Er staan wel een paar telefoon nummers op hun site, maar mijn ausländisch/foreign per telefoon is niet echt je dat.
Bosso.
Moderators: Moderators, Beheerders

Wat zoek je dan.Bosso schreef:Wie van ons heeft wel eens de 2 daagse van Fulda gelopen? Ik ga er dit weekeinde naartoe, maar zou wel eens willen weten waar ik aan toe ben. De Fulda site http://www.fulda-marsch.de" onclick="window.open(this.href);return false; geeft wel een hoop info, maar net niet wat ik zoek. Jens en nog een paar anderen gaan ook mee, maar geen van hun heeft ervaring met Fulda.
Er staan wel een paar telefoon nummers op hun site, maar mijn ausländisch/foreign per telefoon is niet echt je dat.
Bosso.

De ervaringen die er zijn met deze 2 daagse. De site is zeer professioneel en uitgebreid opgezet, daar niet van maar ik verneem graag verhalen van mensen die er zelf aan meegedaan hebben.Ruud schreef: Wat zoek je dan.
Er staat echt veel , zoals starttijden, aantal km etc. ect.

Ik kan je niets vertellen want ik heb er zelf nog nooit gelopen, maar ik wens je veel plezierBosso schreef:De ervaringen die er zijn met deze 2 daagse. De site is zeer professioneel en uitgebreid opgezet, daar niet van maar ik verneem graag verhalen van mensen die er zelf aan meegedaan hebben.Ruud schreef: Wat zoek je dan.
Er staat echt veel , zoals starttijden, aantal km etc. ect.
Bosso.

Eigenlijk ben ik niet zo'n verslaggever wat wandelen aangaat. maar ik zal m'n best doen.Elly N schreef:
Ik kan je niets vertellen want ik heb er zelf nog nooit gelopen, maar ik wens je veel plezier
Wel ben ik benieuwd naar jouw verhaal als je terugkomt
Kijk eens bij Rob onder wandelverslagen 2007Bosso schreef:Wie van ons heeft wel eens de 2 daagse van Fulda gelopen? Ik ga er dit weekeinde naartoe, maar zou wel eens willen weten waar ik aan toe ben. De Fulda site http://www.fulda-marsch.de" onclick="window.open(this.href);return false; geeft wel een hoop info, maar net niet wat ik zoek. Jens en nog een paar anderen gaan ook mee, maar geen van hun heeft ervaring met Fulda.
Bosso.

Bedankt voor deze tip Ed.Ed wandelgezin schreef:
Kijk eens bij Rob onder wandelverslagen 2007
http://www.wandelmee-stel.nl/Verslag-pa ... erslag.htm
Veel plezier Bossie

OK, have fun en geniet van Suaerkraut mit wurst und dabei ein pilsner. En van de wandeling natuurlijk.Bosso schreef:Ik ga voor vandaag afsluiten, en vertrek zo voor een biertje ergens in Duitsland.Bij hoge uitzondering gaat er een fotodingetje mee, zodat ik jullie volgende week verslag kan doen.
Bosso.

Tigelu schreef:
OK, have fun en geniet van Suaerkraut mit wurst und dabei ein (èèntje maar?) pilsner. En van de wandeling natuurlijk.
Wil ik graag na afloop genieten van jouw verslag en foto's (en beslissen daarna of dit ook iets voor mij is)

Jazeker ein beim wurst, und einer (oder zwei ) beim kartoffel unr zwei (oder drei) beim sauerkraut en nog einer zum nachtisch und ......Bosso schreef:Tigelu schreef:
OK, have fun en geniet van Suaerkraut mit wurst und dabei ein (èèntje maar?) pilsner. En van de wandeling natuurlijk.
Wil ik graag na afloop genieten van jouw verslag en foto's (en beslissen daarna of dit ook iets voor mij is)

Gery schreef:Ben benieuwd hoe ie het er verder gehad heeft, en of ie ons wat foto's kan laten zien
JA JA, daar ben ik al. Nieuwsgierige Aagjes.Voy con Dios schreef:Kom dur maar in Bosso.