook wel erg dicht bij de '9'. In tijd echter nietfhd schreef:Ik zal alleen even de titel veranderen..
En zolang we/jullie blijven quoten, blijft hij zo ver vooruitfhd schreef:Ronald1947 schreef:Oeps. De '0' zit op het toestenbord ook wel erg dicht bij de '9'. In tijd echter nietfhd schreef:Ik zal alleen even de titel veranderen..
Hihi,
Geeft niet hoor, ik vond je qua tijd al zo ver vooruit!
En zelfs bij een quote kan je het jaartal veranderenTruitje schreef:En zolang we/jullie blijven quoten, blijft hij zo ver vooruitfhd schreef:Ronald1947 schreef:Oeps. De '0' zit op het toestenbord ook wel erg dicht bij de '9'. In tijd echter nietfhd schreef:Ik zal alleen even de titel veranderen..
Hihi,
Vroeger op het 4-um heb ik achter de schermen heel wat fouten zitten herstellenCornelia schreef:En zelfs bij een quote kan je het jaartal veranderenTruitje schreef:En zolang we/jullie blijven quoten, blijft hij zo ver vooruitfhd schreef:Ronald1947 schreef:Oeps. De '0' zit op het toestenbord ook wel erg dicht bij de '9'. In tijd echter nietfhd schreef:Ik zal alleen even de titel veranderen..
Hihi,