Je was natuurlijk de hele sint Anna aan het buikdansen, heb ik toch ff gemistBrechje schreef:Het was een sms-bom, had je je nummer niet doorgegeven?despier schreef:Had je die niet even door kunnen sturen aan je medewandelaarsRuud schreef:Jij alleen?racoon schreef:de vrijdag 18.30 was door de hevige regen, kreeg een smsje van de organistaite dat het een half uur later mocht zijn.![]()
Wij hebben het onderweg wel iedereen verteld die moeilijk liep, maar veel mensen leken het al te weten.
Beetje suf van me, maar ik ben vergeten te kijken hoe laat ik gefinished ben de laatste dag. Ergens tussen vijf en zes, maar verder geen idee. Iets te druk met feest vieren denk ik...
Hoe laat gefinisht vandaag ?
Moderators: Moderators, Beheerders
- Bill de oud naut
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 2016/30
- Aantal N4D volbracht: 30
- Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 4
- Merk wandelschoenen: lowa
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!
http://www.deoudnaut.nl
- Douwine
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 39
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 6
- 100+ wandelingen: 1
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Hi-Tec & Asics
- Contacteer:
heb jij het gemist???? IK niet! en Brecht had er VEEL succes mee bij het publiek!Bill de oud naut schreef:Je was natuurlijk de hele sint Anna aan het buikdansen, heb ik toch ff gemistBrechje schreef:Het was een sms-bom, had je je nummer niet doorgegeven?despier schreef:Had je die niet even door kunnen sturen aan je medewandelaarsRuud schreef:Jij alleen?racoon schreef:de vrijdag 18.30 was door de hevige regen, kreeg een smsje van de organistaite dat het een half uur later mocht zijn.![]()
Wij hebben het onderweg wel iedereen verteld die moeilijk liep, maar veel mensen leken het al te weten.
Beetje suf van me, maar ik ben vergeten te kijken hoe laat ik gefinished ben de laatste dag. Ergens tussen vijf en zes, maar verder geen idee. Iets te druk met feest vieren denk ik...![]()
![]()
![]()
Lopen doe je met je hoofd, laat je benen slechts het woord doen
- Brechje
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 35
- Afstand 2025: 40
- Loopnummer 2025: 40-R-508
- Kilometers gelopen: 521
- Aantal N4D volbracht: 5
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
Laat je daar nou toch weer eens heeeeeeelemaal gelijk in hebben! Ik heb nog een stuk met Douwine gelopen, dus die is er getuige van geweest. (ze dacht dat het een gerucht was....) Voor de fietsenstalling meneren hebben we ook nog een showtje gegeven.Bill de oud naut schreef:Je was natuurlijk de hele sint Anna aan het buikdansen, heb ik toch ff gemistBrechje schreef:Het was een sms-bom, had je je nummer niet doorgegeven?despier schreef:Had je die niet even door kunnen sturen aan je medewandelaarsRuud schreef:Jij alleen?racoon schreef:de vrijdag 18.30 was door de hevige regen, kreeg een smsje van de organistaite dat het een half uur later mocht zijn.![]()
Beetje suf van me, maar ik ben vergeten te kijken hoe laat ik gefinished ben de laatste dag. Ergens tussen vijf en zes, maar verder geen idee. Iets te druk met feest vieren denk ik...![]()
![]()
![]()
Dat ik dat nog kon na 160 km heeft mij wel verbaasd hoor!
Als de zon van binnen schijnt is het altijd mooi weer
- Bill de oud naut
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 2016/30
- Aantal N4D volbracht: 30
- Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 4
- Merk wandelschoenen: lowa
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Kanjer. \:D/ \:D/ \:D/Brechje schreef:Laat je daar nou toch weer eens heeeeeeelemaal gelijk in hebben! Ik heb nog een stuk met Douwine gelopen, dus die is er getuige van geweest. (ze dacht dat het een gerucht was....) Voor de fietsenstalling meneren hebben we ook nog een showtje gegeven.Bill de oud naut schreef:Je was natuurlijk de hele sint Anna aan het buikdansen, heb ik toch ff gemistBrechje schreef:Het was een sms-bom, had je je nummer niet doorgegeven?despier schreef:Had je die niet even door kunnen sturen aan je medewandelaarsRuud schreef:Jij alleen?racoon schreef:de vrijdag 18.30 was door de hevige regen, kreeg een smsje van de organistaite dat het een half uur later mocht zijn.![]()
![]()
![]()
Dat ik dat nog kon na 160 km heeft mij wel verbaasd hoor!
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,