Zekers, jij kan datCarola schreef:Zij wel, dan wacht ik wel op de route en houdt de bezemwagen tegenSunny schreef:Ik hoor net dat het maar een kilometertje extra is Trudy.... dat heb jij toch wel over voor een McFlurry KitKat?Appie schreef:Dan ben je bijna bij de hamburgerpost om dan meer dan een km van de route te gaan ???Sunny schreef:Zo op het kaartje te zien kom je bij Lelystad wel heul dicht in de buurt van de Mac (ik denk dat je de Golden Arches wel een tijdje in het zicht hebt), maar het tijdstip waarop je er voorbij komt zal wel niet al te gunstig zijn qua openingstijden.... #-o
11-12 sept 2009: 13e Van Z.. tot Z.. Tocht Zeewolde (FL)
Moderators: Moderators, Beheerders
- Wolfje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: .
- Afstand 2025: 50
- Loopnummer 2025: 50-A-436
- Kilometers gelopen: 477
- Aantal N4D volbracht: 7¼
- Kennedymarsen volbracht: 34
- 100+ wandelingen: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: NB
Re: 11-12 sept 2009: 13e Van Z.. tot Z.. Tocht Zeewolde (FL)
-
Z tot Z
Re: 11-12 sept 2009: Z tot Z tocht Zeewolde (FL)
Ja...hier, uit het bestuur wel teverstaanEd schreef:Zijn er nog z tot zters onder de Walkers ?
-
Z tot Z
Dat is bij onze post 8, geen Mac....maar wel ONZE hamburgers, en massage, en vrijwilligers etc....krijg je bij de Mac niet.Sunny schreef:Zo op het kaartje te zien kom je bij Lelystad wel heul dicht in de buurt van de Mac (ik denk dat je de Golden Arches wel een tijdje in het zicht hebt), maar het tijdstip waarop je er voorbij komt zal wel niet al te gunstig zijn qua openingstijden.... #-oBerend-Botje schreef:Weet ik maar meestal staat die grote M ook ergens langs de rand![]()
Maar zo vroeg op de route al aan de Mcflurry lijkt me niet handig :-&
-
Z tot Z
Kijk eens op de site http://www.ztotz.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en lees de reacties van de lopers, dan weet je genoeg....de best verzorgde tocht van Nederland !Voy con Dios schreef:Ook niet door mij. Logistiek niet te doen. Maar deze tocht blijft op mijn lijstje!Wolfje schreef:Niet door mij, Waalwijk heeft dit jaar de voorkeur.Berend Botje schreef:Geen kilometer vreters in de polder dit jaar ??
Ook op dit topic blijf ik geabonneerd, want ik ben zeer benieuwd naar jouw recensie van deze tocht, Berend.
-
Z tot Z
"Gewoon" meedoen....de vrijwilligers en de hulp onderweg zorgen ervoor dat je het haalt.Carola schreef:Ik ga voor 'heel misschien'. Eerst ff kijken hoe ik uit die andere tochten kom
-
Z tot Z
Klopt ! Maar wél met begeleiding van de locale motorclub, die op je letten en je aanmoedigen.Danyell schreef:'t Is wel 's nachts hoor, Ed ...Carola schreef:jij durftEd schreef:123 Ed
Tis een uitdaging.![]()
-
Z tot Z
Dank u voor het compliment, en graag tot ziens. Het bestuur Z tot Zknutsel schreef:edje toch!
heel veel succes man!
tis de best verzorgde tocht die ik ooit gelopen heb!
je kan niet foutlopen tis drie keer rechts af en je bent er!
iedereen die meedoet heel veel succes!
-
Z tot Z
Rustposten ? Complete verzorgingsposten zijn hetEd schreef:18 rustposten op 110 km,wat wil je nog meer.
Ook aanwezig onderweg...blaar verzorging, massage, toiletten, motor begeleiding, diverse soorten fruit, route verlicht, verkeers begeleiders, Bezemwagen, etc etc.....en +/- 150 tot op het bot gemotiveerde vrijwilligers die 24 uur (soms 36) in touw zijn om het de lopers naar de zin te maken.......zoals al vaker gezegd......de best verzorgde tocht van Nederland !
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: -
- Mood: Blij
Oppassen dat we niet te laat binnenkomen omdat het TE goed verzorgd is 
-
Z tot Z
Berend-Botje schreef:Oppassen dat we niet te laat binnenkomen omdat het TE goed verzorgd is
- johnnywalker
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 0
- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 41
- Kennedymarsen volbracht: 29
- 100+ wandelingen: 9
- Merk wandelschoenen: Mephisto
- Contacteer:
Z tot Z schreef:Rustposten ? Complete verzorgingsposten zijn hetEd schreef:18 rustposten op 110 km,wat wil je nog meer.Vanaf post 2 elke post eten en drinken, Post 6 eten en drinken+warme soep, post 8 eten/drinken+broodjes hamburger/warme worst, Post 10 Chinees eten, Post 14 eten/drinken+broodjes ei.
Ook aanwezig onderweg...blaar verzorging, massage, toiletten, motor begeleiding, diverse soorten fruit, route verlicht, verkeers begeleiders, Bezemwagen, etc etc.....en +/- 150 tot op het bot gemotiveerde vrijwilligers die 24 uur (soms 36) in touw zijn om het de lopers naar de zin te maken.......zoals al vaker gezegd......de best verzorgde tocht van Nederland !
Mmmm, moet ik dan misschien toch maar eens.........(betekent drinken ook bier...???)
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
www.grootgennepsgenootschap.nl
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: -
Jan
Kom d'r gezellig bij
Kom d'r gezellig bij
-
Z tot Z
Ja...alleen niet door ons verstrekt. We hebben een zeer gewaardeerde Duitse deelnemer (zeer trouw aan de tocht en vriend vd show) en die loopt hem (nagenoeg) alleen op bier. Als het op is en hij komt in de buurt van winkels wijkt hij even af van de route om nieuw te halen. Een unieke deelnemer die loopt op, voor wandelaars, unieke brandstof.johnnywalker schreef:Z tot Z schreef:Rustposten ? Complete verzorgingsposten zijn hetEd schreef:18 rustposten op 110 km,wat wil je nog meer.Vanaf post 2 elke post eten en drinken, Post 6 eten en drinken+warme soep, post 8 eten/drinken+broodjes hamburger/warme worst, Post 10 Chinees eten, Post 14 eten/drinken+broodjes ei.
Mmmm, moet ik dan misschien toch maar eens.........(betekent drinken ook bier...???)
Loopt u gezellig mee en ervaart u het zelf....het zal een ervaring zijn die u lang zal heugen.
We hebben zelfs diverse lopers die wéten dat ze de finish niet halen...maar de tocht voor geen goud willen missen.
- johnnywalker

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 0
- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 41
- Kennedymarsen volbracht: 29
- 100+ wandelingen: 9
- Merk wandelschoenen: Mephisto
- Contacteer:
Vergeet dat unieke maar gerust. Zeker nooit bij leden van dit forum in de buurt gelopen? Is dat soms die knul met die gekleurde kuif die ze in Nijmegen een keer dronken van het parcours hebben gehaald??Z tot Z schreef:Ja...alleen niet door ons verstrekt. We hebben een zeer gewaardeerde Duitse deelnemer (zeer trouw aan de tocht en vriend vd show) en die loopt hem (nagenoeg) alleen op bier. Als het op is en hij komt in de buurt van winkels wijkt hij even af van de route om nieuw te halen. Een unieke deelnemer die loopt op, voor wandelaars, unieke brandstof.johnnywalker schreef:Z tot Z schreef:Rustposten ? Complete verzorgingsposten zijn hetEd schreef:18 rustposten op 110 km,wat wil je nog meer.Vanaf post 2 elke post eten en drinken, Post 6 eten en drinken+warme soep, post 8 eten/drinken+broodjes hamburger/warme worst, Post 10 Chinees eten, Post 14 eten/drinken+broodjes ei.
Loopt u gezellig mee en ervaart u het zelf....het zal een ervaring zijn die u lang zal heugen.
We hebben zelfs diverse lopers die wéten dat ze de finish niet halen...maar de tocht voor geen goud willen missen.
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
- Sunny

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 9140
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
Je haalt me de woorden uit de mond Jan! Volgens mij hebben Teus en Bertus vorig jaar ook wel een aantal biertjes op onderweg. (Of anders wel iets sterkers).johnnywalker schreef:Vergeet dat unieke maar gerust. Zeker nooit bij leden van dit forum in de buurt gelopen? Is dat soms die knul met die gekleurde kuif die ze in Nijmegen een keer dronken van het parcours hebben gehaald??
Ik ken er genoeg die op bier lopen. Zelfs een aantal van wie ik vermoed dat ze het niet zonder bier zouden kunnen....